Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3394430)
I.1) Name and address: Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl ul. Rynek 1 37700 Przemyśl podkarpackie tel. 016 6782962, 6752072 fax. 166 786 449 REGON 68675300000
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont i przebudowę budynku przy ul. Ratuszowej 10 w Przemyślu z przeznaczeniem na Inkubator Przedsiębiorczości i Innowacji wraz z rozbiórką wolnostojącego komina.
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje remont i przebudowę budynku przy ul. Ratuszowej 10 w Przemyślu z przeznaczeniem na Inkubator Przedsiębiorczości i Innowacji wraz z rozbiórką wolnostojącego komina. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w n/w dokumentach: 1) Inwentaryzacji; 2) projekcie budowlano-wykonawczym; 3) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych; 4) przedmiarach robót; 5) Decyzji Prezydenta Miasta Przemyśla Nr BGP.6740.342.2015 z 24 listopada 2015r. zatwierdzającej projekt budowlany i pozwalającej na budowę i rozbiórkę; 6) Decyzji Podkarpackiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr IRN II.5152.65.2018 EB z 23 marca 2018r. pozwalającej na prowadzenie prac; 7) Decyzji Prezydenta Miasta Przemyśla Nr ZDM.NT-1.4242.153.2015 z 29 października 2015 na zlokalizowanie w pasie drogowym urządzeń infrastruktury technicznej i określająca warunki prowadzenia robót; 8) warunkach technicznych podłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej z dnia 09.07.2018r. 3. Zamówienie zostało podzielone na dwie części: Zadanie częściowe nr 1 Remont i przebudowa budynku przy ul. Ratuszowej 10 w Przemyślu z przeznaczeniem na Inkubator Przedsiębiorczości i Innowacji. Kubatura: 6 440 m3 Powierzchnia zabudowy - 355 m2 Powierzchnia całkowita - 1284,82 m2 Wysokość do górnej krawędzi ścianki attyki – 17,57 m. Wykonanie następujących robót budowlanych: remont i przebudowa elewacji z dociepleniem, remont pokrycia dachowego i obróbek blacharskich z dociepleniem wentylowanego dachu i dociepleniem stropodachu, wymiana wszystkich obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, parapetów, ścianek attykowych, kominów, likwidacja wtórnej zabudowy narożnika budynku od strony ul. Serbańskiej w poziomie parteru, rozbiórka schodów zewnętrznych, przebudowa schodów zewnętrznych od podwórka, rozebranie istniejącej klatki schodowej i demontaż istniejącego dźwigu osobowego, wyburzenie ścianek działowych i wykonanie nowych, montaż dźwigu osobowego elektrycznego, wymiana stolarki okiennej, wymiana stolarki drzwiowej, wymiana tynków wewnętrznych, roboty malarskie, wymiana okładzin posadzkowych, wykonanie instalacji wod – kan, p.poż, kanalizacji deszczowej, wykonanie instalacji c.o. i c.t., demontaż starego i montaż kompletnego węzła centralnego ogrzewania z montażem AKPiA zgodnie z załączonymi warunkami technicznymi podłączenia do miejskiej sieci ciepłowniczej z dnia 09.07.2018r, wykonanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji, wykonanie instalacji elektrycznej, odgromowej, p.poż, okablowania infrastrukturalnego, CCTV, wyposażenie budynku w sprzęt gaśniczy, oznakowanie miejsca usytuowania hydrantów oraz opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego, Zadanie częściowe nr 2 Wyburzenie wolnostojącego komina ceglanego z czerpnią powietrza. Wymiary komina 1,20x1,20x21,60m.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: 1. Każda oferta na Zadanie częściowe nr 1 musi być zabezpieczona wadium o wartości 30.000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Jeżeli wykonawca składa ofertę na oba zadania częściowe, wówczas jest zobowiązany do wpłaty wadium w wysokoś
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information