Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie gminy Modliborzyce (wariant rozszerzony – 4 obiekty)

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3394450)

Client
Gmina Modliborzyce
State
lubelskie
Address
23-310 Modliborzyce, ul. Piłsudskiego 63 63
Phone
015 8715079
Fax
015 8717102
E-Mail
modliborzyce@wp.pl
Created
2018-08-08

Gmina Modliborzyce

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Modliborzyce ul. Piłsudskiego 63 63 23-310 Modliborzyce lubelskie tel. 015 8715079 fax. 015 8717102 REGON 83040960800000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie gminy Modliborzyce (wariant rozszerzony – 4 obiekty)

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 2.1.Przedmiotem zamówienia w postępowaniu pn.: Budowa Otwartych Stref Aktywności na terenie gminy Modliborzyce (wariant rozszerzony – 4 obiekty) jest dostawa i montaż urządzeń stanowiących wyposażenie placów zabaw oraz ułożenie nawierzchni z piasku amortyzującej upadek w miejscowości: Lute (na terenie działki 376), Zarajec (na terenie działki 284/1), Dąbie (na terenie działki 839) i Pasieka (na terenie działki 571/2, 678). Zakres prac to m.in.:  wykonanie bezpiecznej nawierzchni amortyzującej,  montaż urządzeń zabawowych oraz urządzeń siłowni zewnętrznych,  montaż małej architektury: ławki parkowe, kosze na śmieci, tablica informacyjna z regulaminem placu zabaw,  nasadzenie krzewów,  dostawę i montaż stołu do szachów, Szczegółowy zakres prac (opis przedmiotu zamówienia) zawarty jest w Załączniku Nr 7 do SIWZ - zawierający przedmiar robót, projekt techniczny, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 2.2. Zamawiający informuje, iż przed rozpoczęciem prac nad opracowaniem oferty oraz określeniem jej ceny zaleca się, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu budowy w celu zapoznania się z warunkami realizacji robót, oraz ewentualnymi utrudnieniami i uwarunkowaniami logistycznymi mającymi wpływ na cenę oferty. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i wartości robót stanowią ryzyko wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy teren robót na czas prowadzenia prac. Zamawiający informuje, iż przedmiary robót dołączone do opisu przedmiotu zamówienia stanowią jedynie materiał pomocniczy. W ofercie należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowego wykonania zadania wynikające z dokumentacji projektowej specyfikacji technicznej a także ogólnie rozumianej sztuki budowlanej. 2.3.Urządzenia placów zabaw muszą spełniać następujące warunki: 1) Spełniać wymagania zawarte w normach; a) PN-EN 1176-1 (Wyposażenie placów zabaw i nawierzchni. Część 1. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań) lub równoważnej. b) PN-EN 1176-7 (Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 7. Wytyczne instalowane, sprawdzenia, konserwacji i eksploatacji) lub równoważnej. c) W częściach norm z grupy PN-EN 1176 dotyczących odpowiedniego urządzenia lub równoważnych. 2) posiadać: a) certyfikaty na zgodność z ww. normami lub równowaznych, b) deklaracje producenta, w których producent oświadczy z pełną odpowiedzialnością, że dostarczone urządzenia są zgodne z wymaganiami zawartymi w normach, c) karty techniczne urządzeń zawierające m.in.:  informacje ogólne o wyrobie,  informacje dotyczące instalacji urządzeń (łącznie z częścią rysunkową),  informacje dotyczące kontroli i konserwacji. d) szczegółowe opisy wyrobów, z których składają się dane urządzenia (nazwa urządzenia i liczba sztuk danych elementów urządzenia), opisy techniczne urządzeń powinny być napisane czytelnie, w prostej i zrozumiałej formie, e) rysunek poglądowy, umożliwiający sprawdzenie oferowanego urządzenia, f) oznakowanie – tabliczkę znamionową (nie dopuszcza się stosowania naklejek), g) wszystkie wyroby użyte do produkcji urządzeń, muszą spełniać wymagania Polskich Norm. Wszystkie ww. dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, a w przypadku dokumentów sporządzonych w innych językach, powinny zawierać tłumaczenie. 3) być odporne na: a) działanie czynników atmosferycznych oraz promieniowanie UV, b) zdemontowanie. 4) przedmiot zmówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad fizycznych i prawnych, 5) dla każdego z urządzeń należy zachować wymaganą strefę bezpieczeństwa wg wytycznych producenta oraz obowiązujących przepisów. 2.4.Nawierzchnia z piasku amortyzująca upadek powinna: 1) spełniać wymagania zawarte w normach: a) PN-EN 1176-1:2009 (Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Część 1. Ogólne wymagania bezpieczeństwa i metody badań) lub równoważne. b) PN-EN 1177:2009 (Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wyznaczanie krytycznej wysokości upadku) lub równoważnej. 2) grubość nawierzchni z piasku powinna być dostosowana do wysokości upadku urządzeń, zgodnie z parametrami określonymi w normie PN-EN 1177:2009 (Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wyznaczenie krytycznej wysokości upadku) lub równoważnej, 3) na piasek przed wbudowaniem powinna być dostarczona deklaracja właściwości użytkowych. 2.5. Jeżeli w dokumentacji projektowej zostało wskazane pochodzenie w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenia - Zamawiający zgodnie z art.29 ust.3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na cele doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W każdym przypadku użycia w dokumentacji projektowej lub załącznikach oznakowania określonego w art. 2 pkt 16 ustawy Pzp, Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dostawy spełniają wymagania równorzędne. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależny nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że oferowane przez niego dostawy spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentacje techniczną producenta, o ile dany Wykonawca udowodni, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryterium oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 2.7. Wykonawca wykona i zamontuje tablice informacyjne o realizacji zadania inwestycyjnego w miejscu wykonywania robót według treści, wskazań Zamawiającego i Inspektora Nadzoru Inwestorskiego. Tablice informacyjne winny pozostać w miejscu robót bezterminowo. 2.8.Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym Załącznik Nr 1 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile są już znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w roboty budowlane. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. Wykonawca będzie zobowiązany zgłosić podwykonawców na zasadach określonych w przepisach art. 143 b ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są we wzorze umowy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 37535200-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 6.1.Składający ofertę Wykonawca winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych 00/100). 6.2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych lub

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information