Remont nawierzchni jezdni, parkingów i azyli w ul.Sowińskiego /odc. od ronda marsz. Józefa Piłsudskiego do skrzyżowania z ul.Krasińskiego/ i w ul.Piłsudskiego / odc. od ronda marsz. Józefa Piłsudskiego do ul.Mrugacza/ w Legionowie

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3394453)

Client
Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
State
mazowieckie
Address
05120 Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41
Phone
022 774 20 31 w. 4064
Fax
022 784 49 81
E-Mail
zamowienia@um.legionowo.pl
Created
2018-08-08

Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 05120 Legionowo mazowieckie tel. 022 774 20 31 w. 4064 fax. 022 784 49 81 REGON 52483200000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont nawierzchni jezdni, parkingów i azyli w ul.Sowińskiego /odc. od ronda marsz. Józefa Piłsudskiego do skrzyżowania z ul.Krasińskiego/ i w ul.Piłsudskiego / odc. od ronda marsz. Józefa Piłsudskiego do ul.Mrugacza/ w Legionowie

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.„Remont nawierzchni jezdni, parkingów i azyli w ul.Sowińskiego /odc. od ronda marsz. Józefa Pilsudskiego do skrzyżowania z ul.Krasińskiego/ i w ul.Pilsudskiego / odc. od ronda marsz. Józefa Piłsudskiego do ul.Mrugacza/ w Legionowie" Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)   przygotowanie terenu inwestycji, częściowe roboty rozbiórkowe, 2)   wykonanie nowych nawierzchni jezdni z mieszanki SMA, 3)   częściowe wykonanie nawierzchni chodników z kostki betonowej, 4)   remont azyli wraz ze wzmocnieniem ich konstrukcji, 5)   remont zatok autobusowych, 6)   wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, Przed rozpoczęciem robót należy opracować i uzgodnić w tym z przedsiębiorstwami komunikacji zbiorowej (t.j ZTM linie /736, 723/; Translud; ZTM, Gmina Wieliszew i Gmina Jablonna /linie L9, L10, L11, L33, L34, L41/, Gmina Legionowo /linie D1 i D2/) czasową organizację ruchu uwzględniającą etapowanie robót z zachowaniem następującej kolejości: 1)   ul.Pilsudskiego /odc. od ronda marsz. Józefa Piłsudskiego do ul.Mrugacza/, 2)   ul. Sowińskiego /odc. od skrzyżowania z ul.Krasińskiego do ronda marsz. Józefa Piłsudskiego 2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o projekt budowlano-wykonawczy (załącznik nr 11 do SIWZ), specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 12 do SIWZ), przedmiar robót (załącznik nr 13 do SIWZ), projekt stalej organizacji ruchu (załącznik nr 14 do SIWZ). 3. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji podany jest we wzorze umowy stanowiący załączniki nr 10 do SIWZ. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej (na własny koszt) na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i rzetelnej wyceny przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający określa w § 27 SIWZ wymagania (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2015 r. poz. 1066, z późn. zm.), tj. „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem” zgodnie z cechami stosunku pracy wg Państwowej Inspekcji Pracy: - podporządkowanie pracownika kierownictwu pracodawcy, - odpłatność wykonywanej pracy, - praca wykonywana jest osobiście przez pracownika, - powtarzalność czynności w określonych odcinkach czasowych, - ryzyko ekonomiczne, socjalne i gospodarcze procesu produkcyjnego, - praca jest wykonywana w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233140-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100)

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information