Przedudowa drogi gminnej ul. Świbskiej w Kotulinie - Etap I

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3394463)

Client
Gmina Toszek
State
śląskie
Address
44-180 Toszek, ul. Bolesława Chrobrego 2 2
Phone
32 2378020
Fax
32 2334141
www
www.toszek.pl
E-Mail
zrp@toszek.pl
Created
2018-08-08

Gmina Toszek

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Toszek ul. Bolesława Chrobrego 2 2 44-180 Toszek śląskie tel. 32 2378020 fax. 32 2334141 REGON 27625777100000 www.toszek.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przedudowa drogi gminnej ul. Świbskiej w Kotulinie - Etap I

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu w Gminie Toszek I-go etapu przebudowy drogi gminnej – ul. Świbskiej w Kotulinie, na odcinku od km 0+000 do km 0+443,50 zgodnie z załączonym projektem, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przedmiarem robót. 1. Zakres robót: ul. Świbską zaprojektowano jako drogę jednopasową o szerokości 3,50 m. co ok. 200 m wykształcono mijanki, aby umożliwić płynny ruch pojazdów, a zarazem pozostawić istniejący wzdłuż drogi ciąg pieszy. 2. Parametry techniczne: Przyjęto następujące parametry techniczne drogi: - prędkość projektowa – 30 km/h; - szerokość jezdni – 3,50 m; - szerokość jezdni z mijankami – 5,50 m; nachylenie skarp – do 1:1,5; szerokość zjazdów – 3,50 m. 3. Zakres projektowanych robót: - sfrezowanie istniejącej warstwy ścieralnej; - umocnienie nawierzchni istniejącego ciągu pieszego (chodnika); - wykonanie mijanek i nawierzchni ciągu pieszego (chodnika); - wykonanie warstwy wyrównawczej i nowej warstwy ścieralnej na jezdni; - wykonanie ścieku przykrawężnikowego; - wykonanie nowej nawierzchni pobocza z kruszywa; - wymianę nawierzchni zjazdów; - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego. Zakres robót przewidzianych do wykonania zachowuje istniejący układ komunikacyjny i nie zmienia zagospodarowania terenu oraz zachowuje dotychczasową dostępność do terenu objętego opracowaniem i terenów sąsiednich. 4. Przebieg drogi w planie: Przebieg drogi dopasowano do istniejącego kształtu pasa drogowego. Zastosowano w tym celu dwa odcinki proste oraz łuk prawy w hm 4+26 o promieniu 140 m. Na skrzyżowaniu z ul. Gliwicką, Kolejową zastosowano pierwszą mijankę celem zapewnienia płynności ruchu na skrzyżowaniu. Przy skrzyżowaniu tym zaprojektowano również nowe przejście dla pieszych, aby połączyć istniejący ciąg pieszy z istniejącym przejściem dla pieszych przez ul. Kolejową. Zakres etapu I przebudowy kończy się w km 0+443,50. 5. Rozwiązania wysokościowe: W obrębie skrzyżowania z ul. Gliwicką przewidziano frezowanie zdegradowanej nawierzchni ul. Świbskiej i ułożenie nowej nawierzchni na istniejących rzędnych. W ciągu ul. Świbskiej przewidziano frezowanie na gr. śr. 4 cm, ułożenie warstwy wiążącej gr. śr. 4 cm oraz warstwy ścieralnej gr. 4 cm. Frezowanie i warstwa wyrównawcza, oprócz wzmocnienia istniejącej nawierzchni mają za zadanie wyrównanie spadków jak opisano wyżej. 6. Przekrój poprzeczny drogi: Na odcinku od skrzyżowania z ul. Gliwicką i Kolejową do km 0+190 zaprojektowano jezdnię o przekroju daszkowym ze ściekiem przykrawężnikowym o głębokości 2 cm zlokalizowanym przy lewym krawężniku. Za krawężnikiem znajduje się chodnik, w którego ciągu zlokalizowano mijanki. Nawierzchnia jezdni wykonana zostanie z betonu asfaltowego na bitumicznej warstwie wyrównawczej. W miejscach, gdzie należy wykonać poszerzenia zaprojektowano natomiast warstwę wiążącą układaną razem z sąsiednim wyrównaniem oraz podbudowę z betonu asfaltowego gr. 6 cm, co daje razem konstrukcję zgodną z Katalogiem typowych nawierzchni – 4 cm w-wy ścieralnej i 10 cm podbudowy bitumicznej. Na odcinku od km 0+205 zaprojektowano prawostronny spadek jezdni na całej jej szerokości. Na całej długości jezdnia obramowana będzie z prawej strony krawężnikiem betonowym o wysokości 12 cm, obniżonym w ciągu mijanek i zjazdów do 4 cm. Zmiany wysokości krawężnika należy wykonać na długości 2 m poza krawędzią mijanki lub zjazdu. a) Projektowana konstrukcja jezdni ul. Świbskiej oraz ul. Kolejowej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm; - warstwa wyrównawcza z betonu asfaltowego AC11W gr. śr. 4 cm; - istniejąca konstrukcja jezdni po frezowaniu. b) Projektowana konstrukcja poszerzeń jezdni ul. Świbskiej: - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S gr. 4 cm; - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W gr. 4 cm; - podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC16P gr. 6 cm; - istniejące podłoże należące do grupy nośności G1. c) Projektowana konstrukcja zjazdów do zabudowań oraz mijanek: - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej czerwonej gr. 8 cm; - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm; - podbudowa z mieszanki mineralnej niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie 0/31,5 gr. 15 cm; - istniejące podłoże należące do grupy nośności G1. d) Projektowana nawierzchnia chodników: - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej szarej gr. 6 cm; - podsypka cementowo-piaskowa 1:4 gr. 3 cm; - podbudowa z mieszanki mineralnej niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm; - istniejące podłoże należące do grupy nośności G1. e) Projektowana nawierzchnia poboczy: - podbudowa z mieszanki mineralnej niezwiązanej stabilizowanej mechanicznie 0/31,5 gr. 10 cm; - istniejące podłoże należące do grupy nośności G1. 7. Odwodnienie drogi: Odwodnienie drogi odbywać się będzie poprzez spadki poprzeczne nawierzchni sprowadzające wodę bezpośrednio na chłonne pobocze oraz, na odcinku od skrzyżowania z ul. Gliwicką do km 0+190 do ścieku biegnącego przy lewej krawędzi jezdni. Ściek wprowadza wodę do istniejącego rowu drogowego biegnącego wzdłuż ul. Gliwickiej. 8. Oznakowanie drogi i organizacja ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu: Przewidziano wymianę istniejących znaków B-20 oraz A-17 na nowe. Zaprojektowano nowe przejście dla pieszych w km 0+022 oznakowane znakami poziomymi P-10 oraz dwoma znakami D-6. Ponadto na skrzyżowaniach z drogami wewnętrznymi przewidziano ustawienie znaków D-4a (3 szt) oraz D-46 (4szt) i D-47 (4 szt) na wspólnych słupkach. Znaki te nie zostały objęte przedmiarem projektu przebudowy ul. Świbskiej, a jedynie ujęte są w projekcie organizacji ruchu, wobec czego należy je skosztorysować dodatkowo. 9. Zieleń: Na terenach zielonych i skarpach zaprojektowano zahumusowanie terenu warstwą ziemi urodzajnej gr. 10 cm wraz z obsianiem terenu mieszankami traw. Skarpy przy ujściu ścieku do rowu należy umocnić betonowymi płytami ażurowymi 40x60x8 cm. 10. Zestawienie powierzchni elementów zagospodarowania terenu: - jezdnia bitumiczna – 1 860 m2; - nawierzchnie z kostki betonowej - 931 m2; - pobocza z kruszywa - 373 m2; - zieleń - 1 800 m2. 11. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot umowy zgodnie z dokumentacją projektową, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót i zasadami wiedzy technicznej, przestrzegając przepisów BHP, w sposób powodujący minimalne niedogodności dla mieszkańców oraz zapewniając stałą możliwość dojazdu do swoich posesji. Plan sytuacyjny oraz przekroje drogi przedstawione zostały w Projekcie przebudowy drogi gminnej ul. Świbskiej w Kotulinie, będącym integralną częścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Sposób wykonania robót opisano w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, stanowiącej integralną część Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45230000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 13.000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielc

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information