Doposażenie Przedszkola Samorządowego w Słońsku II

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3394490)

Client
Gmina Słońsk
State
lubuskie
Address
66-436 Słońsk, ul. Sikorskiego 15 15
Phone
(095) 7572274
Fax
(095) 7572268
E-Mail
pakosmaria@poczta.fm; budownictwo@slonsk.pl
Created
2018-08-08

Gmina Słońsk

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Słońsk ul. Sikorskiego 15 15 66-436 Słońsk lubuskie tel. (095) 7572274 fax. (095) 7572268 REGON 21096671100000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Doposażenie Przedszkola Samorządowego w Słońsku II

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż urządzeń oraz wyposażenia oddziałów przedszkolnych w ramach projektu „DOBRE PRZEDSZKOLE”, który jest dofinansowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020, Osi Priorytetowej 8. Nowoczesna edukacja, Działanie 8.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej, Poddziałanie 8.1.1. Poprawa dostępności i jakości edukacji przedszkolnej - projekty realizowane poza formułą ZIT. 2. Miejscem realizacji zamówienia są oddziały przedszkolne w Przedszkolu Samorządowym w Słońsku, ul. Lipowa 15. 3. Zamawiający dokonuje podziału zamówienia na 2 części: CZĘŚĆ I – Wyposażenie kuchenne, w tym dostawa i montaż: - zmywarki do kuchni przedszkolnej, - urządzenia i akcesoria do kuchni, - naczynia i sztućce dla dzieci. CZĘŚĆ II - Pomoce dydaktyczne i zabawki, w tym: - leżaczki i maty do gimnastyki, - siedziska miękkie, - pomoce do zajęć logopedycznych, - zabawki, - klocki, - gry, - programy edukacyjne na komputer. Szczegółowy opis i wymagania, w tym parametry techniczne i jakościowe, dotyczące poszczególnych części zamówienia określono w Załączniku Nr 2 do SIWZ- Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia / Formularz cenowy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39162100-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information