Modernizacja dróg powiatowych nr:a) 3252S ulica Dworcowa w Miasteczku Śląskim; i/lub b) 3253S ulica Świętego Marka w Miasteczku Śląskim.

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3403334)

Client
Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach
State
śląskie
Address
42612 Tarnowskie Góry, ul. Pyskowicka 54
Phone
322 854 862
Fax
322 854 862
www
http://zdp.bip.info.pl
E-Mail
zam-pub@zdp.tgory.pl
Created
2018-09-19

Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zarząd Dróg Powiatowych w Tarnowskich Górach ul. Pyskowicka 54 42612 Tarnowskie Góry śląskie tel. 322 854 862 fax. 322 854 862 http://zdp.bip.info.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Modernizacja dróg powiatowych nr:a) 3252S ulica Dworcowa w Miasteczku Śląskim; i/lub b) 3253S ulica Świętego Marka w Miasteczku Śląskim.

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja nawierzchni dróg powiatowych nr: a) 3252S ulica Dworcowa w Miasteczku Śląskim; i/lub b) 3253S ulica Świętego Marka w Miasteczku Śląskim. 2. Zamawiający przewiduje wykonanie następujących robót: Zadanie A – Modernizacja nawierzchni jezdni w ciągu DP3252S ulica Dworcowa w Miasteczku Śląskim od skrzyżowania z DW 908 do posesji Dworcowa 19. Roboty przygotowawcze: a) Zabudowa nowych krawężników 15x30 cm na ławie betonowej łącznej długości 150 mb obustronnie (na początkowym odcinku drogi); b) Zabrukowanie nawierzchni opasek na podbudowie z kruszywa łamanego 0,31,5 grubości 10 cm (kostka betonowa) i podsypka piaskowo cementowa – powierzchnia 100m2; c) Regulacja istniejących wjazdów (krawężnik 35 mb), (nawierzchnia ok. 20 m2); d) Wymiana 7 sztuk wpustów żeliwnych ściekowych, kołnierz oraz krata (materiał z rozbiórki składować do siedziby ZDP); Roboty nawierzchniowe: a) Frezowanie nawierzchni tylko w niezbędnym zakresie w celu uzyskania właściwych profili i włączeń; b) Wykonanie nawierzchni warstwy wyrównawczej z masy mineralno – bitumicznej (AC11W) grubość 3 cm, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2. Należy nadać odpowiednie spadki podłużne w kierunku wpustów. c) Wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej po uprzednim skropieniu z masy mineralno – bitumicznej (AC11S) grubość 5 cm, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2; d) Ogólna powierzchnia robót dla pozycji a) - c) 2050 m2 (okolice budynku Dworcowa 19). e) Należy uwzględnić regulację urządzeń obcych na obszarze robót; f) Rozbiórka istniejących krawężników i nawierzchni chodników, wjazdów wraz z ich utylizacją leży po stronie Wykonawcy. g) Po stronie Wykonawcy leży wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu; h) Wywóz destruktu bitumicznego na odległość do 20 km. Zadanie B – Modernizacja nawierzchni w ciągu DP 3253S ulica Świętego Marka w Miasteczku Śląskim od skrzyżowania z ulicą Śląską DW912 do posesji nr 7. Roboty przygotowawcze: a) Regulacja krawężników na wjazdach 15x22 cm na ławie betonowej na łącznej długości 80 mb, w przypadkach koniecznych wymiana krawężników; b) Regulacja nawierzchni wjazdów – 40 m2; c) Wymiana wpustów żeliwnych ściekowych, kołnierz oraz krata, (materiał z rozbiórki składować do siedziby ZDP); d) Ogólna powierzchnia robót dla pozycji a) - c) 2 250 m2. Roboty nawierzchniowe: a) Frezowanie nawierzchni tylko w niezbędnym zakresie w celu uzyskania właściwych profili i włączeń; b) Wykonanie nawierzchni warstwy wyrównawczej z masy mineralno – bitumicznej (A11W) grubość 3 cm, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową w iości 0,5 kg/m2. Należy nadać odpowiednie spadki podłużne w kierunku wpustów. c) Wykonanie nawierzchni warstwy ścieralnej po uprzednim skropieniu z masy mineralno – bitumicznej (AC11S) grubość 5 cm, po uprzednim oczyszczeniu i skropieniu emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2; d) Ogólna powierzchnia robót dla pozycji a) - c) 2 250 m2. e) Demontaż podbudowy kamiennej i montaż podbudowy bitumicznej gr. 6cm f) Wykonanie podbudowy z mieszanki mineralno – bitumicznej w miejscach wodociągowych (26 miejsc o powierzchni 6 m2 każda). g) Należy uwzględnić regulację urządzeń obcych na obszarze robót; h) Rozbiórka istniejących krawężników i nawierzchni chodników, wjazdów wraz z ich utylizacją leży po stronie Wykonawcy. i) Po stronie Wykonawcy leży wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu; j) Wywóz destruktu bitumicznego na odległość do 25 km. 3. W celu prawidłowej wyceny robót objętych przedmiotem zamówienia zaleca się dokonanie wizji lokalnej w terenie.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233142-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information