Wykonanie układu do wyznaczania wielkości fotometrycznych organicznych diod elektroluminescencyjnych (OLEDów) mierzonych w komorze rękawicowej z atmosferą beztlenową

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3403337)

Client
Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej
State
łódzkie
Address
90924 Łódź, ul. Żeromskiego 116
Phone
042 631 33 00
E-Mail
ignasiak@p.lodz.pl
Created
2018-09-19

Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Wydział Technologii Materiałowych i Wzornictwa Tekstyliów Politechniki Łódzkiej ul. Żeromskiego 116 90924 Łódź łódzkie tel. 042 631 33 00 REGON 158300000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wykonanie układu do wyznaczania wielkości fotometrycznych organicznych diod elektroluminescencyjnych (OLEDów) mierzonych w komorze rękawicowej z atmosferą beztlenową

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie układu do wyznaczania wielkości fotometrycznych organicznych diod elektroluminescencyjnych (OLEDów) mierzonych w komorze rękawicowej z atmosferą beztlenową dla Katedry Fizyki Molekularnej Wydziału Chemicznego Politechniki Łódzkiej w Łodzi przy ulicy Żeromskiego 116. 2.Wykonanie przedmiotu zamówienia odbędzie się w 2 etapach. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i etapy jego wykonania opisane są w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” – załącznik nr 3 do SIWZ. 4.Aparatura i urządzenia wyspecyfikowane w „Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia” muszą być fabrycznie nowe, kompletne, wolne od wszelkich wad fizycznych i prawnych oraz uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji. Nie mogą być przedmiotem ekspozycji. Nie mogą być prototypem Nie mogą być przedmiotem praw osób trzecich. Muszą odpowiada co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i posiadać odpowiednie pozwolenia dopuszczające do obrotu na terenie UE. 5.Wymagania związane z realizacją zamówienia dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę: 5.1.Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga aby osoby, które w celu wykonania przedmiotu zamówienia wykonują pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108) tj. wykonują pracę określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę były zatrudnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 5.2.W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawców wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w ppkt. 5.1. czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: 5.2.1.żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów i dokonywania ich oceny, 5.2.2.żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania w/w wymogów, 5.2.3.przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5.3.W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób, o których mowa w pkt 5, ppkt 5.1. Rozdziału SIWZ: 5.3.1.oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt. 5 ppkt 5.1. Rozdziału SIWZ. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: -dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, -datę złożenia oświadczenia, -wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, -rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; lub 5.3.2.poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; lub 5.3.3.zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; lub 5.3.4.poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2018 r., poz. 1000). 5.4.Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt 5, ppkt. 5.1. Rozdziału SIWZ, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 5 do SIWZ. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób. 5.5.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6.Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 38000000-5

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information