Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Mogilany w sezonach zimowym 2018/2019 i 2019/2020r. z podziałem na dwa zadania : Zadanie 1. Zimowe utrzymanie dróg położonych w miejscowości Libertów, Brzyczyna, Konary, Lusina, Włosań,cześć miejscowośc

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3403358)

Client
Gmina Mogilany
State
małopolskie
Address
32-031 Mogilany, Rynek 2 2
Phone
12 270 10 13 wew. 245
Fax
12 2701677
www
www.mogilany.pl
E-Mail
zp@mogilany.pl
Created
2018-09-19

Gmina Mogilany

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Mogilany Rynek 2 2 32-031 Mogilany małopolskie tel. 12 270 10 13 wew. 245 fax. 12 2701677 REGON 35155565400000 www.mogilany.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Mogilany w sezonach zimowym 2018/2019 i 2019/2020r. z podziałem na dwa zadania : Zadanie 1. Zimowe utrzymanie dróg położonych w miejscowości Libertów, Brzyczyna, Konary, Lusina, Włosań,cześć miejscowośc

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych położonych na terenie Gminy Mogilany w sezonach zimowym 2018/2019 i 2019/2020. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: Zadanie 1. Zimowe utrzymanie dróg położonych w miejscowości Libertów, Brzyczyna, Konary, Lusina, Włosań, część miejscowości Gaj (II), część miejscowości Mogilany (wschodnia część DK7) w sezonach zimowych 2018/2019 i 2019/2020. Zadanie 2. Zimowe utrzymanie dróg położonych w miejscowości Buków, Kulerzów, Chorowice w sezonach zimowych 2018/2019 i 2019/2020.3. Warunki dla w/w zadań: 3.1.Zakres zimowego utrzymania na tych drogach obejmuje: 3.1.1. Pełnienie dyżurów i utrzymanie w gotowości sprzętu potrzebnego do wykonania prac objętych zamówieniem; 3.1.2. wykonywanie czynności związanych z utrzymaniem ciągłej przejezdności dróg i ulic poprzez usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości oraz posypywanie dróg materiałem szorstkim według następującego standardu: 3.1.3. Jezdnia odśnieżana na całej szerokości. Jezdnia posypywana na skrzyżowaniach z drogami bitumicznymi, na niebezpiecznych łukach, na odcinkach o pochyleniu > 4 %;W przypadku wystąpienia lodowicy, gołoledzi jezdnia posypana na całej długości; Przejezdność całodobowa. 3.2.Dopuszczalne odstępstwa: 3.2.1. po ustaniu opadów: luźny śnieg do 3h, błoto pośniegowe do 3h, zajeżdżony śnieg(występuje cienka warstwa nie utrudniająca ruchu). 3.2.2. po stwierdzeniu zjawisk: gołoledź, szron, szadź, śliskość pośniegowa, lodowica do 2h. 3.3. Czas reakcji – do 30minut od momentu wystąpienia opadów lub zjawisk (gołoledź, szron, szadź, śliskość pośniegowa, lodowica) lub od powiadomienia przez sołtysa danej miejscowości o potrzebie wykonania robót na terenie danego sołectwa tj. wciągu 30minut sprzęt musi podjąć czynności związanych z utrzymaniem ciągłej przejezdności dróg i ulic. 3.4. Pozimowe sprzątanie nawierzchni jezdni i poboczy oraz chodników w ciągach poszczególnych dróg będących w utrzymaniu wykonawcy w sezonie zimowym w terminie do 30 kwietnia 2019r (sezon 2018/2019) oraz do 30.04.2020r (sezon 2019/2020) 3.5. W przypadku awarii sprzętu Wykonawca gwarantuje ciągłość pracy sprzętem zastępczym bez dodatkowych kosztów ponoszonych przez Zamawiającego, 3.6. Wykonawca zapewnia całodobowy kontakt telefoniczny oraz prowadzi ewidencję dzienną pracy sprzętu (karty pracy). Karty mają być potwierdzone przez sołtysa do 48 godzin od dnia pracy sprzętu. .7. Wykonawca zapewnia, aby wszystkie pojazdy wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia były wyposażone w urządzenia monitorujące umożliwiające automatyczne zapisywanie w nieulotnej pamięci czasu pracy, aktualnej lokalizacji i przebytej drogi pojazdów. Pamięć danych powinna być przechowywana i odczytywalna minimum przez okres 2 lat, przy czym odczytanie danych nie może powodować kasowania zawartości pamięci urządzenia monitorującego. Wykonawca zapewnia przez cały okres realizacji zamówienia w uzgodnieniu z Zamawiającym systemu monitorowania pracy sprzętu obejmującego: bieżące śledzenie pozycji pojazdów w oparciu o wykorzystanie systemu GPS i ich czas przejazdu oraz komunikowanie się z nimi w dowolnym momencie w celu odczytu ww. danych, odtwarzanie i analizę „historii” pracy sprzętu z okresu realizacji umowy, wyposażenie wszystkich pojazdów wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia w urządzenia monitorujące ich pracę. Wykonawca zapewnia nieprzerwany dostęp Zamawiającemu w dowolnym czasie do systemu monitorowania pracy sprzętu poprzez sieć internetową. Wyposażenie Zamawiającego na czas trwania umowy w oprogramowanie zainstalowane na co najmniej 2 stanowiskach komputerowych będących własnością Zamawiającego umożliwiające: bieżącą kontrolę pracy sprzętu wykorzystywanego przez Wykonawcę do realizacji zadania. Wykonawca przeszkoli 2 osoby wskazane przez Zamawiającego w zakresie obsługi oprogramowania o którym mowa powyżej. Szkolenie musi odbyć się w siedzibie Zamawiającego. 4. Wynagrodzenie za w/w prace będzie płatne na podstawie faktur lub rachunków z załączonymi kartami pracy sprzętu, potwierdzonymi przez sołtysów. Prace te będą rozliczane w oparciu o cenę 1 godziny efektywnej pracy sprzętu w wyniku odśnieżania i posypywania dróg. Przy równoczesnym wykonywaniu danym sprzętem posypywania i odśnieżania prace te będą rozliczane w oparciu o cenę 1 godziny efektywnej pracy sprzętu w wyniku posypywania. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz standardy usługi określa Szczegółowa Specyfikacja Techniczna załączona do SIWZ. 6. Wykonawca zapewnia dostawę wszelkich materiałów niezbędnych do wykonania robót.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90620000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości : Zadanie I - 9000,00 zł ( dziewięć tysięcy złotych) Zadanie II -1500,00 zł ( jeden tysiąc pięćset złotych) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information