„Ograniczenie niskiej emisji transportowej w Gminie Mieroszów poprzez budowę Park&Ride, Bike&Ride oraz wymianę oświetlenia na energooszczędne” w zakresie wymiany oświetlenia

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3403369)

Client
Gmina Mieroszów
State
dolnośląskie
Address
58-350 Mieroszów, pl. Niepodległości 1 1
Phone
074 8494318
Fax
(074) 84 94 323
E-Mail
urzad@mieroszow.pl
Created
2018-09-19

Gmina Mieroszów

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Mieroszów pl. Niepodległości 1 1 58-350 Mieroszów dolnośląskie tel. 074 8494318 fax. (074) 84 94 323 REGON 89071826000000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Ograniczenie niskiej emisji transportowej w Gminie Mieroszów poprzez budowę Park&Ride, Bike&Ride oraz wymianę oświetlenia na energooszczędne” w zakresie wymiany oświetlenia

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mieroszów polegająca na dostawie oraz montażu opraw oświetleniowych w ramach zadania inwestycyjnym pn.: „Ograniczenie niskiej emisji transportowej w Gminie Mieroszów poprzez budowę Park&Ride, Bike&Ride oraz wymianę oświetlenia na energooszczędne” w zakresie wymiany oświetlenia. 2) W ramach zamówienia należy wymienić stare oprawy na nowe typu LED metodą jeden za jeden na istniejących słupach i sieci zasilającej wg załączonego do niniejszej SIWZ zestawienia opraw. Nie planuje się budowy nowych punktów oświetleniowych. Na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji dobrano odpowiednią kategorię oświetleniową dla każdej z ulic w oparciu o normę PD CEN/TR 13201-1:2014 i PN EN 13 201: 2007 „Oświetlenie dróg”. Przyjęto, że na terenie zabudowanym i na ciągach pieszych w terenie niezabudowanym, z uwagi na komfort wzrokowy użytkowników, zamontuje się oprawy o barwie światła 3000K. Na odcinku wzdłuż drogi krajowej nr 35 należy zamontować oświetlenie w barwie 4000K. Najważniejszymi parametrami ilościowymi i jakościowymi oświetlenia drogowego są: poziom luminancji (natężenia oświetlenia), równomierność luminancji (natężenia oświetlenia), ograniczenie olśnienia, dostateczny kontrast luminancji przeszkód z tłem, prowadzenie wzrokowe. Podstawowym parametrem oświetleniowym, decydującym o warunkach widzenia na drodze jest poziom luminancji. Odpowiada on za poziom czułości układu widzenia. Olśnienie przeszkadzające pogarsza wydolność wzrokową, ponieważ na obraz drogi, powstający na siatkówce, nakłada się światło rozproszone w oku. Dobór odpowiednich parametrów oświetleniowych, które w danej sytuacji, na danej drodze, zapewnią odpowiednią wydolność wzrokową, komfort widzenia i bezpieczeństwo jest związany z koniecznością określenia klasy oświetleniowej. 3) Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć do akceptacji Zamawiającego karty katalogowe opraw. 4) Na cały zakres modernizacji należy opracować projekt wykonawczy, który przed przystąpieniem do prac należy uzgodnić z Zamawiającym oraz właścicielem sieci elektroenergetycznej i niektórych urządzeń podlegających wymianie – TAURON S.A. 5) Zamawiający informuje, iż zdjęcia lamp zawarte w dokumentacji przetargowej mają charakter jedynie poglądowy. 6) Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy. 7) Szczegółowy opis parametrów oświetlenia oraz niezbędnych do wykonania robót w ramach wymiany opraw zawierają dokumentacja projektowa oraz STWiOR. 8) Wykonawca zobowiązany jest realizować prace przez osoby uprawnione do wykonywania prac przy urządzeniach elektroenergetycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadanych kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. Nr 89. poz. 828 z późniejszymi zmianami), jeżeli zakres i charakter planowanych prac do wykonania tego wymaga. 9) Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad, instrukcji, i procedur związanych z prowadzeniem prac przy urządzeniach elektroenergetycznych, w szczególności do stosowania Instrukcji organizacji bezpiecznej pracy przy urządzeniach energetycznych TAURON oraz zasad planowania i zgłaszania prac do właściwej Jednostki Terenowej TAURON S.A. 10) Za wyłączenia zasilania i dopuszczenia do bezpiecznego wykonywania prac Zamawiający będzie obciążał opłatami Wykonawcę zewnętrznego zgodnie z Taryfą i cennikiem opłat dodatkowych obowiązującymi u TAURON S.A.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45316110-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information