Przebudowa ul. Al. Ogrodowej w Grojcu - etap I

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3403375)

Client
Urząd Gminy Oświęcim
State
małopolskie
Address
32600 Oświęcim, ul. Zamkowa 12
Phone
33 849 500
Fax
338 449 510
Created
2018-09-19

Urząd Gminy Oświęcim

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Urząd Gminy Oświęcim ul. Zamkowa 12 32600 Oświęcim małopolskie tel. 33 849 500 fax. 338 449 510 REGON 54046900000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa ul. Al. Ogrodowej w Grojcu - etap I

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Zadanie inwestycyjne pn. Przebudowa ul. Al. Ogrodowej w Grojcu - etap I otrzymało dofinansowanie zgodnie z zawartą umową o przyznaniu pomocy nr 00492-6935-UM0611076/17 z dnia 6 czerwca 2018 w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 w ramach podziałania „ Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność”. Zakres rzeczowy robót: Przebudowa ul. Al. Ogrodowej w Grojcu - etap I: - roboty ziemne - zabudowa krawężników 15x22 - zabudowa krawężników 15x30 - wykonanie ścieku przykrawężnikowego z kostki brukowej - wykonanie podbudowy pomocniczej z betonu popiołowego - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego - wykonanie nawierzchni jezdni - warstwa wiążąca z betonu asfaltowego - wykonanie nawierzchni jezdni - warstwa ścieralna z betonu asfaltowego - wykonanie pobocza z kruszywa - wykonanie oznakowania pionowego Uwagi dodatkowe: 1) Zadanie dofinansowane w ramach PROW 2014-2020 2) Zamawiający dysponuje środkami finansowymi tylko w roku 2019 – faktura musi zostać wystawiona w roku 2019 3) Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz.U.2013.poz. 907 z póź. zm.). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w treści oferty, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, bądź przewidują zastosowanie rozwiązań lepszych od wymaganych. 4) Roboty należy prowadzić zgodnie z sztuką budowlaną oraz przedmiarem robót określającym przedmiot zamówienia oraz wymogami SIWZ. 5) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 6) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem zamówienia. 7) Wykonawca rozliczany będzie za przedmiot umowy wynagrodzeniem kosztorysowym, jedną fakturą po odbiorze końcowym przeprowadzonym przez Zamawiającego 8) Wszystkie prace winny być realizowane zgodnie z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej i przepisami BHP i pod nadzorem osoby do tego uprawnionej, przy użyciu wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania w budownictwie. 9) Szczegółowy zakres robót obejmuje, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiar robót. 10) Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest do zapewnienia obsługi geodezyjnej, do wznowienia znaków geodezyjnych w przypadku ich zniszczenia, uszkodzenia lub przesunięcia w trakcie prowadzonych robót, realizacji warunków określonych w opiniach organów, uzgodnieniach, decyzjach, stosowania planu BIOZ, wykonania wszelkich badań i prób, przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do stanu poprzedniego. 11) Wykonawca wykona na własny koszt i własnym staraniem projekt organizacji ruchu na czas robót wraz z jego realizacją 12) Wykonawca winien przedstawić atesty i aprobaty na materiały użyte w budowie. 13) Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia robót lub wprowadzenia robót zamiennych na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy. 14) Okres gwarancji zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie nie może być krótszy niż 5 lat i nie dłuższy niż 9 lat. Wykonawca zobowiązany będzie do udzielenia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy pisemnej gwarancji jakości. 15) Wykonawca ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. Rękojmia na warunkach określonych przepisami Kodeksu Cywilnego z zastrzeżeniem zapisów SIWZ rozszerzających odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi. Rękojmia dotyczy wszystkich usterek i wad nieprawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz powstałych w okresie użytkowania. Okres rękojmi za wady przedmiotu zamówienia jest tożsamy z okresem gwarancji o którym mowa w pkt. 14. 16) Bieg terminu gwarancji i rękojmi rozpoczyna się licząc od dnia odbioru ostatecznego przedmiotu umowy lub potwierdzenia usunięcia wad stwierdzonych przy odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy, a dla wymienionych materiałów z dniem ich wymiany 17) Na mocy art. 29.3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia opisanego powyżej. Wykonawca zobowiązuje się, że Pracownicy o których mowa wyżej będą w okresie realizacji umowy zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późń. zm.) zgodnie z oświadczeniem złożonym w ofercie. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych itp

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233100-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 000.00 PLN (słownie: dwa tysiące 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018-10-04 do godz. 12:00. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu:

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information