Remont ulicy Husarskiej w Legionowie na odcinku od ul. Siwińskiego do „kanału"

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3403386)

Client
Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo
State
mazowieckie
Address
05120 Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 41
Phone
022 774 20 31 w. 4064
Fax
022 784 49 81
E-Mail
zamowienia@um.legionowo.pl
Created
2018-09-19

Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 05120 Legionowo mazowieckie tel. 022 774 20 31 w. 4064 fax. 022 784 49 81 REGON 52483200000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont ulicy Husarskiej w Legionowie na odcinku od ul. Siwińskiego do „kanału"

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Husarskiej w Legionowie na odcinku od ul. Siwińskiego do „kanału“ na odcinku o długości 250 m. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie remontu terenu ronda wraz z miejscami parkingowymi przy osiedlu mieszkaniowym oraz remont konstrukcji chodnika w rejonie ronda. 1. W zakres remontu wchodzą poniższe roboty budowlane: 1) roboty przygotowawcze; 2) roboty rozbiórkowe, w tym frezowanie; 3) zdjęcie warstwy humusu; 4) ułożenie krawężników na ławie betonowej z oporem z betonu; 5) wykonanie warstw podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie; 6) wykonanie warstw podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; 7) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej; 8) wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych; 9) odtworzenie stałej organizacji ruchu; 10) inne roboty wykończeniowe i porządkowe. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje odtworzenie istniejącego odwodnienia ww. drogi, tzn. odprowadzenie wód opadowych poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących wpustów ulicznych, dodatkowo ścięcie pobocza z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącego kanału burzowego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również regulację urządzeń wod.-kan., które należy prowadzić pod nadzorem gestora sieci – PWK Legionowo Sp. z o.o. 4. Wykonanie nawierzchnie z kostki brukowej z materiału powierzonego przez ZAMAWIAJĄCEGO. 2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o plan zagospodarowania terenu (załącznik nr 13 do SIWZ), specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 12 do SIWZ). 3. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji podany jest we wzorze umowy stanowiący załączniki nr 10 do SIWZ. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej (na własny koszt) na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i rzetelnej wyceny przedmiotu zamówienia (m.in. od zarządców sieci, trasa których pokrywa się z robotami drogowymi, o koszty wymaganych nadzorów technicznych nad regulacją urządzeń). 6. Zamawiający określa w § 27 SIWZ wymagania (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), tj. „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem” zgodnie z cechami stosunku pracy wg Państwowej Inspekcji Pracy: - podporządkowanie pracownika kierownictwu pracodawcy, - odpłatność wykonywanej pracy, - praca wykonywana jest osobiście przez pracownika, - powtarzalność czynności w określonych odcinkach czasowych, - ryzyko ekonomiczne, socjalne i gospodarcze procesu produkcyjnego, - praca jest wykonywana w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45110000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych i 00/100)

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information