Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3403386)
I.1) Name and address: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo ul. marsz. J. Piłsudskiego 41 05120 Legionowo mazowieckie tel. 022 774 20 31 w. 4064 fax. 022 784 49 81 REGON 52483200000
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Remont ulicy Husarskiej w Legionowie na odcinku od ul. Siwińskiego do „kanału"
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Husarskiej w Legionowie na odcinku od ul. Siwińskiego do „kanału“ na odcinku o długości 250 m. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi również wykonanie remontu terenu ronda wraz z miejscami parkingowymi przy osiedlu mieszkaniowym oraz remont konstrukcji chodnika w rejonie ronda. 1. W zakres remontu wchodzą poniższe roboty budowlane: 1) roboty przygotowawcze; 2) roboty rozbiórkowe, w tym frezowanie; 3) zdjęcie warstwy humusu; 4) ułożenie krawężników na ławie betonowej z oporem z betonu; 5) wykonanie warstw podbudowy z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie; 6) wykonanie warstw podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie; 7) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej na podsypce cementowo-piaskowej; 8) wykonanie nawierzchni jezdni z mieszanek mineralno-bitumicznych; 9) odtworzenie stałej organizacji ruchu; 10) inne roboty wykończeniowe i porządkowe. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje odtworzenie istniejącego odwodnienia ww. drogi, tzn. odprowadzenie wód opadowych poprzez spadki podłużne i poprzeczne do istniejących wpustów ulicznych, dodatkowo ścięcie pobocza z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącego kanału burzowego. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również regulację urządzeń wod.-kan., które należy prowadzić pod nadzorem gestora sieci – PWK Legionowo Sp. z o.o. 4. Wykonanie nawierzchnie z kostki brukowej z materiału powierzonego przez ZAMAWIAJĄCEGO. 2. Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o plan zagospodarowania terenu (załącznik nr 13 do SIWZ), specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 11 do SIWZ) oraz przedmiar robót (załącznik nr 12 do SIWZ). 3. Szczegółowy opis i zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji podany jest we wzorze umowy stanowiący załączniki nr 10 do SIWZ. 5. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej (na własny koszt) na terenie objętym zakresem rzeczowym zadania, zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i rzetelnej wyceny przedmiotu zamówienia (m.in. od zarządców sieci, trasa których pokrywa się z robotami drogowymi, o koszty wymaganych nadzorów technicznych nad regulacją urządzeń). 6. Zamawiający określa w § 27 SIWZ wymagania (zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp) zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), tj. „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem” zgodnie z cechami stosunku pracy wg Państwowej Inspekcji Pracy: - podporządkowanie pracownika kierownictwu pracodawcy, - odpłatność wykonywanej pracy, - praca wykonywana jest osobiście przez pracownika, - powtarzalność czynności w określonych odcinkach czasowych, - ryzyko ekonomiczne, socjalne i gospodarcze procesu produkcyjnego, - praca jest wykonywana w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45110000-1
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych i 00/100)
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information