Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Przebudowę dróg powiatowych w ramach Regionalnych Inwestycji Terytorialnych

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3403402)

Client
Powiat Płoński
State
mazowieckie
Address
09-100 Płońsk, ul. Płocka 39 39
Phone
023 6627764(66)
Fax
023 6623816
www
www.powiat-plonski.pl
E-Mail
urzad@powiat-plonski.pl
Created
2018-09-19

Powiat Płoński

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Powiat Płoński ul. Płocka 39 39 09-100 Płońsk mazowieckie tel. 023 6627764(66) fax. 023 6623816 REGON 13037771200000 www.powiat-plonski.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na Przebudowę dróg powiatowych w ramach Regionalnych Inwestycji Terytorialnych

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiot zamówienia jest podzielony na części i obejmuje wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy dróg powiatowych w ramach Regionalnych Inwestycji Terytorialnych: 1. Część 1 – Przebudowa drogi powiatowej Nr 3076W ul. Płocka w Płońsku – budowa oświetlenia ulicznego poprzez montaż słupów i opraw oświetleniowych 2. Cześć 2 – Przebudowa drogi powiatowej nr 3079W ul. Warszawska w Płońsku– przebudowa oświetlenia ulicznego poprzez montaż słupów i opraw oświetleniowych Część 3-9 tj.: Część 3 Przebudowa drogi powiatowej Nr 3076W ul. Płocka w Płońsku – uzupełnienie zieleni wzdłuż ulicy Płockiej Cześć 4 Przebudowa drogi powiatowej Nr 3079W ul. Warszawska w Płońsku – uzupełnienie zieleni wzdłuż ulicy Warszawskiej Część 5 Przebudowa drogi powiatowej Nr 3076W ul. Płocka w Płońsku – wykonanie robót drogowych Część 6 Przebudowa drogi powiatowej Nr 3061 W Baboszewo – Dzierzążnia - Kucice – wykonanie robót drogowych Część 7 Przebudowa drogi powiatowej Nr 3040W Szpondowo – Strachowo - Poczernin– wykonanie robót drogowych Część 8 Przebudowa drogi powiatowej Nr 3052 W Wrońska – Omięciny - Joniec– wykonanie robót drogowych Część 9 Przebudowa drogi powiatowej Nr 3034W Szymaki – Smardzewo – Sochocin – wykonanie robót drogowych będą realizowane w ramach oddzielnie udzielonego zamówienia publicznego. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (Załączniki nr 2a.-cz. 1 zamówienia oraz Załącznik nr 2b-cz. 2 zamówienia), która określa standardy jakościowe odnoszące się do wszystkich istotnych cech przedmiotu zamówienia. Zgodnie z zakresem dokumentacji budowlanej zaprojektowane do wykonania roboty budowlane uwzględniają wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników. 4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. 5. Zamawiający, zgodnie z przepisem art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę oraz podwykonawców na podstawie umów o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w przepisie art. 22 paragraf 1 Kodeksu pracy. Zamawiający określa poniższe wymagania: 1)Wykonawca, w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy, przedstawi Zamawiającemu oświadczenie, że osoby wykonujące czynności wskazane przez Zamawiającego są zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz z wykazem osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska danej osoby oraz wymiaru czasu pracy. Osoby te muszą brać udział w realizacji zamówienia. Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji ww. wykazu – Wykonawca przedstawia Zamawiającemu zaktualizowany wykaz niezwłocznie, nie później niż w piątym dniu roboczym po zmianie osób ujętych w wykazie. Na zasadach określonych w niniejszym punkcie Wykonawca przedstawia Zamawiającemu wykazy dotyczące podwykonawców; 2)Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do kontroli, w miejscu wykonywania czynności stanowiących wykonywanie pracy w rozumieniu Kodeksu pracy, spełniania przez wykonawcę i jego podwykonawców wymogu zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę. Kontrola, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, może także zostać przeprowadzona, na wniosek Zamawiającego, przez właściwe do tego organy/instytucje. 3)Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę oraz podwykonawców osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie robót budowlanych (m. in. branża drogowa, branża elektryczna, jeżeli dotyczy danej części zamówienia) oraz innych prac fizycznych (rozumianych jako wykonywanie czynności wymagających ruchu oraz wysiłku, w tym związanych z posługiwaniem się określonymi narzędziami lub urządzeniami; pojęcie pracy fizycznej nie obejmuje wykonywania czynności administracyjno-biurowych); 4)Wymagania określone w niniejszym ustępie dotyczą odrębnie każdej części zamówienia. Oznacza to, iż jeżeli Wykonawca złoży ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, dla każdej części muszą być spełnione wymagania określone w niniejszym ustępie. Wykonawca przedstawia Zamawiającemu wykazy z pkt 1 powyżej odrębnie dla każdej części zamówienia. 5)W przypadku stwierdzenia uchybienia/uchybień w spełnianiu przez wykonawcę wymogu zatrudniania osób na podstawie umowy o pracę Wykonawcy zostanie naliczona kara umowna określona we wzorze umowy. 6.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy zobowiązany będzie opracować i przedłożyć Zamawiającemu do akceptacji harmonogram rzeczowo- finansowy (warunkiem przejęcia od Zamawiającego terenu robót jest akceptacja harmonogramu; Zamawiający wymaga sporządzenia harmonogramu na każdą część zamówienia - w przypadku składania oferty na obie części zamówienia)

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information