Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3403406)
I.1) Name and address: Gmina Krosno Odrzańskie ul. Parkowa 1 1 66-600 Krosno Odrzańskie lubuskie tel. 068 3835017 fax. 068 3835122 REGON 97077026700000 www.krosnoodrzanskie.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Dostawa i montaż wyposażenia wnętrz na potrzeby „Mediateki” w Krośnie Odrzańskim
II.1.2) Type of contract: Deliveries
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiot zamówienia stanowi wykonanie, dostawa i montaż wyposażenia wnętrz dla nowej „Mediateki” w Krośnie Odrzańskim. Meble należy wykonać zgodnie załączoną do SIWZ dokumentacją projektową. W skład zamówienia wchodzi wykonanie, dostawa i montaż następujących elementów (detali) wyposażenia: Detal 1 - regał przyścienny z dwoma biurkami - 1 sztuka; Detal 2 - regał wolnostojący na kółkach - 3 sztuki; Detal 3 - stół konferencyjny/biurka - 1 sztuka; Detal 4 obudowa słupa imitująca drzewo - 1 sztuka; Detal 5 obudowa słupa imitująca drzewo - 1 sztuka; Detal 6 - regał przyścienny z tapicerowanym siedziskiem w kształcie koła - 1 sztuka; Detal 7 - regał niski przyścienny - 1 sztuka; Detal 8 - lada/biurko duże - 1 sztuka; Detal 9 - szafa przyścienna zamykana na klucz - 1 sztuka; Detal 10 - regały płytkie/ ekspozytor książek - 4 sztuki; Detal 11 - stolik kawiarniany - 4 sztuki; Detal 12 - stalowa zabudowa siedziska przy oknie z elementami tapicerowanymi - 4 sztuki; Detal 13 - zabudowa szafek kuchennych i półek ekspozycyjnych na artykuły spożywcze - 1 sztuka; Detal 14 - lada w kawiarni - 1 sztuka; Detal 15 - biurko 2-stanowiskowe - 2 sztuki; Detal 16 - regał przyścienny z ladą/biurkiem - 1 sztuka; Detal 17 - regał przyścienny - 1sztuka; Detal 18 - regał/ekspozytor na gazety - 1sztuka; Detal 19 - lada/biurko 2-stanowiskowe - 1 sztuka; Detal 20 - regał przyścienny na książki - 1 sztuka; Detal 21 - wolnostojący regał na książki - 9 sztuk; Detal 22 - regał z profili aluminiowych - 1 sztuka; Detal 23 - regał przyścienny - 1 sztuka; Detal 24 - stalowa zabudowa siedziska z elementami tapicerowanymi i biurka przy oknie - 1 sztuka; Detal 25 - regał przyścienny - 1 sztuka; Detal 26 - nadruk na szkle w ramie aluminiowej -2 sztuki; Detal 27 - regał aluminiowy wiszący z lustrem - 1 sztuka; Detal 28 - lustro w ramie aluminiowej - 1 sztuka; Detal 29 - szafki na kluczyk - 1 sztuka; Detal 32 - wieszaki koła na kurtki dziecięce - 1 sztuka; Elementy tapicerowane wolnostojące: poduszka okrągła, wysokość 3cm, średnica 30cm, - 10 sztuk; poduszka okrągła, wysokość 3 cm, średnica 50cm - 2 sztuki; pufa tapicerowana, wysokość 25cm, średnica 60cm - 3 sztuki; pufa tapicerowana, wysokość 45cm, średnica 40cm - 5 sztuk. Szczegółowy zakres elementów przewidzianych do zamontowania oraz ich lokalizację w pomieszczeniu „Mediateki” określa projekt wyposażenia przewidzianych do wykonania detali stanowiąca Załącznik Nr 8 do niniejszego SIWZ. W skład dokumentacji wchodzą wymagane do realizacji detale wyposażenia wraz z ich wymiarami. Wykonawca jest zobowiązany do dokona pomiarów w pomieszczeniach nowej „Mediateki” w celu weryfikacji wymiarów podanych w załączonym projekcie wyposażenia do stanu rzeczywistego i wprowadzenia niezbędnych poprawek wymiarów w detalach przewidzianych do zamontowania (jeżeli zajdzie taka konieczność). Informację o zaistniałych poprawkach należy uzgodnić z Zamawiającym. amówienie będzie realizowane w przebudowanych na „Mediatekę” pomieszczeniach części hotelowej hali widowiskowo-sportowej. Istniejący budynek hali widowiskowo-sportowej znajduje się na terenie kompleksu dydaktycznego składającego się z budynków Szkoły Podstawowej nr 3, Gimnazjum nr 3 oraz ww. hali. Obiekty położone są w Krośnie Odrzańskim przy ul. Kazimierza Pułaskiego 3. Wykonawca zamówienia przed przystąpieniem do realizacji zadania przedstawi do akceptacji Zamawiającemu próbki materiałów przewidzianych do wykonania zadania (uwzględniając wymaganą w dokumentacji: rodzaj materiału, fakturę czy kolorystykę).
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39155000-9
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information