Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Ku Rzece we Władysławowie I ETAP odcinek od 0+000,00 km do 0+493,06 km

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3403419)

Client
Gmina Żabia Wola
State
mazowieckie
Address
96-321 Żabia Wola, ul. Główna 3 3
Phone
046 8578182, 8578224
Fax
046 8578181
www
www.zabiawola.pl
E-Mail
przetargi@zabiawola.pl
Created
2018-09-19

Gmina Żabia Wola

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Żabia Wola ul. Główna 3 3 96-321 Żabia Wola mazowieckie tel. 046 8578182, 8578224 fax. 046 8578181 REGON 75014857800000 www.zabiawola.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Ku Rzece we Władysławowie I ETAP odcinek od 0+000,00 km do 0+493,06 km

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Ku Rzece we Władysławowie I ETAP odcinek od 0+000,00 km do 0+493,06 km Przedmiotem opracowania jest projekt wykonawczy na etap I „Przebudowy drogi wewnętrznej ul. Ku Rzece od km 0+000 do km 0+493,06 w miejscowości Władysławów gmina Żabia Wola” objętej dokumentacją podstawową „Przebudowy drogi wewnętrznej ul. Ku rzece od km 0+000,00 do 0+493,06 i od km 0+789,81 do 1+326,41 w miejscowości Władysławów” przyjętej zgłoszeniem robót z dnia 26.03.2018 r. do Starosty Grodziskiego. Początek I etapu zadania zaczyna się od ul. Grodziskiej w Zalesiu a kończy się we Władysławowie na km 0+493,06 km. Przebudowa istniejącej drogi będzie polegać na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni. Zaprojektowano ułożenie na istniejącej nawierzchni utwardzonej kruszywem drogowym warstwy wyrównawczej z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 mm C90/3 grubości średnio 10 cm (min. 8 cm) oraz wykonanie warstwy ścieralnej gr. 5 cm z betonu asfaltowego AC11S. Należy doprowadzić nawierzchnie do szerokości docelowej 4,50 m poprzez wykonanie na poszerzeniach podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem o Rm = 2,5 MPa. Projektowana szerokość jezdni 4,50 m w przekroju poprzecznym daszkowym 2%, z poboczem szerokości 0,75 m i miejscami o szerokości zmiennej dostosowanej do granic działek. Na łuku W3 zaprojektowano jednostronne poszerzenie o wartości 50 cm po stronie wewnętrznej łuku kołowego oraz spadek poprzeczny jednostronny 2%. Zaprojektowano proste przejściowe długości 20,0 m. Na długości prostej przejściowej należy wykonać poszerzenie od 0 do 50 cm oraz ukształtować rampę: - początek prostej przejściowej, przekrój daszkowy, - koniec prostej przejściowej przekrój jednostronny 2 %. Na zjazdach i poboczach zostanie ułożona nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej C90/3 o grubości 15 cm. Na zjazdach znajdujących się na działkach prywatnych obecnie nawierzchnia jest utwardzona materiałem budowlanym – kruszywo drogowe. Przy skrzyżowaniu z ulicą Grodziską należy odtworzyć nawierzchnię zjazdu na ulicę Ku Rzece. Projekt nie narusza postanowień Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, a inwestycja drogowa mieści się w liniach rozgraniczających MPZP. W MPZP przewidziano w przyszłości zmianę klasy drogi na publiczną, droga dojazdowa oznaczona KDD. W km 0+310,38, km 0+406,28 oraz km 0+479,98 zaprojektowano wykonanie liniowych progów zwalniających, listwowych U-16a, z kostki brukowej (kolor do ustalenia z inwestorem) grubości 8 cm, zgodnie z rysunkiem Odwodnienie powierzchniowe, projektowanymi spadkami podłużnymi i poprzecznymi na obustronne pobocza przepuszczalne szerokości 0,75 m. Na poboczach zostanie ułożona nawierzchnia z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 mm o grubości 15 cm na warstwie z pospółki frakcji 2/16 mm grubości 30 cm. Wody opadowe będą przenikać przez przepuszczalne warstwy podbudowy poboczy. Przebudowa drogi ulicy Ku Rzece, której dotyczy projekt, obejmuje w szczególności: • rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni (zjazd z ulicy Grodziskiej na ulicę Ku Rzece), • roboty ziemne przy wykonaniu koryta pod warstwy konstrukcyjne na poszerzeniach, • wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych jezdni, • zmiana hydrantów nadziemnych na podziemne, • wykonanie nawierzchni bitumicznej, • wykonanie poboczy z mieszanki niezwiązanej C90/3 0/31,5 mm, • przebudowa nawierzchni zjazdów, • rekultywację zieleńców. Przebudowa o powyższym zakresie mieści się na działkach nr ewid. 16, 153 należących do Gminy Żabia Wola. Przebudowa drogi w wymienionym zakresie wymaga wycinki drzew objętych decyzją nr 68/18 z dnia 16.05.2018r. na wycinkę drzew wydana przez Starostę Grodziskiego. W pobliżu istniejącego uzbrojenia terenu prace prowadzić ręcznie. W przypadku odkrycia istniejących sieci, w celu zabezpieczenia, należy zastosować rury ochronne dwudzielne 160 mm w miejscach zbliżeń. W przypadku zmniejszenia przykrycia, sieć wodociągową zabezpieczyć rurą ocieplającą. Parametry techniczne: - kategoria ruchu KR1, - poziom wody gruntowej poniżej poziomu przemarzania, - głębokość przemarzania hz = 1,0 m p.p.t. Warunki gruntowo - wodne: - Grunt podłoża pod względem wysadzinowości – niewysadzinowy, - Grupa nośności podłoża – G1 Konstrukcja nawierzchni jezdni: − Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11S - 5,0 cm − Warstwa wyrównawcza z mieszanki niezwiązanej 0/31,5 mm C90/3 - 10 cm (min. 8 cm) − Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem o Rm =2,5 MPa na poszerzeniach - 20 cm Roboty drogowe obejmą: a) wyznaczenie geodezyjne ulicy, b) usunięcie drzew i krzewów c) rozbiórkę istniejących warstw konstrukcyjnych jezdni, d) wyznaczenie odcinków nowych warstw konstrukcyjnych e) wykonanie robót ziemnych, f) wykonanie korytowania pod nowe warstwy konstrukcyjne jezdni (poszerzenia), g) profilowanie i zagęszczanie powierzchni, h) wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych jezdni, i) przebudowa nawierzchni zjazdów i poboczy, j) oznakowanie pionowe i poziome jezdni. Istniejąca nawierzchnia z kruszywa kamiennego będzie stanowić podbudowę projektowanej jezdni. Projektowaną niweletę nawierzchni jezdni należy poprowadzić po istniejącej nawierzchni drogi. Korekta niwelety obejmuje tylko wartości związane z wykonaniem warstwy wyrównawczej z kruszywa łamanego i warstwy ścieralnej nawierzchni bitumicznej. Przebieg osi przebudowywanej ulicy Ku Rzece został dostosowany do szerokości pasa drogowego mając na uwadze umieszczenie projektowanego przekroju ulicy w liniach rozgraniczających. Jezdnia: - szerokość 4,5 m, - spadek poprzeczny daszkowy 2 %. Pobocza: - szerokość 0,65 – 0,75 m, - spadek jednostronny 6 %. Początek projektowanego odcinka w km 0+000,00 W0 na krawędzi nawierzchni zjazdu z ul. Grodziskiej. W km 0+005,10 W2 załamanie lewe

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45111300-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information