„Budowa metropolitalnego węzła przesiadkowego przy skrzyżowaniu ul. Kobiórskiej z ul. Centralną” – część obejmująca fragment ciągu pieszo – rowerowego do ul. Plichtowickiej (I – wszy etap trasy rowerowej Kobiór – Tychy)

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3404444)

Client
Gmina Kobiór
State
śląskie
Address
43-210 Kobiór, ul. Kobiórska 5 5
Phone
32 2188182; 2188288; 2188529
Fax
0-32 218 82 88
E-Mail
gk@kobior.pl
Created
2018-09-21

Gmina Kobiór

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Kobiór ul. Kobiórska 5 5 43-210 Kobiór śląskie tel. 32 2188182; 2188288; 2188529 fax. 0-32 218 82 88 REGON 27625770700000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Budowa metropolitalnego węzła przesiadkowego przy skrzyżowaniu ul. Kobiórskiej z ul. Centralną” – część obejmująca fragment ciągu pieszo – rowerowego do ul. Plichtowickiej (I – wszy etap trasy rowerowej Kobiór – Tychy)

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: Planowany etap realizacyjny jest częścią projektu, który zakłada docelowo skomunikowanie północnych obszarów Gminy Kobiór (oraz docelowo miasta Tychy) z Metropolitalnym Węzłem Przesiadkowym, poprzez oddzielony od ruchu samochodowego ciąg pieszo-rowerowy. W ramach tego etapu realizacyjnego planuje się wykonanie jego początkowego fragmentu pomiędzy ul. Plichtowicką a ul. Kobiórską. Elementy zadania:  wykonanie poszerzenia korpusu istniejącej drogi nasypem ziemnym ( poprzedzonym zdjęciem humusu i wykonaniu na istniejącej skarpie „schodkowania” )  105,00 m3  wykonanie u podstawy poszerzonego nasypu, drenażu opaskowego zabezpieczającego przyległe nieruchomości od spływu wód powierzchniowych ze skarpy  150,00mb  wzmocnienie skarpy siatką polipropylenową z humusowaniem i obsiewem trawą  425,00 m2  zagęszczenie nasypu i wykonanie podbudowy tłuczniowej pod nawierzchnie z kostki betonowej  619,50m2  odcięcie mechaniczne i rozebranie fragmentów płyt betonowych gr. 25cm, „wchodzących” na odcinku 45,00mb w istniejącą nawierzchnię asfaltobetonową ul. Przelotowej  45,00mb  wykonanie rowka pod krawężnik drogowy 15x30cm oraz jego ułożenie wzdłuż krawędzi jezdni ul. Przelotowej na ławie betonowej z oporem  213,00mb  zabudowa obrzeża 30x8cm na ławie betonowej 18x10 na krawędzi ciągu pieszo- rowerowego  180,00 mb  wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o gr.8cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka 10x20cm) w jednym profilu poprzecznym - kostka czerwona „bezfazowa”  378,50m2  wykonanie nawierzchni z kostki betonowej o gr.8cm na podsypce cementowo-piaskowej (kostka 10x20cm) w jednym profilu poprzecznym - kostka szara fazowana  241,50m2  montaż na krawędzi ciągu pieszo-rowerowego bariery stalowej ocynkowanej U-12a -  160,00 mb  oraz inne roboty towarzyszące i wykończeniowe zgodnie z przedmiarem inwestorskim Uwaga 1: Zaleca się, aby każdy z Wykonawców przystępujących do postępowania dokonał wizji lokalnej miejsca budowy i jego otoczenia, zdobywając w ten sposób na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do właściwego przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i należytego wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. Z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia w ofercie należy uwzględnić wszystkie dodatkowe opłaty związane z wykonywanymi robotami, a wynikającymi z zakresu robót. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym szczegółowe wymogi, zakres i warunki jego wykonania zostały zawarte w: a. Dokumentacji projektowej (załącznik nr 4 do siwz) b. Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowalnych (załącznik nr 5 do siwz) c. Przedmiarze robót (załącznik nr 6 do siwz) d. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (siwz) e. Wzorze umowy (załącznik nr 3 do siwz). Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z:  wymogami opisanymi w SIWZ, dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, przedmiarach robót,  ustawą Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2017 r. poz. 1332) z aktami wykonawczymi do ustawy,  ustawą Prawo zamówień publicznych z aktami wykonawczymi do ustawy,  Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm europejskich, ocenami technicznymi, specyfikacjami technicznymi i systemami referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp. W przypadku braku Polskich Norm przenoszących normy europejskie, norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących normy europejskie oraz norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w ust. 1 pkt 2, przy opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia się w kolejności: 1) Polskie Normy; 2) polskie aprobaty techniczne; 3) polskie specyfikacje techniczne dotyczące projektowania, wyliczeń i realizacji robót budowlanych oraz wykorzystania dostaw; 4) krajowe deklaracje zgodności oraz krajowe deklaracje właściwości użytkowych wyrobu budowlanego lub krajowe oceny techniczne wydawane na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570).  Rozporządzeniem Ministra infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz ppoż.  Wymogi art. 29 ust. 5 i 6 ustawy PZP Przedmiot zamówienia ma być dopuszczony do stosowania na terenie UE. Mając na uwadze zakres wykonywanych robót Zamawiający, tam gdzie wymaga tego przedmiot zamówienia, uwzględnił w dokumentacji projektowej wymagania zawarte w art. 29 ust. 5 ustawy, tj. dotyczące dostępności wszystkich użytkowników, a w szczególności osób niepełnosprawnych. Uwaga 2: Jeżeli dokumentacja przy opisie przedmiotu zamówienia wskazuje nazwę producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 4.000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy Gminy Kobiór: Bank Spółdzielczy Ps

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information