Regulacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Krypno - Część III. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Krypno

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3404447)

Client
Gmina Krypno
State
podlaskie
Address
19111 Krypno Kościelne, Krypno Kościelne
Phone
857 169 033
Fax
857 169 035
Created
2018-09-21

Gmina Krypno

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Krypno Krypno Kościelne 19111 Krypno Kościelne podlaskie tel. 857 169 033 fax. 857 169 035 REGON 54230400000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Regulacja gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Krypno - Część III. Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Krypno

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa 29 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków o przepustowości do 5m3/d w indywidualnych gospodarstwach domowych, położonych na terenie Gminy Krypno pracujących w technologii obrotowych złóż biologicznych. Dla RLM od 1 do 6 – oczyszczalnia o przepustowości do Qdmax – 1,2 m3/d - 27 szt. Dla RLM od 7 do 12 – oczyszczalnia o przepustowości do Qdmax – 2,4 m3/d – 2 szt. 2. Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i STWiOR stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Jeżeli w SIWZ, w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia ze wskazaniem jakiegokolwiek znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy przyjąć że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie „lub równoważny”, „równoważnie opisanym”, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert równoważnych, to jest ofert w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej będą zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi, to jest takimi których parametry odpowiadają lub przewyższają parametry urządzeń lub materiałów wskazanych przykładowo w opisie przedmiotu zamówienia. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same lub lepsze parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Jeżeli w SIWZ, w dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ opisano przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych należy przyjąć, że wskazaniu takiemu towarzyszy określenie „lub równoważne”. Parametry równoważności: • Oczyszczalnie ścieków muszą posiadać udokumentowaną zgodność z normą PN-EN 12566-3+A2:2013. • Technologia oczyszczania ścieków – reaktor biologiczny z obrotowym złożem biologicznym. Nie dopuszcza się zmiany technologii oczyszczania ścieków. • Zbiorniki muszą być monolityczne, wykonane z poliestru wzmocnionego włóknem szklanym, PE lub PEHD. Nie dopuszcza się zbiorników skręcanych, zgrzewanych lub spawanych z uwagi na to, że mogą ulec niekontrolowanemu rozszczelnieniu w gruncie. • Częstotliwość wywozu osadów z oczyszczalni nie częściej niż raz na 6 miesięcy (co powinno wynikać w dostarczonych instrukcji producenta) • Nie dopuszcza się urządzeń oczyszczalni ścieków pracujących przepływowo (bez systemów dawkowania ścieków). • Nie dopuszcza się urządzeń z ciągiem technologicznym bez osadnika wstępnego. • Nie dopuszcza się urządzeń wyposażonych w dmuchawy powietrza. Jeżeli w SIWZ, dokumentacji projektowej lub innych dokumentach załączonych do niniejszej SIWZ, Zamawiający żąda przedstawienia dokumentu, certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tą jednostkę, Zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność, bądź inne dokumenty stanowiące środki dowodowe. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób obsługujących maszyny budowlane oraz osób wykonujących wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, tj. czynności opisanych w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik do SIWZ, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy osób wykonujących czynności związane z pełnieniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane /Dz.U.2017.1332 ze zmianami/; 5. Przedmiot zamówienia będzie realizowany z udziałem środków pochodzących z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45232420-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information