„Utrzymanie i konserwacja wyodrębnionych urządzeń oświetlenia ulic, placów, parków, dróg stanowiących własność Gminy Sandomierz”.

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3404449)

Client
Gmina Miejska Sandomierz
State
świętokrzyskie
Address
27-600 Sandomierz, Plac Poniatowskiego 3 3
Phone
015 6440100
Fax
015 6440100
www
www.sandomierz.pl
E-Mail
zp@um.sandomierz.pl
Created
2018-09-21

Gmina Miejska Sandomierz

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Miejska Sandomierz Plac Poniatowskiego 3 3 27-600 Sandomierz świętokrzyskie tel. 015 6440100 fax. 015 6440100 REGON 83040992700000 www.sandomierz.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Utrzymanie i konserwacja wyodrębnionych urządzeń oświetlenia ulic, placów, parków, dróg stanowiących własność Gminy Sandomierz”.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na „Utrzymaniu i konserwacji wyodrębnionych urządzeń oświetlenia ulic, placów, parków, dróg stanowiących własność Gminy Sandomierz”. Szczegółowo przedmiot zamówienia opisany jest przez: - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, - wykaz punktów oświetlenia, - wykaz szafek sterowniczych oświetlenia, stanowiące Rozdział II SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wykazem punktów oświetlenia i wykazem szafek sterowniczych oświetlenia oraz - projekt umowy (Rozdział III SIWZ). Wykonawca udziela Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę: Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666 z późn. zm) osób wykonujących czynności: - prace w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, (wymagania dot. zatrudnienia osób na umowę o pracę zawiera § 5 wzoru umowy). Wymagania Zamawiającego dotyczące podwykonawstwa: - Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. - Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj.: wykonywanie robót instalacyjnych oraz montażowych w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. - Zgodnie z art. 36 b Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. - Stosownie do treści art. 36b ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, iż jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 upzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. - Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenia o którym mowa w art. 25 a ust 1 upzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. - Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia. - Szczegółowe wymagania Zamawiającego w zakresie ewentualnego podwykonawstwa określają postanowienia projektu umowy – stanowiącego rozdział III SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 50232100-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information