Modernizacja Placówki Terenowej KRUS w Pułtusku

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3404453)

Client
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie
State
mazowieckie
Address
03808 Warszawa, ul. Mińska 25
Phone
228 103 006
Fax
228 104 688
E-Mail
warszawa@krus.gov.pl
Created
2018-09-21

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Warszawie ul. Mińska 25 03808 Warszawa mazowieckie tel. 228 103 006 fax. 228 104 688 REGON 1251326200000

I.2) Type of contracting: Administracja rządowa terenowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Modernizacja Placówki Terenowej KRUS w Pułtusku

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy w zakresie modernizacji niezabytkowego budynku Placówki Terenowej KRUS w Pułtusku polegającej na remoncie parkingu, garażu, pochylni dla niepełnosprawnych, termoizolacji i malowaniu elewacji, renowacji ogrodzenia, a wewnątrz budynku remontu korytarza górnego, pomieszczenia obsługi interesantów oraz montaż rolet okiennych na budynku położonym na działce nr ewid. 26/2, obręb 20 przy ul. Reformackiej w Pułtusku, zlokalizowanego na terenie zespołu urbanistyczno-architektonicznego miasta Pułtusk, wpisanego wraz z warstwami kulturowymi do rejestru zabytków województwa mazowieckiego pod nr A-82. 2. Prace muszą być zrealizowane zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych ( zwaną dalej w skrócie STWiOR). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz STWiOR jak i przedmiar robót – stanowiące załączniki do SIWZ w oddzielnych plikach. 4. Zamawiający zaznacza, iż załączony przedmiar stanowi jedynie materiał pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i wyliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiOR. 5. Zastosowane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej wskazania pochodzenia wyrobów służą określeniu standardów cech technicznych i jakościowych. Zamawiający zaznacza, iż użyte w SIWZ przykłady nazw własnych produktów bądź producentów dotyczące określonych modeli, systemów, elementów, materiałów, urządzeń itp. mają jedynie charakter wzorcowy (przykładowy) i dopuszczone jest składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność załączając stosowne opisy techniczne i funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji (załączonej do SIWZ), Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji Zamawiającego, oraz o ile to niezbędne uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń, itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. Przy oferowaniu rozwiązań i elementów oraz urządzeń innych niż opisane w SIWZ, Wykonawca musi wykazać szczegółowo w treści oferty ich równoważność z warunkami i wymaganiami opisanymi w SIWZ, przy czym zobowiązany jest dołączyć do oferty jego szczegółowe opisy techniczne i funkcjonalne pozwalające na ocenę zgodności oferowanego przedmiotu z wymaganiami SIWZ. W szczególności wymaga się od Wykonawcy podania nazwy producenta, modelu oferowanego sprzętu oraz opisu jego właściwości technicznych i funkcjonalnych (kompletne karty produktowe, prospekty, katalogi, foldery itp.). 6. Realizacja robót będzie odbywała się przy czynnym obiekcie Placówki nie powodując przerwy w pracy i obsłudze interesantów KRUS. 7. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania. 8. Wykonawca zastosuje właściwą technologię robót, zgodną z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami, normami oraz z zasadami BHP. 9. Zamawiający zaznacza, iż z uwagi na rodzaj i zakres zamówienia Wykonawca przy realizacji umowy zobowiązany jest, aby osoby wykonujące czynności w zakresie robót budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace konstrukcyjne, montażowe i porządkowe były zatrudnione w ramach stosunku pracy jako jego pracownicy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn.: Dz.U. z 2018 r., poz. 108 z późn. zm.). Wykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres wykonywania tych czynności w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przynajmniej 5 osób, przy czym łączny wymiar czasu pracy rzeczonych pracowników ma odpowiadać pięciu pełnym etatom. Zobowiązanie wynikające ze zdań poprzednich dotyczy również podwykonawców, którym Wykonawca zleci opisane czynności związane z realizacją robót objętych zakresem niniejszej umowy. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania określone są w treści wzoru umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osoby będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Wykonawca, najpóźniej w dniu składania ofert a przed upływem terminu składania ofert, winien wnieść wadium w wysokości wynoszącej kwotę 9 000,00 zł. (słownie: dziewięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących form

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information