Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. „Zwiększenie dostępności e-usług dla miasta Starachowice”

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3404469)

Client
Gmina Starachowice
State
świętokrzyskie
Address
27-200 Starachowice, ul. Radomska 45
Phone
+48412738275
Fax
+48412738275
www
nie dotyczy
Created
2018-09-21

Gmina Starachowice

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Starachowice ul. Radomska 45 27-200 Starachowice świętokrzyskie tel. +48412738275 fax. +48412738275 REGON 291009892 nie dotyczy

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. „Zwiększenie dostępności e-usług dla miasta Starachowice”

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania p.n. „Zwiększenie dostępności e-usług dla miasta Starachowice” (zwanego Projektem). Zamówienie obejmuje świadczenie usługi w okresie przygotowania i realizacji Projektu oraz w okresie rękojmi za wady, polegającej na koordynacji, zarządzaniu, kontroli, nadzorowaniu i rozliczeniu Projektu (w tym robót budowlanych) wraz z opracowaniem Programu funkcjonalno-użytkowego (zwanego PFU). Główny zakres rzeczowy Projektu objęty nadzorem: zaprojektowanie i budowa serwerowni (adaptacja pomieszczeń Gimnazjum nr 3 pod serwerownię główną, dostosowanie istniejącej serwerowni w Urzędzie Miejskim do roli serwerowni zapasowej), wyposażenie serwerowni w systemy technologiczne, wdrożenie systemu e-usług w Urzędzie Miejskim i jednostkach podległych Gminie Starachowice, rozbudowa istniejących systemów dziedzinowych i integracja z istniejącymi systemami, dostawa urządzeń sieciowych, sprzętu serwerowego, terminali, dostawa sprzętu i systemu VOIP, rozbudowa sieci szerokopasmowej (przyłączenie budynku Krytej Pływalni przy ul. Szkolnej 14 i Galerii Handlowej "Skałka" przy ul. Armii Krajowej 28 oraz połączenie budynku Gimnazjum nr 3 przy ulicy Leśnej 2 z szafą pasywną PDN07 przy ogrodzeniu szkoły). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zgodnie z załącznikiem nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ). Planowany termin zakończenia realizacji Projektu: do dnia 30.12.2021 r., w tym: opracowanie PFU – zgodnie z ofertą Wykonawcy tj. do 30 lub 45 lub 60 dni od daty podpisania umowy opracowanie dokumentacji projektowej w formule zaprojektuj-wybuduj - do końca II kwartału 2019 r. roboty budowlane (w tym budowa serwerowni) - do końca IV kwartału 2020 r. wyposażenie serwerowni w systemy technologiczne - do końca II kwartału 2021 r. dostawa urządzeń sieciowych, terminali, sprzętu i systemu VOIP - do końca II kwartału 2021 r. wdrożenie systemu e -usług, rozbudowa istniejących systemów dziedzinowych, integracja z istniejącymi systemami - do końca III kwartału 2021 r. Zamawiający wymaga, adekwatnie do przedmiotu zamówienia, dostosowania dokumentacji (w tym PFU) do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. Ze względu na charakter czynności objętych zamówieniem Zamawiający nie wymaga zatrudniania osób biorących udział w realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę. Zamówienie dotyczy projektu: Regionalny Program Operacyjny Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020, VII Oś Priorytetowa Sprawne usługi publiczne, Działanie 7.1 Rozwój e-społeczeństwa.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 71247000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu (tylko przelewem na niżej wymienione konto bankowe Zamawiającego), poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych,

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information