Budowa zintegrowanej sieci ścieżek pieszo-rowerowych w gminie Drwinia

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3404475)

Client
Gmina Drwinia
State
małopolskie
Address
32709 Drwinia, Drwinia 57
Phone
12 2817 153, 154
Fax
12 284 98 34
E-Mail
a.topor@drwinia.pl
Created
2018-09-21

Gmina Drwinia

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Drwinia Drwinia 57 32709 Drwinia małopolskie tel. 12 2817 153, 154 fax. 12 284 98 34 REGON 53767400000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Budowa zintegrowanej sieci ścieżek pieszo-rowerowych w gminie Drwinia

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Zadanie cześciowe nr 1: Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Budowa zintegrowanej sieci ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych w pasie drogi DW 964 na terenie gminy Drwinia" wraz z infrastrukturą typu Bike&Ride, Park&Ride Opis przedmiotu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej, wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót, projekty stałej i czasowej organizacji ruchu, projekty branżowe w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy (PFU) wraz z uzyskaniem w imieniu inwestora zgody właściwego organu na prowadzenie robót budowlanych w oparciu o obowiązujące przepisy. Zamawiający dopuszcza podział zadania na odcinki i uzyskanie dla nich odrębnych zgód właściwego organu na prowadzenie robót budowlanych.(patrz uszczegółowienie do zadania nr I i II) 2) Wykonanie robót budowlanych obejmującego zadanie inwestycyjne pn. "Budowa zintegrowanej sieci ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych w pasie drogi DW 964 na terenie gminy Drwinia" wraz z niezbędną infrastrukturą typu Bike&Ride, Park&Ride, oraz pozostała infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót oraz w razie konieczności zabezpieczenie zabytków małej architektury, prowadzenie badań archeologicznych, zapewnienia nadzoru archeologicznego, przyrodniczego w zakresie wynikającym z przepisów szczególnych Zadanie częściowe nr 2: Wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. "Budowa zintegrowanej sieci ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych w pasie drogi DW 965 na terenie gminy Drwinia" wraz z infrastrukturą typu Bike&Ride, Park&Ride Opis przedmiotu zamówienia: 1) Opracowanie dokumentacji projektowej budowlanej, wykonawczej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót, projekty stałej i czasowej organizacji ruchu, projekty branżowe w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy (PFU) wraz z uzyskaniem w imieniu inwestora zgody właściwego organu na prowadzenie robót budowlanych w oparciu o obowiązujące przepisy. Zamawiający dopuszcza podział zadania na odcinki i uzyskanie dla nich odrębnych zgód właściwego organu na prowadzenie robót budowlanych.(patrz uszczegółowienie do zadania nr I i II) 2) Wykonanie robót budowlanych obejmującego zadanie inwestycyjne pn. "Budowa zintegrowanej sieci ścieżek rowerowych i pieszo-rowerowych w pasie drogi DW 965 na terenie gminy Drwinia" wraz z niezbędną infrastrukturą typu Bike&Ride, Park&Ride, oraz pozostała infrastrukturą towarzyszącą w oparciu o dokumentację projektową wykonaną przez Wykonawcę robót oraz w razie konieczności zabezpieczenie zabytków małej architektury, prowadzenie badań archeologicznych, zapewnienia nadzoru archeologicznego, przyrodniczego w zakresie wynikającym z przepisów szczególnych Dla obydwu zadań czesciowych: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 "Opis Przedmiotu Zamówienia" oraz dokumentacja projektowa będące załącznikami do SIWZ. Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji. Zamawiający zastrzega, iż wartość dokumentacji projektowej nie może przekroczyć 4% wartości robót budowlanych. W przypadku gdy cena dokumentacji przekroczy 4% wartości robót budowlanych Zamawiający odrzuci ofertę jako niezgodna z treścią SIWZ. WYMAGANIA, O KTÓRYCH MOWA W ART. 29 UST. 3A PZP. 1) Zamawiający wymaga aby niniejsze zamówienie odbywało się poprzez wykonywanie czynności w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - na rzecz Wykonawcy lub podwykonawcy, w miejscu i czasie wskazanym przez Wykonawcę lub podwykonawcę - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga, zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie na podstawie umowy o pracę. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem robót w szczególności związanych z: a) związanych z wykonaniem nawierzchni z brukowej kostki betonowej lub asfaltowej lub inne roboty drogowe w tym kanalizacji deszczowej 2) Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, wykonujących usługi dostaw materiałów budowlanych, usługi transportowe. 3) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia zamawiającemu, w terminie do 7 dni od dnia zawarcia umowy, dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących czynności, o których mowa powyżej pisemnego oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy potwierdzającego, że pracownicy wykonawcy lub podwykonawcy są zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (dz. u. z 2015 r. poz. 2008 oraz z 2016 r. poz. 1265). oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że czynności wymienione w pkt. 1 wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. 4) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy pzp. zostały opisane w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ. 5) sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa powyżej zostały określone w projekcie umowy będącym załącznikiem do SIWZ Wartość poniżej 5 548 000 euro

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233162-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zadanie nr 1 - 100 000.00 zł Zadanie nr 2 - 50 000.00 zł

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information