Budowa drogi gminnej w miejscowości Witów Kolonia w kierunku miejscowości Przygłów - II postępowanie

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3404495)

Client
Gmina Sulejów
State
łódzkie
Address
97-330 Sulejów, ul. Konecka 42 42
Phone
44 6102500
Fax
44 6162551
www
www.sulejow.pl
E-Mail
zamowienia@sulejow.pl
Created
2018-09-21

Gmina Sulejów

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Sulejów ul. Konecka 42 42 97-330 Sulejów łódzkie tel. 44 6102500 fax. 44 6162551 REGON 59064832700000 www.sulejow.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Budowa drogi gminnej w miejscowości Witów Kolonia w kierunku miejscowości Przygłów - II postępowanie

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem inwestycji jest budowa drogi gminnej w miejscowości Witów Kolonia w kierunku miejscowości Przygłów na odcinku dł. 170 mb. Zakres inwestycji obejmuje: I. Roboty przygotowawcze - roboty pomiarowe ( tyczenie + inwentaryzacja powykonawcza) – 0,170 km - mechaniczne karczowanie pni (śr. 16-25 cm) – 3 szt. - ręczne ścinanie i karczowanie krzaków i podszycia – 0,015 ha II. Roboty ziemne - koryto pod nawierzchnię jezdni plus korytka ściekowe – 354,12 m3 - koryto pod nawierzchnię zjazdów – 5,40 m3 III. Ściek - ława pod krawężniki betonowa - 6,90 m3 - ścieki z prefabrykatów betonowych o gr.15 cm na posypce cementowo-piaskowej – 115,00 m IV. Jezdnia - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni – 908,00 m2 - warstwa odsączająca gr. po zagęszczeniu 10 cm – 908,00 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa dolna gr. 12 cm po zagęszczeniu – 850,00 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego – warstwa górna gr. 8 cm po zagęszczeniu – 850,00 m2 - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 850 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych – w-wa wiążąca 5 cm -850,00 m2 - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem – 850 m2 - nawierzchnia z mieszanek mineralno – bitumicznych grysowych – w-wa ścieralna 4 cm -850,00 m2 V. Zjazdy - ława pod krawężniki betonowa z oporem – 0,30 m3 - obrzeża betonowe o wym. 20x6 na podsypce piaskowej – 25,00 m - mechaniczne profilowanie i zagęszczanie podłoża – 20,00 m2 - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 15 cm - nawierzchnia z kostki brukowej betonowej o gr. 8 cm – 20,00 m2 VI. Pobocza - ścinanie poboczy o grubości 10 cm- 170,00 m2 - nawierzchnia z tłucznia kamiennego gr. 10 cm – 170,00 m2 VII. Oznakowanie pionowe - słupki do znaków drogowych z rur stalowych o śr. 70 mm – 1 szt. - przymocowanie tablic znaków drogowych o pow. Do 0,3 m2 – 2 szt. VIII. Punkty graniczne - stabilizacja punktów granicznych po podziałach – 9 szt. (stabilizacja wykonana przez uprawnione osoby - geodeta) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, STWiORB oraz przedmiar robót. W przypadku, gdy w Projekcie budowlanym i STWiORB opisano materiały lub urządzenia za pomocą podania nazwy ich producenta, patentów technicznych lub pochodzenia, to w odniesieniu do tych materiałów lub urządzeń Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie innych równoważnych materiałów lub urządzeń pod warunkiem posiadania przez nie parametrów nie gorszych niż materiały lub urządzenia, które one zastępują. Jeżeli zajdzie powyższa sytuacja Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia stosownych dokumentów, które potwierdzą zastosowanie równoważnych materiałów lub urządzeń. 2. Podstawą do wyceny jest projekt budowlany: „Budowa drogi gminnej w miejscowości Witów Kolonia w kierunku miejscowości Przygłów”. 3. Niedoszacowanie robót przez oferenta nie będzie podstawą do roszczeń o zwiększenie wartości robót. 4. Wykonawca po zakończeniu inwestycji zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu: - kosztorys powykonawczy – uproszczony; - certyfikaty, atesty, aprobaty techniczne materiałów; - oryginał dziennika budowy z potwierdzeniem Inspektora nadzoru i Kierownika budowy o zakończeniu robót; - komplet kart gwarancyjnych na dostarczone i wbudowane materiały; - oświadczenie Kierownika Budowy, inspektora nadzoru o wykonaniu przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, przepisami i obowiązującymi normami; - inwentaryzację geodezyjną powykonawczą; Powyższe dokumenty powykonawcze należy opracować w 2 egzemplarzach. 5. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 6. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: a. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych związanych z robotami budowlanymi, b. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w lit. a zostaną ujęte w formie wykazu i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od zawarcia umowy. Powyższy obowiązek wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników podwykonawców i dalszych podwykonawców, c. na wezwanie Zamawiającego Wykonawca musi przedstawić umowę/y zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych, tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; na wezwanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi również potwierdzenie zgłoszenia zatrudnionych pracowników do ubezpieczenia społecznego. d. sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a: Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, a w przypadku dwukrotnego nie wywiązania się ze wskazanych obowiązków, niezależnie od prawa naliczenia kary umownej, również prawo odstąpienia od umowy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45111000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information