Podnoszenie jakości zasobów turystycznych Doliny Rzeki Pilicy poprzez rozwój infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej w powiecie tomaszowskim

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3404511)

Client
Gmina Inowłódz
State
łódzkie
Address
97-215 Inowłódz, ul. Spalska 2 2
Phone
(044) 710 12 33
Fax
(044) 710 12 33
E-Mail
inwestycje@inowlodz.pl
Created
2018-09-21

Gmina Inowłódz

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Inowłódz ul. Spalska 2 2 97-215 Inowłódz łódzkie tel. (044) 710 12 33 fax. (044) 710 12 33 REGON 59064799000000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Podnoszenie jakości zasobów turystycznych Doliny Rzeki Pilicy poprzez rozwój infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej w powiecie tomaszowskim

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie elementów zagospodarowania turystycznego w dwóch obszarach: 1.1. Inowłódz – przygotowanie terenu pod miejsce wodowania kajaków wraz z utwardzonym miejscem pod kontenery sanitarne i segregator na odpady, altany z ławkami i stołami, strefy placu zabaw dla dzieci (urządzenia w konstrukcji stalowej), strefy siłowni zewnętrznej, elementy małej architektury (ławki, stojaki na rowery, kosze na odpady, tablicy informacyjnej), miejsce na ognisko z siedziskami, miejsce wypoczynkowego wraz z przebieralnią, pole biwakowego wraz z utwardzonym miejscem pod kontenery sanitarne i segregator na odpady, miejsce pod gastronomię, ciągi piesze łączące poszczególne elementy i urządzenia, kładki drewniane nad istniejącym rowem wodnym, zbiorniki bezodpływowe (przy polu biwakowym i miejscu pod gastronomie), przyłącza infrastruktury technicznej, oświetlenie terenu, sieć monitoringu oraz zieleń urządzona; 1.2. Spała – przygotowanie terenu pod miejsce wodowania kajaków wraz z utwardzonym miejscem pod kontenery sanitarne i segregator na odpady, altan z ławkami i stołami, strefy placu zabaw dla dzieci (urządzenia w konstrukcji stalowej), siłowni zewnętrznej, boiska do piłki nożnej, boiska do piłki plażowej, placu do streetbasketu, placu do ćwiczeń – parkouru, toru rowerowego typu pumptrack, elementów małej architektury (ławki, stojaki na rowery, kosze na odpady, tablicy informacyjnej), miejsca na ognisko z siedziskami, miejsca wypoczynkowego wraz z przebieralnią, miejsca widokowego, pola biwakowego wraz z utwardzonym miejscem pod kontenery sanitarne i segregator na odpady, utwardzonego miejsca pod gastronomię, ciągów pieszych łączących poszczególne elementy i urządzenia, drogi dojazdowej oraz placu manewrowego dla pojazdów obsługujących turystów kajakowych, utwardzone miejsca pod kontenery sanitarne i segregatory na odpady, przyłączy infrastruktury technicznej, oświetlenia terenu, sieci monitoringu. Szczegółowy zakres przedstawiono w Programie funkcjonalno-użytkowym w części tekstowej, tabelarycznej i rysunkowej. 2. W ramach zamówienia wykonawca winien: - wykonać inwentaryzację stanu istniejącego, - wykonać wymagane pomiary i badania konieczne do opracowania rozwiązań projektowych, - opracować dokumentację projektową w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia (m.in. projekt budowlany), - opracować materiały niezbędne do uzyskania stosowanych uzgodnień/pozwoleń/zezwoleń/ zatwierdzeń/zgłoszeń/decyzji od właściwych organów lub instytucji, - opracować projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót (jeżeli dotyczy), - uzyskać decyzję administracyjną umożliwiającą wykonanie robót budowlanych (lub dokonania zgłoszenia wykonania robót w zależności od sytuacji), - wykonać wszelkie roboty budowlane zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, - zapewnić obsługę geodezyjną inwestycji (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza), - sporządzić dokumentację powykonawczą i przekazać ją zamawiającemu, - przed podpisaniem umowy przedłożyć zamawiającemu harmonogram rzeczowo-finansowy inwestycji, - po zakończeniu robót budowlanych zgłosić obiekt i oddać do użytku właściwym organom, a w szczególności Powiatowemu Inspektorowi Nadzoru Budowlanego (jeżeli dotyczy), Państwowej Straży Pożarnej, Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej (jeżeli dotyczy) i uzyskać zgodę na użytkowanie (jeżeli dotyczy). 3. Wykonawca zobowiązany jest przy wykonywaniu zamówienia do stosowania przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1202 ze zm.) oraz innych właściwych przepisów, w tym do obowiązku zapewnienia kierownika budowy posiadającego odpowiednie uprawnienia w wymaganej specjalności. UWAGA: 1. Opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno – użytkowy (dalej: PFU). Zamawiający wymaga aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia, tj. przy opracowywaniu oferty należy ująć wszystkie roboty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające z PFU jak również w nim nie ujęte, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia może obejmować również wykonanie robót, w tym rozwiązań technicznych, które nie są wyszczególnione w PFU, przedmiarze robót, a są niezbędne dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, na podstawie obowiązujących norm i przepisów techniczno – budowlanych i administracyjnych. 2. Mając na uwadze, iż zgodnie z zapisami wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ - zamawiający przewidział rozliczenie ryczałtowe w rozumieniu art. 632 k.c. - zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie informacje, które mogą być niezbędne do przygotowania oferty i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information