Wykonywanie do dnia 31.12.2018 r. konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom – roboty ogólnobudowlane i instalacyjne sanitarne

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3404524)

Client
Bytomskie Mieszkania
State
śląskie
Address
41-907 Bytom, ul. Zielna 25B 25
Phone
32 413 00 30
Fax
32 430 00 33
www
www.bm.bytom.pl
E-Mail
zamowienia@bm.bytom.pl
Created
2018-09-21

Bytomskie Mieszkania

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Bytomskie Mieszkania ul. Zielna 25B 25 41-907 Bytom śląskie tel. 32 413 00 30 fax. 32 430 00 33 REGON 24261540600000 www.bm.bytom.pl

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wykonywanie do dnia 31.12.2018 r. konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom – roboty ogólnobudowlane i instalacyjne sanitarne

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonywanie do dnia 31.12.2018 r. konserwacji, napraw bieżących i głównych w nieruchomościach wchodzących w skład zasobu Gminy Bytom – roboty ogólnobudowlane i instalacyjne sanitarne”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne w miarę potrzeb wykonywanie na podstawie zleceń Zamawiającego robót budowlanych i instalacyjnych sanitarnych (wod-kan, gaz, c.o.) w częściach wspólnych i elementach wspólnych budynków jak również w otoczeniu budynków. 3. Realizacja zamówienia ma na celu zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości oraz utrzymanie nieruchomości w stanie technicznym niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem. 4. Roboty będące przedmiotem zamówienia obejmują czynności wymienione w Rozporządzeniu z dnia 16 sierpnia 1999 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych (Dz. U. Nr 74 poz. 836 z późn. zm.) jn.: a) konserwacje tj. wykonywanie robót mających na celu utrzymanie sprawności technicznej elementów budynków; b) naprawy bieżące tj. okresowe remonty elementów budynków mające na celu zapobieganie skutkom zużycia tych elementów i utrzymanie budynków we właściwym stanie technicznym; c) naprawy główne tj. remonty polegające na wymianie, co najmniej jednego elementu budynku, czyli czynności mające na celu zapewnienie normalnych warunków użytkowania obiektu i ochronę przed nadmiernym zużyciem oraz czynności mające na celu usuwanie stwierdzonych uszkodzeń i uzupełnienie braków, które mogłyby spowodować zagrożenie życia lub zdrowia oraz bezpieczeństwa mienia lub środowiska. 5. Zamawiający zamierza udzielić zamówienia z podziałem na IV Części. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia co najmniej 12 miesięcznej gwarancji, liczonej od dnia odbioru końcowego robót będących przedmiotem zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest określić Zamawiającemu czas rozpoczęcia wykonywania zlecenia o charakterze awaryjnym nie dłuższy niż 8 godzin od chwili otrzymania zlecenia. Przy czym czas rozpoczęcia wykonywania zlecania to - faktyczne rozpoczęcie robót. warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik Nr 1.5. do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. 8. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w Istotnych postanowieniach umownych stanowiących Załącznik nr 2 do SIWZ. 9. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a Pzp w związku z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2018 r., poz. 917 ze zm.) wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca (pod pojęciem którego rozumie się także dalszych Podwykonawców) przy realizacji zamówienia zatrudniał na umowę o pracę wszystkich robotników budowlanych (w rozumieniu rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 7 sierpnia 2014 r. w sprawie klasyfikacji zawodów i specjalności na potrzeby rynku pracy oraz zakresu jej stosowania Dz. U. z 2018 r., poz. 227) wykonujących czynności związane z robotami murarskimi, tynkarskimi, malarskimi, ślusarskimi, szklarskimi, stolarskimi, instalacyjnymi sanitarnymi (wod-kan., gaz, c.o.).

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45453000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information