Dostosowanie budynku internatu do wymogów przeciwpożarowych

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3404532)

Client
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Piłsudskiego
State
lubelskie
Address
22105 Okszów, Kolonia Okszów ul. Szkolna 2
Phone
225 690 723
Fax
225 690 723
www
www.zsckr.okszow.edu.pl
E-Mail
zsrcku@okszow.edu.pl
Created
2018-09-21

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Piłsudskiego

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Józefa Piłsudskiego Kolonia Okszów ul. Szkolna 2 22105 Okszów lubelskie tel. 225 690 723 fax. 225 690 723 REGON 9619300000 www.zsckr.okszow.edu.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostosowanie budynku internatu do wymogów przeciwpożarowych

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 2.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu zadania inwestycyjnego pn. „Dostosowanie budynku internatu do wymogów przeciwpożarowych” 2.2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostosowanie budynku internatu ZSCKR w Okszowie do wymogów przeciwpożarowych zgodnie z dokumentacją stanowiącą opis przedmiotu zamówienia w tym w szczególności zgodnie z projektem budowlanym architektonicznym i konstrukcyjnym dla zakresu robót: dostosowania budynku internatu ZSCK w Okszowie do wymogów przeciwpożarowych zgodnie z ekspertyzą techniczną w zakresie spełniania wymagań z zakresu ochrony przeciwpożarowej dot. spraw ewakuacyjnych. Budynek internatu zlokalizowany jest w północno - zachodniej części działki nr 301/22. Jest to budynek składający się z dwóch części połączonych parterowym łącznikiem, częściowo podpiwniczony. Wejścia do budynku zlokalizowane są od strony zachodniej, północno – wschodniej i południowej. Przedmiotowy obiekt składa się z dwóch, połączonych ze sobą łącznikiem budynków. Tworzy w planie kształt nieregularnej litery „H”. Budynek wzniesiono w latach 80-tych, w technologii tradycyjnej, murowanej z elementami prefabrykowanymi. Jest obiektem o trzech kondygnacjach nadziemnych oraz o stosunkowo niewielkiej powierzchni jednej podziemnej, przykryty stropodachem, o kącie nachylenia połaci 3° (5%). Wysokość przedmiotowego obiektu jest zgodna z ustaleniami planu miejscowego i utrzymana w skali zabudowy otoczenia. Funkcja budynku: budynek internatu. Obiekt zaliczony jest do grupy wysokościowej budynków niskich N. 2.3. Zakres robót obejmuje m.in.:  roboty rozbiórkowe – budowlane,  roboty budowlane, 2.4. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej (Załącznik Nr 1 do SIWZ), w skład której wchodzą:  Inwentaryzacja istniejącego budynku;  Projekt budowlany architektoniczny i konstrukcyjny (dokumentacja projektowa);  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR);  Przedmiary robót. 2.5. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. 2.6. Gwarancja. Długość okresu gwarancji jakości – stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien te koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information