Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Prudnik

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3413605)

Client
Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prudnik
State
opolskie
Address
48-200 Prudnik, ul. Dąbrowskiego 34 34
Phone
077 4363241
www
www.lasykatowice/prudnik
E-Mail
prudnik@katowice.lasy.gov.pl
Created
2018-10-17

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prudnik

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Prudnik ul. Dąbrowskiego 34 34 48-200 Prudnik opolskie tel. 077 4363241 REGON 53055891500000 www.lasykatowice/prudnik

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynku biurowego Nadleśnictwa Prudnik

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż wyposażenia w pomieszczeniach budynku biurowego stanowiącego siedzibę Nadleśnictwa Prudnik, ul. Dąbrowskiego 34, 48-200 Prudnik. 2. Wykaz elementów wyposażenia objętych przedmiotem zamówienia znajduje się w formularzu wyceny – załączniku nr 1A do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegółowy opis elementów wyposażenia znajduje się w załączniku nr 1B do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykonawca rozmieści dostarczone elementy wyposażenia w pomieszczeniach budynku biurowego zgodnie z załącznikiem nr 1C do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Opis mebli znajdujący się w załącznikach nr 1A do SIWZ oraz 1B do SIWZ zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może zaoferować meble charakteryzujące się lepszymi parametrami technicznymi i/lub użytkowymi. 4. Dostarczone elementy wyposażenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, niepoddawane żadnym naprawom, wolne od wad, w pełni sprawne i gotowe do użycia zgodnie z ich przeznaczeniem, muszą odpowiadać obowiązującym standardom jakościowym i technicznym, nie mogą być obciążone żadnymi prawami na rzecz osób trzecich oraz muszą spełniać wymagania przedstawione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wszystkie zaproponowane meble muszą być systemowe i seryjnie produkowane. Pod pojęciem systemowe Zamawiający rozumie meble, które można łączyć ze sobą w różnych konfiguracjach oraz pozwalające w przyszłości na rozbudowę. 5. Wykonawca może wykonać przedmiot zamówienia przy użyciu własnych narzędzi, materiałów, sprzętu, pracowników i transportu. Montaż elementów wyposażenia będzie polegał na wykonaniu wszelkich prac i usług koniecznych do korzystania z tego wyposażenia zgodnie z jego przeznaczeniem i funkcją, m.in. na ustawieniu, wypoziomowaniu, wyregulowaniu, zawieszeniu poszczególnych elementów, zamontowaniu produktów i urządzeń, ich podłączeniu, w tym do sieci, a także podłączeniu mediów i próbnych uruchomieniach – w tym wniesienie i uprzątnięcie miejsca prac/dostawy. Koszty i ryzyko transportu, wniesienia, opakowania, ubezpieczenia na czas przewozu, transportu oraz montażu wszystkich elementów wyposażenia ponosi wykonawca. Dokładny termin i godziny montażu wyposażenia muszą być wcześniej uzgodnione z zamawiającym. 6. Zamawiający wymaga, aby elementy wyposażenia tego samego typu objęte przedmiotem zamówienia pochodziły z jednej kolekcji, tj. aby posiadały wspólną stylistykę, kolorystykę, formę, detale. 7. Dostarczone elementy wyposażenia muszą pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta przeznaczonego na teren Unii Europejskiej, a korzystanie przez zamawiającego z dostarczonego produktu nie może stanowić naruszenia majątkowych praw autorskich osób trzecich. Poszczególne rodzaje wyposażenia muszą być objęte gwarancją (wraz ze świadczeniami serwisowymi) producenta niezależne od statusu partnerskiego wykonawcy. W szczególności zamawiający wymaga od wykonawcy dostarczenia deklaracji producenta dla produktów objętych ofertą, a określonych w opisie przedmiotu zamówienia zapewniającej zamawiającemu przez cały okres trwania gwarancji określony w formularzu oferty możliwość zgłoszenia awarii/wad produktu bezpośrednio producentowi produktu, a nie tylko do wykonawcy zamówienia. Deklarację producenta (załącznik nr 8) stanowić będzie załącznik do oferty. 8.Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa, wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39130000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręcz

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information