Realizacja zajęć dodatkowych dla przedszkolaków oraz specjalistycznych zajęć dla osób z najbliższego otoczenia

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3413609)

Client
Przedszkole Samorządowe nr 4
State
podkarpackie
Address
15865 Białystok, ul. Sokólska 2
Phone
85 652 70 97
Fax
85 652 70 97
www
http://ps4.bialystok.pl/
E-Mail
ps4@um.białystok.pl
Created
2018-10-17

Przedszkole Samorządowe nr 4

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Przedszkole Samorządowe nr 4 ul. Sokólska 2 15865 Białystok podkarpackie tel. 85 652 70 97 fax. 85 652 70 97 REGON 20040622700000 http://ps4.bialystok.pl/

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Realizacja zajęć dodatkowych dla przedszkolaków oraz specjalistycznych zajęć dla osób z najbliższego otoczenia

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja indywidualnych oraz grupowych zajęć dodatkowych dla dzieci uczęszczających do Przedszkola Samorządowego nr 4 w Białymstoku lub Przedszkola Samorządowego nr 64 pn. „Akademia Jasia i Małgosi” w Białymstoku oraz specjalistycznych zajęć dla osób z najbliższego otoczenia (rodzic, opiekun prawny, nauczyciel). 2. Zajęcia dodatkowe realizowane będą w ramach projektu pn. " WND-RPPD.03.01.01-20-0236/17 pn. „Wszystko zaczyna się w przedszkolu”. Zamówienie będzie współfinansowane z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa III. Działanie 3.1 Kształcenie i edukacja, Poddziałanie 3.1.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji przedszkolnej. 3. Wykonawcy zobowiązani będą do wskazania w ofercie stawki za godzinę zegarową prowadzenia zajęć. Zamawiający uznaje, że 1 godzina wsparcia stanowi godzinę zegarową = 60 minut. 4. Wsparcie będzie realizowane na podstawie harmonogramu i programu wspólnie opracowanego przez Zamawiającego i Wykonawcę i będącego wynikiem indywidualnej diagnozy uczestników projektu. Jednocześnie Zamawiający zastrzega, iż harmonogram i częstotliwość zajęć może ulec zmianie, o czym Zamawiający i Wykonawca zobowiązani są informować się nawzajem. 5. Zamawiający zastrzega możliwość wyboru więcej niż 1 trenera 6. Zajęcia będą realizowane w:  Przedszkolu Samorządowym nr 4 w Białymstoku przy ul. Sokólskiej 2 oraz  Przedszkolu Samorządowym nr 64 pn. „Akademia Jasia i Małgosi” w Białymstoku przy ul. Stanisława Dubois 12, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. 8.00 - 16.30 (po uprzednim uzgodnieniu z dyrektorem przedszkola), w salach zapewnionych przez Zamawiającego. 7. Wsparcie prowadzone będzie przez wykwalifikowanych i doświadczonych specjalistów gwarantujących indywidualne podejście do każdego z uczestników projektu i ich najbliższego otoczenia (zgodnie z Wytycznymi w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 (https://www.funduszeeuropejskie.gov.pl/media/2470/Wytyczne_zasady_rownosci_szans12052015.pdf) 8. Zajęcia będą prowadzone językiem wrażliwym na płeć. 9. Zamawiający zapłaci tylko za faktycznie zrealizowane zajęcia. 10. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 11. Zamawiający z uwagi na możliwość m.in. uzyskania oszczędności z tytułu realizacji przedmiotowego projektu bądź nieprzewidzianych okoliczności powodujących potrzebę zwiększenia poszczególnych ilości godzin, przewiduje dostawy dodatkowe w zależności od potrzeb, które nie przekroczą 50 % wartości zamówienia podstawowego udzielonego na warunkach niniejszej SIWZ stosownie do postanowień art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP lub z uwagi na uwarunkowania wynikające z art. 144 ust. 1 pkt 3) lub 5) ustawy PZP nie są zmianami istotnymi, umożliwiającymi w trybie art. 144 ust. 1e ustawy PZP na dokonanie nieistotnych zmian w umowie. 12. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części zamówienia: część 1 indywidualne zajęcia z logopedą Łączny wymiar wsparcia: 1320 godzin zegarowych (średnio 44 osoby, średnio 30 godzin zegarowych) część 2 indywidualne zajęcia z logopedą Łączny wymiar wsparcia: 1320 godzin zegarowych (średnio 44 osoby, średnio 30 godzin zegarowych) część 3 zajęcia rozwijające kompetencje emocjonalno – społeczne, w formie treningu umiejętności społecznych (zajęcia terapeutyczne), prowadzone jednocześnie przez dwóch specjalistów, Łączny wymiar wsparcia: 120 godzin zegarowych (średnio 2 grupy, średnio 30 godzin zegarowych na grupę x 2 specjalistów) część 4 pomoc psychologiczno-pedagogiczna (indywidualna i grupowa) dla dziecka oraz rodziców i nauczycieli (specjaliści: psycholog, pedagog, socjoterapeuta, terapeuta sensoryczny, terapeuta ręki) Łączny wymiar wsparcia: 300 godzin zegarowych (średnio 20 osób, średnio 15 godzin zegarowych) część 5 zajęcia stymulujące rozwój psychoruchowy, Łączny wymiar wsparcia: 240 godzin zegarowych (średnio 8 grup, średnio 30 godzin zegarowych na grupę) część 6 zajęcia rozwijające kompetencje społeczno – emocjonalne Łączny wymiar wsparcia: 90 godzin zegarowych (średnio 6 grup, średnio 15 godzin zegarowych na grupę) Część 7 indywidualne konsultacje, porady specjalistów (psycholog, pedagog) Łączny wymiar wsparcia: 160 godzin zegarowych 13. Warunki udziału w postępowaniu: Logopeda: Wymagania:  studia wyższe, studia podyplomowe z logopedii lub wyższe studia magisterskie logopedyczne,  min. roczne doświadczenie zawodowe lub roczna praktyka zawodowa na stanowisku logopedy. Dodatkowe umiejętności:  kreatywność, umiejętność podejmowania decyzji,  obowiązkowość i poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność,  wysoka kultura osobista i komunikatywność,  umiejętność pracy w zespole. Obowiązki:  diagnozowanie logopedyczne, w tym prowadzenie badań przesiewowych w celu ustalenia stanu mowy dzieci,  prowadzenie porad i konsultacji dla dzieci i rodziców w zakresie stymulacji rozwoju mowy dzieci, w ramach pracy z dziećmi,  wspieranie nauczycieli i innych specjalistów w udzielaniu pomocy psychologiczno – pedagogicznej,  prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i złożeniami projektu,  opracowanie programu/ planu zajęć dla dzieci / dziecka wynikającego z przepisów obowiązującego prawa oświatowego. Psycholog: Wymagania:  wykształcenie wyższe z zakresu psychologii,  doświadczenie zawodowe: praca na stanowisku psychologa m.in. rok lub praktyka zawodowa w pracy z dziećmi w wymiarze min. 150 godz. Dodatkowe umiejętności:  kreatywność, umiejętność podejmowania decyzji,  obowiązkowość i poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę, rzetelność i staranność,  wysoka kultura osobista i komunikatywność,  umiejętność pracy w zespole. Obowiązki:  badanie diagnostyczne dzieci zgłaszanych na wniosek nauczycieli i rodziców,  rozpoznawanie indywidualnych potrzeb dzieci oraz analizowanie przyczyn niepowodzeń,  określanie form i sposobów udzielania pomocy dzieciom odpowiednio do rozpoznanych potrzeb, prowadzenie doradztwa psychologicznego dla rodziców i nauczycieli,  minimalizowanie skutków zaburzeń rozwojowych poprzez prowadzenie zajęć psychologiczno-pedagogicznych z dziećmi,  prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i złożeniami projektu,  opracowanie programu/ planu zajęć dla dzieci / dziecka wynikającego z przepisów obowiązującego prawa oświatowego. Nauczyciel gimnastyki korekcyjnej: Wymagania:  wykształcenie wyższe magisterskie – kierunek: fizjoterapia lub wychowanie fizyczne,  wykształcenie wyższe pedagogiczne + studia podyplomowe z zakresu gimnastyki korekcyjnej lub rehabilitacja ruchowa,  doświadczenia (udokumentowane) w prowadzeniu zajęć z dziećmi. Dodatkowe umiejętności:  kreatywność i umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji,  wysokie umiejętności komunikacyjne,  rzetelność, obowiązkowość. Obowiązki:  opracowanie autorskiego programu zajęć dla dzieci w wieku 3-6 lat,  prowadzenie zajęć gimnastyki eliminujących wady fizycznego rozwoju dziecka i zapobiegających ich powstawaniu,  wykorzystanie pomocy do ćwiczeń korekcyjno-ruchowych zakupionych w ramach projektu,  współpraca z rodzicami,  prowadzenie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami i złożeniami projektu. Pozostali specjaliści: Kwalifikacje: Zamawiający wymaga, aby osoby posiadały minimalne kwalifikacje określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 1 sierpnia 2017 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli (Dz.U. z 2017 r., poz. 1575). Obowiązki wynikające z Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 9 sierpnia 2017 r. w sprawie zasad organizacji i udzielania pomocy psychologiczno-pedagogicznej w publicznych przedszkolach, szkołach i placówkach (Dz.U. z 2017 r., poz. 1591). Dodatkowe obowiązki:  opracowanie programu/ planu zajęć dla dzieci / dziecka wynikającego z przepisów obowiązującego prawa oświatowego.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 80110000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information