Oczyszczanie środowiska gruntowo-wodnego zanieczyszczeń ropopochodnych na terenie lotniska wojskowego w Białej Podlaskiej wraz z ich utylizacją .

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3413616)

Client
Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Lublinie
State
lubelskie
Address
20309 Lublin, ul. Łęczyńska 1
Phone
814 746 100
Fax
814 746 123
Created
2018-10-18

Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Lublinie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Agencja Mienia Wojskowego Oddział Regionalny w Lublinie ul. Łęczyńska 1 20309 Lublin lubelskie tel. 814 746 100 fax. 814 746 123 REGON 1126394600346

I.2) Type of contracting: Administracja rządowa centralna

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Oczyszczanie środowiska gruntowo-wodnego zanieczyszczeń ropopochodnych na terenie lotniska wojskowego w Białej Podlaskiej wraz z ich utylizacją .

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest Oczyszczanie środowiska gruntowo-wodnego zanieczyszczeń ropopochodnych na terenie lotniska wojskowego w Białej Podlaskiej wraz z ich utylizacją poprzez realizację sczerpywania zanieczyszczeń ropopochodnych z istniejących otworów na terenie lotniska oraz ul. Młyńskiej oraz dostawę i wmontowanie w system depresjonująco-rozsączający własnej kontenerowej stacji oczyszczania wody oraz eksploatację tego systemu. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć i zamontować w system własną kontenerową stację oczyszczania wody spełniającą następujące parametry: • Qdmin = 50,0 m3/d, • Stopień zanieczyszczenia wody na wylocie maksymalnie 0,15 mg/dm3 dla sumy węglowodorów • Stopień zanieczyszczenia wody na wylocie maksymalnie 0,1 mg/dm3 dla sumy lotnych węglowodorów aromatycznych BTX 3. Wykonawca ma zapewnić stałą obsługę urządzeń oraz instalacji związanych z pompowaniem wody oraz sczerpywaniem produktów ropopochodnych, a także wykonywać prace o charakterze konserwacyjnym bądź naprawczym mającym na celu utrzymanie w sprawności technicznej systemów pompowania i rozsączania. Powyższe urządzenia i instalacje Zamawiający przekaże do eksploatacji Wykonawcy na podstawie oddzielnego protokołu. 4. Rozmieszczenie urządzeń związanych ze sczerpywaniem zanieczyszczeń i pompowaniem wody obrazuje załącznik graficzny do umowy. 5. Zakres zamówienia podstawowego obejmuje wykonanie prac w szczególności: 1) Codzienne ręczne sczerpywanie za pomocą czerpaka wolnego produktu występującego w otworach na terenie lotniska. 2) Codzienne ręczne sczerpywanie za pomocą czerpaka wolnej frakcji paliwowej z otworów piezometrycznych położonych w rejonie ulicy Młyńskiej. 3) Przygotowanie miejsca na czasowe magazynowanie sczerpanego wolnego produktu w wyznaczonym rejonie i jego odpowiednie zabezpieczenie. 4) Dokonywanie napraw w każdym czasie w razie zaistniałej konieczności związanej z uszkodzeniem bądź usterką urządzeń lub instalacji w celu przywrócenia im całkowitej sprawności technicznej, 5) W przypadku wystąpienia jakiejkolwiek usterki, awarii systemu lub przerwania jego pracy Wykonawca zobowiązany jest do podjęcia działań naprawczych w ciągu 24 godz. od momentu wystąpienia usterki lub powstania awarii i poinformowania Zamawiającego o zaistniałym zdarzeniu pisemnie oraz faksem. W przypadku wystąpienia usterek lub powstania awarii kontenerowej stacji oczyszczania wody Wykonawca zobowiązany jest usunąć usterki lub awarię w terminie 2 dni od momentu ich wystąpienia. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy kontenerowej stacji oczyszczania wody w terminie 2 dni Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie zastępcze na pozostały okres realizacji umowy. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy kontenerowej stacji oczyszczania wody w terminie 2 dni od momentu ich wystąpienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć urządzenie zastępcze (o parametrach technicznych odpowiadających zastępowanemu urządzeniu) na pozostały okres realizacji umowy. 6) Wykonywanie comiesięcznych pomiarów miąższości produktu naftowego i sprawozdań z ilości sczerpanego paliwa oraz pracy stacji oczyszczania wody. 7) Pobieranie minimum 8 próbek wody ze studni głębinowych, studni kopanej i zewnętrznych piezometrów wskazanych przez Zamawiającego i przeprowadzenie badań na zawartość jednopierścieniowych węglowodorów aromatycznych w miesiącach marzec, czerwiec i listopad każdego roku. 8) Sporządzenie dokumentacji sprawozdawczej z wykonanych prac zawierającej analizę rozmiaru skażenia środowiska i uzyskanych efektów ekologicznych w trzech (3) egzemplarzach /co rok, w terminie do 15 stycznia/. 9) Stała obsługa systemów oczyszczania wody, w tym kontrola sprawności działania czterech studni i kontenerowej stacji oczyszczania: kontrola - dwa (2) razy na dobę - wodomierzy - manometrów i poziomowskazów oraz korekta - raz (1) na dobę - ustawień systemu depresjonującego, 10) Stała obsługa systemu rozsączania, w tym kontrola chłonności systemu, cykliczności opróżniania zbiornika wody oczyszczonej i ciśnienia w instalacji zatłaczającej oraz korekta rozdziału wydatku na poszczególne ciągi rozsączające wykonywana raz (1) na dobę, 11) Wykonywanie raz w miesiącu analiz chemicznych wody doprowadzanej do kontenerowej stacji oczyszczania oraz odprowadzanej do ziemi z kontenerowej stacji oczyszczania w zakresie sumy benzyn, sumy olei mineralnych i BTX. 12) Konserwacja systemu rozsączania, w tym usuwanie co najmniej dwa (2) razy w roku kolmatacji dna mało średnicowych otworów chłonnych oraz stref około drenażowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza zastosowania innej metody rekultywacji niż prowadzona do chwili obecnej. Należy wykorzystać instalacje i urządzenia zamontowane na obiekcie. Części zamienne do zamontowanych instalacji, jak i nowe podzespoły (nie dotyczy kontenerowej stacji oczyszczania wody) zakupuje Zamawiający, Wykonawca dokona ich wymiany w ramach umowy. 7. Zamawiający zastrzega sobie pełny wgląd w prowadzoną dokumentację w zakresie sczerpywania zanieczyszczeń ropopochodnych i prowadzonego monitoringu.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90720000-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information