Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla IUNG – PIB w Puławach

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3413632)

Client
Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy
State
lubelskie
Address
24100 Puławy, ul. Czartoryskich 8
Phone
81 47 86 700
Fax
81 47 86 900
E-Mail
dzp@iung.pulawy.pl
Created
2018-10-18

Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Instytut Uprawy Nawożenia i Gleboznawstwa - Państwowy Instytut Badawczy ul. Czartoryskich 8 24100 Puławy lubelskie tel. 81 47 86 700 fax. 81 47 86 900 REGON 7929500000

I.2) Type of contracting: Podmiot prawa publicznego

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego dla IUNG – PIB w Puławach

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego wraz z jego dostarczeniem i uruchomieniem dla IUNG – PIB w Puławach. Zamówienie składa się z V części : 1) Część I – Dostawa zestawów komputerowych 2) Część II – Dostawa laptopów 3) Część III- Dostawa Monitorów 4) Część IV – Dostawa oprogramowania komputerowego 5) Część V- Dostawa oprogramowania specjalistycznego 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki dostawy i montażu, określono w formularzu cenowym – załącznik Nr 2, wzorze umowy załącznik nr 3a- 3b oraz w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a – 7e do SIWZ. 3. W ramach Zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do przekazania Zamawiającemu szczegółowych instrukcji obsługi w języku polskim i konserwacji oraz niezbędnych certyfikatów, licencji. 4. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego w sprzętach komputerowych oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym 5. Dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie musi być fabrycznie nowy, sprawny technicznie, nieeksploatowany przez innego użytkownika, wolny od wad fizycznych rzeczy, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich. Cały sprzęt musi mieć kompletne odpowiednie okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń 6. Opisany przez zamawiającego sprzęt komputerowy został określony jako minimalny. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia został użyty znak towarowy, patent lub pochodzenie, przyjmuje się, że wskazaniom tym towarzyszy zwrot: „lub równoważne”. 7. Wykonawca może zaoferować rozwiązanie równoważne do wymaganego przez Zamawiającego. 8. Wykonawca oferujący produkty równoważne o takich samych lub lepszych parametrach w odniesieniu do określonych w SIWZ, zobowiązany jest zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Pzp: a. Wykazać, że oferowany przez niego sprzęt komputerowy i oprogramowanie jest zgodne z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w załączniku numer 7a- 7e do SIWZ (Zestawienie wymagań technicznych i jakościowych). b. Przedstawić dokumenty zawierające opisy oferowanych produktów a w szczególności cechy charakterystyczne, potwierdzające zgodność oferowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania z sprzętem komputerowym i oprogramowaniem opisanym przez Zamawiającego, dokumenty określające m.in. nazwę producenta, datę produkcji, parametry techniczne, itp. c. Wykazać, że zakres funkcjonalny sprzętu komputerowego i oprogramowania jest w pełni zgodny z zakresem funkcjonalnym sprzętu komputerowego i oprogramowania wskazanego przez Zamawiającego; 9. Wykonawca gwarantuje że dostarczony sprzęt komputerowy i oprogramowanie komputerowe w ramach realizacji umowy pochodzi z legalnego źródła. 10. Wykonawca wyłoniony do realizacji zamówienia musi zagwarantować techniczną poprawność zapisu oprogramowania oraz dostarczonych kluczy aktywacyjnych i dokumentacji. Zamawiający przyjmuje iż nośnikiem jest wersja elektroniczna oprogramowania. Zamawiający nie wymaga dostarczenia nośnika instalacyjnego, a jedynie dokumentu poświadczającego legalność użytkowanej licencji np. licencję papierową, kody rejestracyjne oraz odnośnik do pobrania oprogramowania. 11. Wykonawca do sprzętu dostarczy dokument gwarancyjny. 12. Gwarancja Wykonawcy na przedmiot Zamówienia: Zamawiający informuje, iż minimalna długość okresu gwarancji została określona odpowiednio do konkretnych urządzeń w Zestawieniu Wymagań Technicznych i Jakościowych Sprzętu komputerowego - załącznik nr 7a – 7c do SIWZ. Okres gwarancji liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru przez obie strony ( bez zastrzeżeń). Wymagana powyżej gwarancja nie dotyczy gwarancji producenta, która może być dłuższa niż wskazana powyżej. W przypadku awarii sprzętu, Wykonawca przystąpi do jej usuwania nie później niż w ciągu 72 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia (licząc tylko dni robocze). W celu przystąpienia do naprawy przedstawiciel służb serwisowych Wykonawcy zgłosi się do miejsca zainstalowania zakupionego sprzętu. W przypadku awarii sprzętu, związanej z koniecznością wymiany i sprowadzenia od producenta części zamiennych, Wykonawca zobowiązuje się do wykonania naprawy do max. 7 dni roboczych od momentu przystąpienia do naprawy. W celu przystąpienia do naprawy przedstawiciel służb serwisowych Wykonawcy zgłosi się do miejsca zainstalowania zakupionego sprzętu. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania naprawy bez wymiany części zamiennych w terminie max. do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia naprawy Wykonawca udziela rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 12 miesięcy – licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia przez obie strony ( bez zastrzeżeń) 13. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na poszczególne części zamówienia. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 15. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art.67 ust.1 pkt 6 i 7. 16. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej w przedmiotowym postepowaniu. 17. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej w przedmiotowym postępowaniu. 18. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zawartej umowy o zamówienie publiczne w walutach obcych. 19. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich. 20. Zamawiający nie udziela zaliczek w przedmiotowym postępowaniu. 21. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne. Wykonawcy ponoszą wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania. 22. W przypadku gdy oferowany przez Wykonawcę sprzęt został wycofany z produkcji Zamawiający dopuszcza możliwość zamiany sprzętu zaproponowanego w ofercie na równoważny lub o lepszych parametrach. W takim przypadku Wykonawca przedstawi Zamawiającemu listę w/w produktów, zaś Zamawiający w terminie 7 dni zaakceptuje lub odrzuci sprzęt zaproponowany przez Wykonawcę 23. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę następujących prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy. 24. W przypadku powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom, wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której realizację powierzy podwykonawcy. W przypadku braku takiego oświadczenia, zamawiający uzna, iż wykonawca będzie realizował zamówienie bez udziału podwykonawców

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 30200000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information