Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3413647)

Client
Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Rejonowy w Ostródzie
State
warmińsko-mazurskie
Address
14-100 Ostróda, ul. Sienkiewicza 15 15
Phone
89 642 73 95
Fax
89 642 73 95
www
www.pkpsostroda.bo.pl
E-Mail
pkps.cis.ostroda@wp.pl
Created
2018-10-18

Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Rejonowy w Ostródzie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Polski Komitet Pomocy Społecznej Zarząd Rejonowy w Ostródzie ul. Sienkiewicza 15 15 14-100 Ostróda warmińsko-mazurskie tel. 89 642 73 95 fax. 89 642 73 95 REGON 00702376001110 www.pkpsostroda.bo.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Transport podopiecznych do Środowiskowego Domu Samopomocy w Wygodzie

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Samopomocy w Wygodzie na trasach: Część I Punkt startowy: Ostróda Punkt docelowy : Wygoda Przez miejscowości: Ostróda - Tyrowo- Reszki- Marynowo- Bałcyny- Smykówko-Smykowo- Pietrzwałd- Zajączki- Glaznoty- Wygoda powrót do Ostródy przez te same miejscowości. Z transportu będzie korzystało 17 osób Łącznie 100 km dziennie Wszyscy uczestnicy muszą być w Wygodzie w godzinach 7.30- do 8.00., wyjazd z Wygody godzina 14.00 . Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie. Część II Punkt startowy: Ostróda Punkt docelowy: Wygoda Przez miejscowości: Ostróda – Ornowo - Brzydowo- Kraplewo- Durąg- Pancerzyn- Ryn- Bednarki- Dylewo- Bartki- Klonowo- Wygoda). powrót do Ostródy przez te same miejscowości Z transportu będzie korzystało 17 osób Oraz Trasa : Wygoda – Jagodziny- Wygoda oraz powrót Wygoda-Jagodziny-Wygoda Z tego transportu będzie korzystały 4 osoby Łącznie 140 km dziennie Wszyscy uczestnicy muszą być w Wygodzie w godzinach 7.30- do 8.00., wyjazd z Wygody godzina 14.00 . Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie. Część III Punkt startowy: Ostróda Punkt docelowy: Wygoda Przez miejscowości: Ostróda- Samin- Osiekowo- Gardyny- Wierzbica- Elgnowo- Klonowo- Wygoda. powrót do Ostródy przez te same miejscowości Z transportu będzie korzystało 11 osób Łącznie 180 km dziennie Wszyscy uczestnicy muszą być w Wygodzie w godzinach 7.30- do 8.00., wyjazd z Wygody godzina 14.00 . Trasy mogą nieznacznie ulegać zmianie. Transport dla wszystkich części od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne trasy (części zamówienia). Każdy Wykonawca może złożyć ofertę częściową na jedną lub więcej części, zgodnie z dokonanym wyborem. Ilekroć w niniejszej specyfikacji jest mowa o ofercie rozumie się przez to ofertę częściową składaną przez Wykonawcę na część zamówienia. Na każdą część przedmiotu zamówienia zostanie zawarta odrębna umowa. 2. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w dalszej części SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszystkie prace fizyczne związane z wykonywaniem wszystkich usług objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, tj. tzw. pracowników fizycznych. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. 3. Zgodnie z art. 36b ustawy Pzp Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w załączniku nr 3 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Pozostałe wymagania i sposób postępowania w przypadku powierzenia wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom zawarty został w projekcie umowy (zał. Nr 5) załączonym do niniejszej SIWZ w tym: - informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu, 4. Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia na usługi następuje w trakcie jego realizacji, wykonawca na żądanie zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 Pzp, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. 5. Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego wykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca zobowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 60130000-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information