sukcesywna 18 miesięczna dostawa jałowych materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SPZOZ w Wolsztynie

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3413657)

Client
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
State
wielkopolskie
Address
64-200 Wolsztyn, ul. Wschowska 3 3
Phone
68 347 73 00, 347 73 63
Fax
68 3842590
www
www.spzozwolsztyn.bip-info.pl
E-Mail
przetargi@spzozwolsztyn.pl
Created
2018-10-18

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Wschowska 3 3 64-200 Wolsztyn wielkopolskie tel. 68 347 73 00, 347 73 63 fax. 68 3842590 REGON 97077342600000 www.spzozwolsztyn.bip-info.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: sukcesywna 18 miesięczna dostawa jałowych materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SPZOZ w Wolsztynie

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna 18 miesięczna dostawa jałowych materiałów medycznych jednorazowego użytku dla SPZOZ w Wolsztynie”, PN/23/2018, Przedmiot zamówienia został podzielony na 27 niezależnych od siebie części/ zadań (pakietów). Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia którejkolwiek pozycji w pakiecie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, oraz wymagane ilości zostały opisane odpowiednio w załączniku nr 2 do SIWZ, tj. w Pakietach od nr 1 do nr 27. Tak opisany przedmiot zamówienia w dalszej części SIWZ będzie nazywany przedmiotem zamówienia, przedmiotem umowy lub materiałami medycznymi. Wymagania szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia dotyczy pakietu nr 1-27: a) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia spełniał wszystkie wymagania minimalne opisane w poszczególnych pakietach 1-27, tj. załączniku nr 2 do SIWZ. c) Zamawiający wymaga, aby zaoferowane materiały medyczne w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 12 miesięczny termin ważności, a na każdym dostarczonym opakowaniu przedmiotu umowy była podana data ważności. d) Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia, który został zakwalifikowany jako wyrób medyczny spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne z godnie z Ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211 z późn. zm.), e) Wszystkie materiały medyczne muszą spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania (znak CE na opakowaniu) i przechowywania oraz posiadać pozwolenie dopuszczające do obrotu (deklaracje CE, certyfikaty CE - szczegółowe wymagania określono w załączniku nr 2 do SIWZ odrębnie dla każdego z Pakietów). Informacja dodatkowa a) Dla Pakietu nr 4-  Zamawiający wymaga systemu zamkniętego do odsysania górnych dróg oddechowych na 72 h, b) Dla Pakietu nr 10-  Zamawiający żąda od Wykonawcy oświadczenia wydanego przez producenta pomp, zapewniającego o zgodności strzykawek z pompami Zamawiającego,  Strzykawki 3 częściowe oraz strzykawki 2 częściowe muszą pochodzić od jednego producenta. c) Dla Pakietu nr 27-  Zamawiający wymaga, aby oferowane elementy systemu zamkniętego pochodziły od jednego producenta Szczegółowe wymagania dotyczące warunków sukcesywnych dostaw przedmiotu zamówienia zawarto we wzorze umowy, która stanowi integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33140000-3

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information