Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3413659)
I.1) Name and address: Gmina Gryfino ul. 1 Maja 16 16 74-100 Gryfino zachodniopomorskie tel. 091 4162011 fax. 091 4162702 REGON 81168455100000 www.gryfino.pl
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Przebudowa wewnętrznych dróg, tj. ulic Aleksandra Fredry i Czesława Miłosza w Gryfinie.
II.1.2) Type of contract: Construction works
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące przebudowę układu komunikacyjnego, tj. ciągów pieszych i dróg wewnętrznych stanowiących własność Gminy Gryfino, tj. ulic Aleksandra Fredry i Czesława Miłosza wraz z ciągami pieszymi i sięgaczami oraz budowę kanalizacji deszczowej z przepompownią, osadnikami, separatorami i zbiornikiem retencyjnym. 2. Zakres objęty inwestycją zlokalizowany jest w terenie zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, we wschodniej części miasta Gryfino, dla której przedmiotowe ulice stanowią podstawowy układ komunikacyjny. Przedmiotowe drogi i ciągi piesze obecnie posiadają nawierzchnię gruntową i tłuczniową, w pasach których zlokalizowane jest uzbrojenie podziemne, tj. sieci wodociągowe, kanalizacji sanitarnej i odcinków kanalizacji deszczowej (wraz ze zbiornikiem retencyjnym i przepompownią), elektroenergetycznej, oświetleniowej, gazowej i telekomunikacyjnej. Teren robót nie jest objęty ochroną dziedzictwa kulturowego i zabytków. 3. Zakres ww. robót realizowany będzie w oparciu o niżej wymienione dokumenty: 1) Dokumentacja projektowa branży sanitarnej i drogowej pn. „Przebudowa ulic: Kochanowskiego, Reja, Fredry, Miłosza w Gryfinie” z listopada 2017 r. zatwierdzona zgłoszeniem przystąpienia do robót budowlanych wydanym przez Starostę Gryfińskiego; 2) Projekt stałej organizacji ruchu dla przedmiotowych ulic; 3) Szczegółowa Specyfikacja Techniczna; 2) Przedmiary robót, uzgodnienia, opinie i inne dokumenty dotyczące realizacji inwestycji. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale III Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45100000-8
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information