Zakup systemu endoskopowego do zabiegów urologicznych z dostawą do lokalizacji Wejherowo

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3413661)

Client
Szpital Morski im. PCK Sp. z o.o.
State
pomorskie
Address
81-519 Gdynia, ul. Powstania Styczniowego 1 1
Phone
58 72 60 124
Fax
58 72 60 338
www
www.szpital-morski.pl
E-Mail
zp@szpital-morski.pl
Created
2018-10-18

Szpital Morski im. PCK Sp. z o.o.

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Szpital Morski im. PCK Sp. z o.o. ul. Powstania Styczniowego 1 1 81-519 Gdynia pomorskie tel. 58 72 60 124 fax. 58 72 60 338 REGON 19014161200000 www.szpital-morski.pl

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zakup systemu endoskopowego do zabiegów urologicznych z dostawą do lokalizacji Wejherowo

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: a. dostawa oraz instalacja, uruchomienie i przekazanie Zamawiającemu w stanie gotowym do użytkowania toru wizyjnego laparoskopowego do urologii z akcesoriami, b. przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi, eksploatacji i konserwacji niezbęd¬nej do prawidłowego funkcjonowania wyposażenia, c. wykonywanie zobowiązań w okresie gwarancji z tytułu usuwania usterek, napraw, wymiany części wraz z obowiązkowymi przeglądami technicznymi z częstotliwością zalecaną przez producenta wyposażenia. 2. Asortyment stanowiący przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 5 do SIWZ. 3. Oferowane elementy muszą być: nie starsze niż z 2018 roku, kompletne, zgodne z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 5 do SIWZ Zestawieniu parametrów wymaganych, po zainstalowaniu gotowe do pracy zgodnie z ich przeznaczeniem bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji. 4. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. z 2017 r. Dz. U. poz. 211 z późn. zm). 5. Wyposażenie powinno być wykonane z materiałów odpornych na środki myjące i dezynfekcyjne, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2012 poz. 739). 6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien: a) dostarczyć zorganizowanym przez siebie transportem, zamontować, uruchomić elementy zamawianego wyposażenia, b) przeszkolić personel Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego (zapewnić materiały szkoleniowe na własny koszt) po uprzednim uzgodnieniu terminów z Zamawiającym. Liczbę osób szkolonych określi Zamawiający. Szkolenia wskazanego przez Zamawiającego personelu zostaną udokumentowane Protokołami Szkolenia (wzór - załącznik nr 4 do Wzoru umowy) oraz stosownymi imiennymi zaświadczeniami dla jego uczestników, c) przekazać w trakcie odbioru przedmiotu zamówienia dokumenty wymienione w Protokole zdawczo-odbiorczym – załączniku nr 3 do wzoru umowy; d) odbiór dokumentowany będzie Protokołem zdawczo-odbiorczym – załącznik nr 3 do wzoru umowy po dostawie oraz instalacji, uruchomieniu wyposażenia i przeszkoleniu personelu. 7. Na mocy art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta 8. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. CPV: 33.10.00.00-1 urządzenia medyczne, 33.16.80.00-5 Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33100000-1

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information