Zaprojektowanie i wydruk kalendarzy trójdzielnych na rok 2019, w ramach realizacji projektu „Lubelska Natura 2000 – wdrażanie planów zadań ochronnych” POIS.02.04.00-00-0024/16.

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3413677)

Client
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie
State
lubelskie
Address
20144 Lublin, ul. Bazylianówka 46
Phone
81 710 65 00
Fax
81 710 65 01
Created
2018-10-18

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Lublinie ul. Bazylianówka 46 20144 Lublin lubelskie tel. 81 710 65 00 fax. 81 710 65 01 REGON 6041827600000

I.2) Type of contracting: Administracja rządowa terenowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Zaprojektowanie i wydruk kalendarzy trójdzielnych na rok 2019, w ramach realizacji projektu „Lubelska Natura 2000 – wdrażanie planów zadań ochronnych” POIS.02.04.00-00-0024/16.

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wydruk kalendarzy trójdzielnych na rok 2019, w ramach realizacji projektu „Lubelska Natura 2000 – wdrażanie planów zadań ochronnych” POIS.02.04.00-00-0024/16. 2. Określenie przedmiotu oraz wielkość lub zakres zamówienia: 2.1. zaprojektowanie i wydruk kalendarzy trójdzielnych z trzema oddzielnymi kalendariami (miesiąc poprzedni, aktualny i następny)na rok 2019: 2.1.1. główka kalendarza -format 315 mm x 210 mm (±15 mm) -projekt indywidualny -karton min. 250 g/m2 -druk w kolorze CMYK, folia błysk -oklejana na tekturze falistej (efekt wypukłości) dopuszcza się również główkę na tekturze z pianką -łamanie w 3 miejscach -dziurka do zawieszenia 2.1.2. kalendarium -3 bloczki - miesiąc przeszły, aktualny, przyszły po 12 kartek każdy -pierwsze kalendarium – od grudnia 2018 do listopada 2019 -drugie kalendarium – od stycznia 2019 do grudnia 2019 -trzecie kalendarium – od lutego 2019 do stycznia 2020 -bloki kalendarium spięte spiralą razem z plecami -format bloczka 300 mm x 160 mm (±15 mm) -offset min. 80 g/m2 -kalendarium dwukolorowe Polsko - Angielsko – Niemiecko – Rosyjskie -imieniny, numeracja tygodni, oraz fazy księżyca, wschody i zachody słońca -bieżący miesiąc wyróżniony na żółtym, niebieskim, szarym lub białym tle 2.1.3. plecki -format 315 mm x 210 mm (±15 mm) -karton min. 320 g/m2 -3 miejsca na napisy -druk CMYK -opaska z przesuwanym okienkiem wskazującym dzień tygodnia -połączenia bloczków - spirala 2.2. Kalendarz ma zawierać pole tekstowe z danymi adresowymi RDOŚ w Lublinie oraz logo Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko, logo Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Lublinie, emblemat UE z odwołaniem słownym do Unii Europejskiej oraz odwołaniem słownym do Funduszu Spójności 2.3. Każdy kalendarz opakowany w kopertę papierową dopasowaną do złożonego kalendarza jednostronnie bielony karton 250g/m2 2.4. Nakład 500 sztuk 2.5. Zamawiający przekaże Wykonawcy wszelkie niezbędne do wykonania przedmiotu umowy materiały w formie elektronicznej (które Wykonawca użyje wyłącznie w celu realizacji powierzonej usługi) w dniu zawarcia umowy oraz będzie na bieżąco udzielał wskazówek pomocnych w realizacji umowy. 2.6. Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu dwa próbne projekty graficzne kalendarza w terminie 4 dni od daty zawarcia umowy. Zamawiający dokona wyboru jednego z przedstawionych projektów z możliwością jego doprecyzowania. 2.7. Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu ostateczną wersję kalendarza do zatwierdzenia przed jego drukiem. 2.8. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umów o pracę osób wykonujących czynności polegające na: 2.8.1. wykonaniu projektu graficznego kalendarza 2.8.2. składzie kalendarza.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 30199792-8

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information