Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Grójcu

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3413681)

Client
Powiat Grójecki
State
mazowieckie
Address
05-600 Grójec, Piłsudskiego 59
Phone
+48(48)6651100, +48(48)6651104
Fax
+48(48)6651147
Created
2018-10-18

Powiat Grójecki

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Powiat Grójecki Piłsudskiego 59 05-600 Grójec mazowieckie tel. +48(48)6651100, +48(48)6651104 fax. +48(48)6651147 REGON 670223149

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Starostwa Powiatowego w Grójcu

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Zgodnie z poniższymi zapisami SIWZ 4. 1. Przedmiotem zamówienia zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, jest świadczenie na rzecz Zamawiającego (dot. Starostwa Powiatowego w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec i Filii Starostwa Powiatowego w Grójcu - Wydział Komunikacji i Transportu w Warce ul. Warszawska 45, 05-660 Warka) usług pocztowych polegających na przyjmowaniu przez Wykonawcę nadawanych przesyłek pocztowych o wadze do 350g i powyżej 350g oraz paczek pocztowych, przemieszczaniu i doręczeniu ich do adresata na obszarze całego kraju oraz za granicami RP, dokonywanie zwrotów do Zamawiającego przesyłek niedoręczonych do adresata w szczególności zgodnie z następującymi przepisami: a) ustawą z dnia 23 listopada 2012r. Prawo pocztowe, (tj. Dz.U. z 2017 r. poz.1481 z pózn.zm.) b) rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego, (Dz.U. z 2013 r. poz. 545) c) rozporządzeniem Ministra administracji i cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013 r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej. ( Dz.U z 2018 r. poz.421 z pozn.zm) d) ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego, (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz.1257 z późn. zm.) 4. 2. Przez przesyłki pocztowe i paczki , będące przedmiotem zamówienia rozumie się: a) przesyłki listowe zwykłe nierejestrowane o gabarycie „A” i „B”*, b) przesyłki listowe zwykłe nierejestrowane priorytetowe, o gabarycie „A” i „B”*, c) przesyłki listowe polecone rejestrowane o gabarycie „A” i „B”*, d) przesyłki listowe polecone rejestrowane priorytetowe o gabarycie „A” i „B”*, e) przesyłki listowe polecone rejestrowane ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) o gabarycie „A” i „B”*, f) przesyłki listowe polecone rejestrowane priorytetowe ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru (ZPO) o gabarycie „A” i „B*, g) przesyłki listowe rejestrowane z zadeklarowaną wartością o gabarycie „A” i „B”*, h) paczki pocztowe rejestrowane zwykłe, i) paczki pocztowe rejestrowane priorytetowe, j) paczki pocztowe rejestrowane z zadeklarowaną wartością, k) paczki pocztowe ze zwrotnym poświadczeniem odbioru. *Wymiary przesyłki listowej: - Gabaryt „A” Minimalnie – wymiary strony adresowej nie mogą być mniejsze niż 90x140 mm; Maksymalnie- przesyłka nie może przekroczyć wymiar szerokość 230mm, długość 325mm i wysokość(grubość) 20mm. - Gabaryt „B” Minimalnie – przesyłka której wymiary przekraczają: szerokość 230mm, długość 325mm i wysokość(grubość) 20mm: Maksymalnie – suma długości, szerokości i wysokości (grubości) -900mm, przy czym największy z tych wymiarów (długość) nie może przekroczyć 600mm. Wymiary ww. przyjmuje się z tolerancją do 2mm. SIWZ wraz z pełną dokumentacją dostępne są w siedzibie Zamawiającego pokój nr 8 oraz na stronie internetowej www.bibgrojec.pl 4.4. Zamawiający zobowiązany jest do odbioru adresowanych do niego przesyłek w wyznaczonej placówce Wykonawcy we wszystkie dni robocze z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy w godzinach 11:30 – 14:00. Odbioru dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Zamawiającego po okazaniu stosownego upoważnienia 4.5 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru z Punktu Informacyjnego Starostwa Powiatowego w Grójcu, ul. Piłsudskiego 59, 05-600 Grójec znajdującego się na parterze budynku w godzinach od 14.00 do 15.00 oraz z Filii Starostwa Powiatowego w Grójcu ul. Warszawska 45, 05-660 Warka w godzinach 13:30 -14:30 w, przesyłek przygotowanych do wysłania , a następnie nadania tych przesyłek w wyznaczonej placówce nadawczej. Odbiór przesyłek odbywa się we wszystkie dni robocze z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy . Odbioru dokonywać będzie upoważniony przedstawiciel Wykonawcy po okazaniu stosownego upoważnienia. 4.6. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na stronie adresowej każdej nadawanej przesyłki listowej lub paczki nazwy odbiorcy wraz z jego adresem, określając również rodzaj przesyłki: zwykła, polecona. priorytetowa, czy za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, oraz nadruku lub pieczątki zawierającej pełna nazwę Zamawiającego, oraz znak opłaty skarbowej. 4.7 Zamawiający zobowiązuje się do właściwego przygotowania przesyłek oraz sporządzania zestawień dla przesyłek. Zamawiający zastrzega sobie prawo stosowania książek nadawczych własnego wzoru (np. w postaci wydruku komputerowego). 4.8 Zamawiający zobowiązuje się do nadawania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: 1) dla przesyłek poleconych (rejestrowanych) - wpisanie każdej przesyłki do zestawienia przesyłek (książki nadawczej), sporządzanego w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek, 2) dla przesyłek zwykłych (nierejestrowanych) - przygotowanie zestawienia ilościowego przesyłek wg poszczególnych kategorii wagowych sporządzanego dla celów rozliczeniowych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenie nadania danej partii przesyłek. 4.9 Po sprawdzeniu zgodności wpisów danych adresowych, Wykonawca zobowiązany jest zwrócić kopię książki nadawczej Zamawiającemu, jednak nie później niż na następny dzień roboczy po przyjęciu przesyłek. 4.10 Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. 4.11 Nadanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia następować będzie w dniu ich przekazania przez Zamawiającego do Wykonawcy. 4.12 Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia własnego rejestru doręczeń przesyłek rejestrowanych, na których adresaci kwitować będą odbiór korespondencji i który, w razie zaginięcia przesyłki będzie podstawą dla Wykonawcy do udowodnienia Zamawiającemu, że wykonał on daną usługę. 4.13 Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającego pokwitowanie odbioru przesyłki, potwierdzone przez jej adresata, niezwłocznie po dokonaniu doręczenia przesyłki, nie później jednak, niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia doręczenia. 4.14 W przypadku nieobecności adresata, przedstawiciel Wykonawcy pozostawia w skrzynce pocztowej adresata druk informujący o próbie doręczenia przesyłki (AWIZO) na zasadach określonych przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. Obowiązkiem Wykonawcy będzie wskazanie na zawiadomieniu o próbie doręczenia przesyłki miejsca i terminu, w którym adresat może odebrać awizowaną przesyłkę. Zamawiający wymaga, aby w celu zabezpieczenia tajemnicy korespondencji odbiór awizowanych przesyłek odbywał się w punktach odpowiednio oznaczonych, posiadających fizycznie wyodrębnione stanowiska służące wyłącznie do obsługi usług pocztowych - stanowiska te nie mogą służyć prowadzeniu równolegle innej działalności gospodarczej. 4.15 W przypadku, gdy adresat lub inna uprawniona osoba nie zgłosi się po odbiór przesyłki rejestrowanej w terminie 14 dni, licząc od dnia następnego po pozostawieniu pierwszego zawiadomienia, następuje zwrot przesyłki do Zamawiającego wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata. Informacje o wszystkich powyższych czynnościach Wykonawca umieszcza na kopercie przesyłki, której one dotyczą oraz wypełnia odpowiednie punkty w przypadku ZPO. 4.16 Zamawiający wymaga, aby przesyłki, dla których dzień nadania przesyłki ma być ostatnim dniem na zachowanie terminu określonego w kpc, kpk, kpa i Ordynacji podatkowej zostały nadane u operatora wyznaczonego w dniu przekazania operatorowi pocztowemu, z którym zostanie podpisana umowa w sprawie zamówienia publicznego. Nadawcą przesyłek każdorazowo musi być Zamawiający. 4.17 W przypadku uzasadnionych zastrzeżeń w stosunku do już odebranych przesyłek (np. nieprawidłowe opakowanie, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów w dokumentach nadawczych z wpisami na przesyłkach, brak znaków opłaty itp.) Wykonawca bez zbędnej zwłoki wyjaśnia je z Zamawiającym. Nadanie przesyłki przez Wykonawcę nastąpi po usunięciu przez Zamawiającego zastrzeżeń.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 64110000-0

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Zgodnie z poniższymi zapisami SIWZ 1. Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych) do upływu terminu składania ofert. Wadium można wnieść w:  pieniądzu,  poręczeniach bankowych

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information