Przebudowa ulicy Długiej w Zgierzu

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3414026)

Client
Gmina Miasto Zgierz
State
łódzkie
Address
95-100 Zgierz, Plac Jana Pawła II 16
Phone
427162854 w. 200, 7143200
Fax
427 143 203
Created
2018-10-18

Gmina Miasto Zgierz

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Miasto Zgierz Plac Jana Pawła II 16 95-100 Zgierz łódzkie tel. 427162854 w. 200, 7143200 fax. 427 143 203 REGON 472057721

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Przebudowa ulicy Długiej w Zgierzu

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Zamówienie obejmuje wykonanie nakładki z mieszanek mineralno-asfaltowych o grubości 4 cm, po uprzednim frezowaniu starej nawierzchni, wykonanie nawierzchni jezdni, zgodnie z przedstawionymi poniżej zakresem rzeczowym zamówienia, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik 1), aktualnie obowiązującymi przepisami. Zakres inwestycji przedstawia mapa (załącznik 2). Przedmiar robót stanowi załącznik nr 3. Inwestycja na odcinku od ulicy Szwarca do skrzyżowania ulic: Długa – Dąbrowskiego/Popiełuszki) jest realizowana i współfinansowana z PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna Spółka Akcyjna. Zakres rzeczowy zamówienia i parametry zadania: 1) wykonanie nakładki z mieszanek mineralno-asfaltowych po uprzednim frezowaniu starej nawierzchni, długość odcinka – ok. 110 m (od ulicy Szwarca do skrzyżowania ulic: Długa – Dąbrowskiego/Popiełuszki), szerokość nawierzchni bitumicznej – 8,50 m, warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-asfaltowych – grubość 4 cm + warstwa wyrównawcza oraz wykonanie nakładki z mieszanek mineralno-asfaltowych po uprzednim frezowaniu starej nawierzchni, długość odcinka – ok. 110 m (od ulicy Armii Krajowej do ulicy Szwarca), szerokość nawierzchni bitumicznej – 8,50 m, warstwa ścieralna z mieszanek mineralno-asfaltowych – grubość 4 cm + warstwa wyrównawcza, 2) wymiana krawężników – 360 m, 3) roboty towarzyszące (regulacja studni, zaworów i wpustów kanalizacji deszczowej), 4) odtworzenie miejsca zatrzymywania się autobusów – z kostki brukowej – ok. 35 m2, 5) odtworzenie oznakowania. Kontrola jakości robót: Wykonawca jest odpowiedzialny za pełną kontrolę robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontrolowania na bieżąco postępu i poprawności wykonywania robót. Odbiór robót: Gotowość do odbioru Wykonawca zgłasza Zamawiającemu. Odbiór będzie przeprowadzony niezwłocznie. O całkowitym zakończeniu robót oraz gotowości odbioru ostatecznego Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego. Podstawowym dokumentem jest protokół odbioru końcowego robót. 4. OPIS WARUNKÓW WYKONANIA ZAMÓWIENIA: 1. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Są to między innymi: koszty prób, badań, odbiorów, wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, usunięcia ewentualnie występujących kolizji, regulacji pionowej studzienek kanalizacji sanitarnej, telefonicznych, gazowych oraz skrzynek i zasuw wodociągowych. 2. Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. 3. Wszystkie użyte materiały winny spełniać obowiązujące normy i posiadać niezbędne deklaracje zgodności, atesty, certyfikaty. 4. Elementy betonowe z rozbiórki nadające się do ponownego wbudowania, należy złożyć na paletach, zabezpieczyć i przetransportować w miejsce wskazane przez Zamawiającego na terenie miasta Zgierza. Koszty powyższych czynności wraz z kosztem palet ponosi Wykonawca. 5. Destrukt pozyskany z frezowania nawierzchni zostanie przetransportowany i rozłożony przez Wykonawcę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie miasta Zgierza. W ramach powyższych czynności Wykonawca uwzględni Koszty transportu, profilowania i mechanicznego zagęszczania destruktu. 6. Wykonawca opracuje niezbędny projekt organizacji ruchu wraz z uzgodnieniami, związany z ograniczeniami w ruchu na czas robót wraz z wykonaniem oznakowania na koszt własny. 7. Wszelkie prace związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia należy prowadzić w sposób jak najmniej uciążliwy dla mieszkańców. 8. O planowanych utrudnieniach oraz zamknięciu odcinka ulicy dla ruchu należy skutecznie powiadomić mieszkańców z 7 dniowym wyprzedzeniem. UWAGA: Zamawiający wymaga, aby na czas i w zakresie realizacji zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane niżej czynności: roboty drogowe.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45233140-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: Wadium w wysokości: 3.000,00 PLN. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy w Zgierzu 74 8783 0004 0017 2303 2000 0108. Wadium wnoszone w innej formie należy złożyć w kasie, pokój nr 014, Urząd Miasta Zgie

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information