MODERNIZACJA NAWIERZCHNI ULICY ŻAGANNY W ŻAGANIU

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3414047)

Client
Gmina Żagań o Statusie Miejskim
State
lubuskie
Address
68100 Żagań, Plac Słowiański 17
Phone
684 771 040
Fax
684 771 017
Created
2018-10-18

Gmina Żagań o Statusie Miejskim

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Żagań o Statusie Miejskim Plac Słowiański 17 68100 Żagań lubuskie tel. 684 771 040 fax. 684 771 017 REGON 52679400000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: MODERNIZACJA NAWIERZCHNI ULICY ŻAGANNY W ŻAGANIU

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa pasa drogowego drogi gminnej o numerze 104571F przy ulicy Księżnej Żaganny w Żaganiu na odcinku od skrzyżowania z ulicą Piastowską do skrzyżowania z ulicą Władysława Reymonta w zakresie jezdni. Zakres przewidywanych robót obejmuje wymianę nawierzchni ścieralnej jezdni. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program robót budowlanych stanowiący jeden z elementów dokumentacji projektowej wykonania robót budowlanych, dla których nie jest wymagane uzyskanie pozwolenia na budowę – zgodnie z wymaganiami paragrafu 4.2 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r, w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego. Planowana inwestycja będzie realizowana na podstawie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (załącznik nr 3 dokumentacji projektowej). Dokumentacja projektowa w oparciu o którą będzie realizowana inwestycja zawiera oprócz opisu zakresu i prowadzenia robót specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót (załącznik nr 1 dokumentacji projektowej), decyzję Lubuskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków pozwalającą na prowadzenie robót (załącznik nr 2 dokumentacji projektowej) oraz przedmiar robót (załącznik nr 4 dokumentacji projektowej). Zakres zamówienia obejmuje: - frezowanie nawierzchni wierzchniej asfaltowej jezdni, - oczyszczenie powierzchni sfrezowanej, -spryskanie powierzchni emulsjami asfaltowymi, - regulację pionowa studzienek i wpustów ulicznych, - wykonanie nowej nawierzchni ścieralnej jezdni z betonu asfaltowego, - wykonanie trwałych połączeń nowej nawierzchni z nawierzchnią istniejącą w pasie jezdni wzmacniając połączenia siatką z włókna szklanego, - odtworzenie oznakowania drogowego poziomego. 3.3. Dodatkowe informacje dla Wykonawców związane z przedmiotem zamówienia : 1) Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją; 2) Załączony przedmiar robót służy wyłącznie celom informacyjnym. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia przedmiaru robót z dokumentacją projektową (Opisem zakresu i sposobu prowadzenia robót w zakresie jezdni). Ewentualny brak w przedmiarze robót koniecznych do wykonania na podstawie opisu przedmiotu zamówienia nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania w ramach wynagrodzenia ryczałtowego. W przypadku rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia- w zakresie jezdni, a przedmiarem robót należy przyjąć zakres robót i ich ilość wynikającą z opisu w zakresie jezdni lub wystąpić do Zamawiającego o ich wyjaśnienie w trybie i terminie do tego przewidzianym; 3) W przypadku, gdy dokumentacja projektowa nie podaje w sposób szczegółowy technologii wykonywania robót lub wykonania określonego elementu przedmiotu zamówienia, bądź też nie precyzuje dostatecznie rodzaju i standardu materiałów, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić do Zamawiającego o wyjaśnienie w przewidzianym do tego trybie i terminie. 4) Jeżeli w dokumentacji projektowej podana jest nazwa własna, to oznacza, że została użyta i podana przykładowo. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne lecz o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych od opisanych, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej; 5) Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, sztuką budowlaną, wiedzą techniczną oraz zawartą z Zamawiającym umową; 6) Zwraca się uwagę na wykonywanie robót ziemnych, które powinny być prowadzone ze szczególną ostrożnością tak, aby nie spowodować większych uszkodzeń w terenie, mogących być nieodwracalnymi i stwarzać problem z odtworzeniem istniejącego stanu; 7) Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w miejscu gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał na swoją odpowiedzialność, koszt i ryzyko wszelkie istotne informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wizję lokalną można przeprowadzić po uprzednim uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego, tel. 68 4771041. 3.4 Zamawiający, w zakresie wymagań zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę, w myśl art. 22 paragraf 1 ustawy z 26.06.1974 r. Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności objęte przedmiotem zamówienia na zasadach przewidzianych w projekcie umowy). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy osób pełniących samodzielnie funkcje techniczne w budownictwie lub osób posiadających uprawnienia wdane na podstawie innych przepisów, które upoważniają do samodzielnego wykonywania prac, bez nadzoru, np. kierownika budowy, konserwatora zabytków, archeologa, geodety. Szczegółowe warunki dot. udokumentowania zatrudnienia osób, uprawnień kontrolnych zamawiającego, zostały zawarte w rozdziale 27 SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 9.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 5 500,00 zł. (słownie pięć tysięcy pięćset złotych). 9.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mow

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information