Dostawa wyposażenia Dziennego Domu „Senior +” przy ul. Pułaskiego 3b w Namysłowie – Dostawa sprzętu komputerowego

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3414054)

Client
Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu
State
opolskie
Address
46-100 Namysłów, Pl. Wolności 12A 12
Phone
(077) 410 36 95
Fax
077 4103922
www
www.namyslow.pl
E-Mail
zamowienia@namyslow.pl
Created
2018-10-18

Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Powiat Namysłowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Pl. Wolności 12A 12 46-100 Namysłów opolskie tel. (077) 410 36 95 fax. 077 4103922 REGON 53142196300000 www.namyslow.pl

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa wyposażenia Dziennego Domu „Senior +” przy ul. Pułaskiego 3b w Namysłowie – Dostawa sprzętu komputerowego

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiot zamówienia: Dostawa wyposażenia Dziennego Domu „Senior +” przy ul. Pułaskiego 3b w Namysłowie – Dostawa sprzętu komputerowego. 2. Zadanie jest współfinansowane ze środków otrzymanych od Wojewody Opolskiego w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020 - Edycja 2018, w zakresie określonym w § 6 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 grudnia 2010 r. w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa (Dz. U. Nr 238 poz. 1579). 3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, Specyfikacjami technicznymi przedmiotu zamówienia (wyposażenia) dla da-nej części, obowiązującymi wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higie-niczne warunki pracy, w tym dla użytkowników obiektu. 4. Kody i nazwy według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Główny kod CPV: 30236000-2 Różny sprzęt komputerowy. Dodatkowe kody CPV: 30232100-5 Drukarki i plotery. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis minimalnych wymagań technicz-nych i funkcjonalnych dotyczący zamawianego sprzętu zawarty jest w załącznikach o na-zwie: Specyfikacja techniczna przedmiotu zamówienia. 6. Ilekroć w dokumentacji przetargowej przywołany jest konkretny materiał, wyrób lub urzą-dzenie danej firmy należy to traktować jako wytyczną techniczno-jakościową i dopuszcza się zastosowanie innych materiałów, wyrobów lub urządzenia - równoważnych o parame-trach nie gorszych niż przywołane. 7. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisa-nych w SIWZ, ofercie oraz umowie. 8. Nie dopuszcza się składanie ofert częściowych. Oferty, które nie będą obejmowały wszystkich elementów składowych przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 10. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6/7 ustawy. 11. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia Podwykonawcy lub Podwykonawcom wykonanie części zamówienia, co nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należy-te wykonanie tego zamówienia. 12. Zamawiający zgodnie z art. 36b ustawy żąda podania przez Wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i po-dania ich nazw (firm). Powierzenie wykonania części przedmiotu zamówienia Podwyko-nawcy lub Podwykonawcom wymaga zawarcia umowy o podwykonawstwo, przez którą należy rozumieć umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są dostawy lub usługi stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą pomiędzy wy-branym przez Zamawiającego Wykonawcą a innym podmiotem (Podwykonawcą). 13. Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy, Zamawiający wymaga, aby do realizacji przedmiotu zamówienia, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osoby wykonujące czynności w zakresie wykonywania przedmiotu zamówienia, na podstawie umów o pracę, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r., poz. 108). Zamawiający zastrzega sobie prawo do przedłożenia przez Wykonawcę, umów o pracę z zatrudnionymi przez niego pracownikami. 14. W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza wykonywać zamówienia przy udziale pod-wykonawców, należy wpisać w formularzu „nie dotyczy” lub inne sformułowanie. Jeżeli Wykonawca zostawi ten punkt formularza nie wypełniony Zamawiający uzna, iż zamó-wienie zostanie wykonane siłami własnymi, bez udziału podwykonawcy. 15. Informacja o możliwości udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia na podsta-wie art. 151a ustawy: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zaliczki na p. 16. Miejsce realizacji zamówienia: ul. Pułaskiego 3b, 46-100 Namysłów

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 30236000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 700,00zł. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać przelane lub wpłacone na konto Staro-stwa Powiatowego w Namysłowie w Banku Spółdzielczym w Namysłowie Numer konta: 36 8890 0001 0026 5917 2000 000

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information