„Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowskiego w sezonie zimowym 2018/2019”

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3414065)

Client
Powiatowy Zarząd Dróg
State
mazowieckie
Address
07-300 Ostrów Mazowiecka, ul. Brokowska 37 37
Phone
029 6457162
Fax
029 6457162
E-Mail
pzdostrow@interia.pl
Created
2018-10-18

Powiatowy Zarząd Dróg

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Powiatowy Zarząd Dróg ul. Brokowska 37 37 07-300 Ostrów Mazowiecka mazowieckie tel. 029 6457162 fax. 029 6457162 REGON 55067092100000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowskiego w sezonie zimowym 2018/2019”

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest: „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowskiego w sezonie zimowym 2018/2019”. 2. Część I – Odśnieżanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Ostrowskiego w sezonie zimowym 2018/2019 - zgodnie z wykazem dróg zawartym w dziale III SIWZ oraz część II - Zwalczanie gołoledzi na drogach powiatowych na terenie Powiatu Ostrowskiego w sezonie zimowym 2018/2019 - zgodnie z wykazem dróg zawartym w dziale III SIWZ. 3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z zasadami należytego wykonania przedmiotu umowy: tj. zapewnienie przejezdności całą szerokością nawierzchni, ograniczenie zakłóceń płynności ruchu drogowego, wywołanych opadami śniegu poprzez: odśnieżanie dróg, miejsc postojowych, zatok autobusowych itp. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli czasu i zakresu pracy sprzętu używanego do wykonania zadania. 5. Wykonawca, który wygra przetarg jest zobowiązany w ciągu 5 dni od daty podpisania umowy przedstawić deklarowany sprzęt do kontroli. Sprzęt winien posiadać właściwe oznakowanie tj. powinien być wyposażony w urządzenie wysyłające żółte sygnały błyskowe, umieszczone na nośniku i piaskarce. 6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane zaniechaniem robót wynikającym z własnego zaniedbania lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami i warunkami umowy wykonania robót związanych z zimowym utrzymaniem dróg. 7. Zakres prac będzie w zależności od potrzeb określany przez Zamawiającego. Podstawą do wystawienia faktury będzie zatwierdzenie efektywnego czasu pracy przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia stanowi całość zadania do realizacji. 8. Dojazd sprzętu do i z miejsca wskazanej pracy przez Zamawiającego odbywa się na koszt Wykonawcy. 9. Zamawiający określa maksymalny czas reakcji Wykonawcy na wezwanie Zamawiającego do zwalczania śliskości i odśnieżania – 90 minut.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90620000-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information