Świadczenie usług usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t do 16t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t, pojazdów przewożących materiały niebezpieczne

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3414066)

Client
Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie
State
lubelskie
Address
20401 Lublin, ul. Krochmalna
Phone
814 665 700
Fax
814 665 701
Created
2018-10-18

Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie ul. Krochmalna 20401 Lublin lubelskie tel. 814 665 700 fax. 814 665 701 REGON 6077887900000

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Świadczenie usług usuwania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t do 7,5t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 7,5t do 16t, pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16t, pojazdów przewożących materiały niebezpieczne

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Zakres zamówienia obejmuje: 1. Usuwanie pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t z dróg publicznych na terenie Miasta Lublin, na podstawie dyspozycji uprawnionych podmiotów, obejmujące: załadunek, oczyszczenie miejsca po pojeździe, transport na parking strzeżony oraz rozładunek. 2. Przechowywanie pojazdów w sposób zapewniający bezpieczeństwo środowiska, na parkingu strzeżonym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 3. Transport pojazdów przejętych na rzecz Zamawiającego w trybie art. 130a ust.10 w/w ustawy do stacji demontażu. 4. Transport pojazdów przechowywanych na parkingu poprzedniego wykonawcy na własny parking. 5. Transport pojazdów przejętych na rzecz Zamawiającego w trybie art. 50a w/w ustawy do stacji demontażu. 6. Prowadzenia w formie papierowej i elektronicznej dokumentacji w postaci: 6.1. karty ewidencji pojazdu, 6.2. comiesięcznych sprawozdań dotyczących parkowania usuniętych pojazdów, 6.3. dokumentacji fotograficznej każdego usuniętego pojazdu wykonanej w dniu usunięcia pojazdu oraz w dniu przekazania właścicielowi. 7. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem wszystkich usług objętych zamówieniem wskazane i opisane w Opisie przedmiotu zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2018 r. poz. 917, z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w szczególności: 7.1. przygotowywanie kart ewidencji pojazdów, 7.2. przygotowywanie miesięcznych sprawozdań, 7.3. prowadzenie ewidencji pojazdów przyjętych na parking, 7.4. prowadzenie ewidencji pojazdów odebranych przez właścicieli lub zamawiającego, 7.5. wystawianie faktur za wykonane usługi. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę ww. osób oraz kontrolowanie tego obowiązku przez Zamawiającego i przewidziane z tego tytułu sankcje określone są we wzorze umowy. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni osoby te na okres niezbędny do wykonania danych czynności; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca jest obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. Czynności nadzoru nad wykonywaniem przedmiotowych prac realizowane przez personel Wykonawcy nie podlegają rygorowi zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem” Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ zamieszczonej na stronie internetowej Zamawiającego https://biuletyn.lublin.eu/zdm/zamowienia-publiczne/ w zakładce ogłoszone.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 50118110-9

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information