Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Szczekociny

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3414068)

Client
Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach
State
śląskie
Address
42-445 Szczekociny, ul. Senatorska 2 2
Phone
034 3557050
Fax
034 3557165
E-Mail
gpik@szczekociny.pl
Created
2018-10-18

Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Urząd Miasta i Gminy w Szczekocinach ul. Senatorska 2 2 42-445 Szczekociny śląskie tel. 034 3557050 fax. 034 3557165 REGON 15139873500000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Szczekociny

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej na potrzeby oświetlenia ulicznego i wybranych obiektów w granicach administracyjnych Gminy Szczekociny. Przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami standardach jakościowych – ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz przepisami wykonawczymi, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego. Zakres zamówienia obejmuje dostawę energii elektrycznej: 1) do 75 punktów zasilania oświetlenia ulicznego, rozliczanego w grupie taryfowej O11 i C11, do 39 punktów poboru energii elektrycznej do obiektów, rozliczanych w grupie taryfowej C11, C12a, C12b i G11; 2) Szacunkowy pobór energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia ulicznego oraz eksploatacji obiektów w okresie realizacji zamówienia wynosi: 615686,49 kWh; 3) Określenie przewidywanego poboru energii elektrycznej nie stanowi ze strony Zamawiającego zobowiązania do zakupu energii elektrycznej w podanych ilościach. Faktyczne zużycie energii (mniejsze lub większe od prognozy zużycia energii wskazanej w załączniku nr 7 do SIWZ), uzależnione będzie wyłącznie od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego, z tym, że niezależnie od wielkości zużycia Wykonawca zobowiązany jest w każdym przypadku stosować zaoferowane w ofercie ceny energii. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zbiorcze zestawienie punktów poboru energii elektrycznej, zawarty jest w załączniku nr 7 do SIWZ stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ. 5. Niniejsze zamówienie nie obejmuje usług dystrybucji energii elektrycznej. Wykonawca musi mieć zawartą oraz obowiązującą umowę, tzw. Generalną Umowę Dystrybucyjną, z lokalnym Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (dalej zwanym: OSD) na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD do wszystkich punktów poboru energii elektrycznej Zamawiającego wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ. 6. Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną czynną zgodnie z obowiązującymi standardami obsługi odbiorców określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy – Prawo Energetyczne. 7. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej w ramach przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający informuje, że proces zmiany sprzedawcy dla punktów poboru energii elektrycznej wskazanych w załączniku nr 7 do SIWZ odbywa się po raz kolejny. 9. Wszystkie punkty poboru energii elektrycznej wskazane w załączniku nr 7 do SIWZ znajdują się na terenie OSD Tauron Dystrybucja S. A. 10. Zamawiający nie podpisywał aneksów dotyczących programów lojalnościowych i promocyjnych. 11. W odniesieniu do wszystkich punktów poboru Zamawiający posiada status odbiorcy, wobec czego przysługuje mu uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy (art. 4j ust. 1 ustawy Prawo energetyczne). 12. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. W oparciu o udzielone pełnomocnictwo Wykonawca zgłosi właściwemu OSD zawarcie umowy sprzedaży oraz dokona wszelkich czynności, które będą konieczne w procesie zmiany sprzedawcy energii elektrycznej. 13. Zamawiający udostępni w arkuszu Exel wszystkie dane niezbędne w procedurze zmiany sprzedawcy. 14. Informacje związane ze sposobem realizacji zamówienia zostały zawarte we wzorze umowy tj. w załączniku nr 6 do SIWZ – Wzór umowy. 15. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną ma jedynie charakter orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Ilość pobranej przez Zamawiającego energii elektrycznej ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układów pomiarowo–rozliczeniowych. 16. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu niepobrania przez Zamawiającego przewidywanej ilości energii.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 09000000-3

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information