BUDOWA BUDYNKU FILII BIBLIOTECZNEJ W LIPINACH – ETAP II

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3414072)

Client
Burmistrz Miasta i Gminy Margonin
State
wielkopolskie
Address
64830 Margonin, ul. Kościuszki 13
Phone
672 846 068
Fax
(067) 284 72 73
Created
2018-10-18

Burmistrz Miasta i Gminy Margonin

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Burmistrz Miasta i Gminy Margonin ul. Kościuszki 13 64830 Margonin wielkopolskie tel. 672 846 068 fax. (067) 284 72 73 REGON 52940490957

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: BUDOWA BUDYNKU FILII BIBLIOTECZNEJ W LIPINACH – ETAP II

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku biblioteki wraz z salą wielofunkcyjną w miejscowosci Lipiny w następującym zakresie: • podłoga na gruncie, • wykonanie ścian parteru, • wykonanie konstrukcji i pokrycia dachu, • wykonanie elewacji, • wykonanie instalacji wewnętrznych, • wykonanie przyłaczy energetycznych, wodnego, kanalizacyjnego, gazowego WAŻNE !!! Przy wycenie przedmiotu zamówienia należy kierować się poniższymi informacjami: 1. okładzina kamienna na elewacji - zastąpić tynkiem mineralnym w kolorze kamienia 2. taras wejściowy oraz taras na stropodachu - zastąpić płytami tarasowymi np BRUKBET lub LIBET wraz z zamianą murka oporowego na palisadę o przekroju prostokatnym w kolorze do uzgodnienia z inwestorem, 3. balustrady szkło + stal nierdzewna - zamienić  na balustrady stalowe ocynkowane malowane, 4. ściany - dopuszcza się wycenę ścian z ceramiki lub siporeksu Projektowany budynek biblioteki publicznej wraz z salą wielofunkcyjną jest obiektem o jednej kondygnacji nadziemnej. Budynek w kształcie litery “L”, z jednym skrzydłem przekrytym dachem dwuspadowym o kącie nachylenia połaci wynoszącym 35 stopni oraz drugim skrzydłem przekrytym płaskim stropodachem stanowiącym jednocześnie taras, dostępny z zewnątrz budynku poprzez schody zewnętrzne. W budynku mieści się biblioteka publiczna oraz sala wielofunkcyjna wraz z zapleczem higieniczno – sanitarnym oraz socjalnym. Jeżeli gdziekolwiek w dokumentacji budowlanej użyto nazw marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w myśl art. 29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dot. minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów, „produktów” ma wyłącznie charakter przykładowy. Możliwe jest zastosowanie innych równoważnych wyrobów budowlanych i technologii, których równoważność opisano w Specyfikacjach Technicznych lub dokumentacji projektowej. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, na które składają się: projekty budowlane, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, oraz pomocniczo przedmiar robót budowlanych. Pozostałe warunki dotyczące wykonania zamówienia zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8. DODATKOWE WYMAGANIA ZWIĄZANE Z REALIZACJĄ ZAMÓWIENIA – KLAUZULA SPOŁECZNA. 1) Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudnione były co najmniej 3 osoby w wieku powyżej 50 lat na podstawie umowy o pracę. 2) Zatrudnienie minimalnej liczby osób powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy na realizację przedmiotu zamówienia. 3) Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osób. Na żądanie zamawiającego wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osób. 4) W przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej liczby wskazanych osób, zamawiający będzie uprawniony do rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45210000-2

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 30.000,00 zł, słownie: trzydzieści tysięcy złotych brutto 00/100. 3. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information