Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3414073)
I.1) Name and address: Gmina Opatówek ul. Plac Wolności 14 14 62-860 Opatówek wielkopolskie tel. 062 7618080, 7618454, fax. 062 7618017 REGON 25085523900000
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: I.Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Opatówek. II.Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów niezamieszkałych administrowanych przez Gminę Opatówek.
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi: I. Odbiór i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Opatówek oraz odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych (stałych odpadów miejskich), odpadów zielonych oraz odpadów wyselekcjonowanych z gniazd do selektywnej zbiórki z terenów niezamieszkałych administrowanych przez gminę Opatówek. 1. charakterystyka gminy została zawarta w załącznikach do SIWZ, 2. w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do odbierania i zagospodarowania: 1) zmieszanych odpadów komunalnych; 2) odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny z podziałem na: papier, metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, szkło, odpady biodegradowalne (zielone); 3) popiołu/żużla z palenisk domowych; 4) odpadów wielkogabarytowych; 5) komunalnych odpadów niebezpiecznych, przeterminowanych leków, przeterminowanych baterii i akumulatorów, zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego, chemikaliów, zużytych opon z gospodarstw domowych; 6) odpadów budowlanych i rozbiórkowych innych niż niebezpieczne powstałe w wyniku prowadzenia robót budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę ani zgłoszenia zamiaru prowadzenia robót do właściwego organu administracji; 7) wywóz nieczystości z koszy ulicznych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji określony został w SIWZ i integralnych załącznikach do SIWZ. 4. Realizacja zamówienia będzie odbywać się w następującym okresie: 1) w zakresie realizacji usługi w pkt. I - 9 miesięcy od dnia 1 stycznia do dnia 30 września 2019 roku; 2) wynagrodzenie należne Wykonawcy z tytułu realizacji umowy za miesiąc wrzesień 2019 r. zostanie wypłacone w terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania przez Wykonawcę raportów o którym mowa w § 7 ust. 1 pkt. projektu umowy.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90500000-2
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 10.000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 8.2. W zależności od wyboru Wykonawcy, wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu przelewem na konto zamawiającego BS Ziemi Kaliskiej o/
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information