Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3414085)
I.1) Name and address: Gmina Czersk ul. Kościuszki 27 89650 Czersk pomorskie tel. 523 954 860 fax. 523 954 811 REGON 9235127400000
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Czersk
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Gminy Czersk. Przedmiot zamówienia obejmuje trzy części. Część 1: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku oraz od kradzieży zwykłej, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, Ubezpieczenie szyb od stłuczenia, Ubezpieczenie maszyn od uszkodzeń od wszystkich ryzyk. Część 2: Ubezpieczenie pojazdów Zamawiającego w zakresie: Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, Ubezpieczenie autocasco, Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, Ubezpieczenie assistance Część 3: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków ochotniczej straży pożarnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 – Program Ubezpieczenia Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga, aby Zamawiający (jednostki Zamawiającego) nie byli zobowiązani do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 111 ust. 2 Ustawy z dnia 11 września 2015 r. o działalności ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (Dz. U. z 2018 r. poz. 999 z późn. zm.) 2. Wykonawca musi posiadać ogólne (szczególne) warunki ubezpieczenia, zwane dalej OWU, wszystkich ubezpieczeń określonych w przedmiocie zamówienia. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 917 z późn. zm.) – tj. czynności administracyjne w trakcie realizacji zamówienia związane z wystawianiem umów ubezpieczenia i rozliczaniem płatności. Dopuszcza się składanie ofert częściowych. Szczegółowy opis części zamówienia zawarty jest w Załączniku Nr 5 – Program Ubezpieczenia. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części zamówienia bądź też na wybrane części zamówienia. Każda z części będzie oceniana odrębnie. Dotyczy wszystkich części zamówienia: 1. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy, przewidywany okres ubezpieczenia: od dnia 01.01.2019r. do dnia 31.12.2019r. 2. Polisy ubezpieczeniowe w ubezpieczeniach majątkowych będą wystawiane indywidualnie dla każdej jednostki na okres: od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. 3. Dla ubezpieczeń wspólnych, tj. ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych i ubezpieczenie sprzętu elektronicznego w systemie na pierwsze ryzyko, ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem oraz od kradzieży zwyklej, ubezpieczenie szyb od stłuczenia, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej zostanie wystawiona jedna polisa (dopuszcza się wystawienie polis odrębnie na poszczególne ryzyka) obejmująca ochroną wszystkie jednostki organizacyjne Zamawiającego na okres: od 01.01.2019 r. do 31.12.2019 r. 4. Polisy dla ubezpieczeń komunikacyjnych będą wystawione na okres roczny określone indywidualnie dla każdego pojazdu i wskazane w załącznikach zawierających wykazy pojazdów. Ubezpieczenia pojazdów nabywanych w trakcie trwania umowy o udzielenie zamówienia będą zawierane na okresy roczne zgodnie z wnioskiem Zamawiającego. Ostatnim dniem umożliwiającym ubezpieczenie pojazdu na warunkach umowy o udzielenie zamówienia publicznego jest ostatni dzień obowiązywania umowy, to jest 31.12.2019r. Maksymalnie okres ubezpieczenia pojazdów zakończy się dnia 30.12.2020r. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wystawienia polis ubezpieczeniowych po rozstrzygnięciu przetargu: dla ubezpieczeń majątkowych (indywidualnych i wspólnych) może zostać wystawiona jedna polisa obejmująca ochroną wszystkie jednostki wskazane w SIWZ. Ubezpieczający: Gmina Czersk ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk, NIP: 555-19-08-979 REGON: 092351274 Ubezpieczony: 1. Gmina Czersk ul. Kościuszki 27 89-650 Czersk w ramach, której funkcjonują następujące jednostki organizacyjne: 1. Urząd Miejski, ul. Kościuszki 27, 89-650 Czersk 2. Dzienny Dom „SENIOR +”, ul. Królowej Jadwigi 4, 89-650 Czersk, 3. Miejsko Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Przytorowa 22, 89-650, Czersk, 4. Przedszkole Samorządowe nr 1 im. Kubusia Puchatka w Czersku, ul. Dąbrowskiego 4, 89-650 Czersk, 5. Szkoła Podstawowa w Gotelpiu, Gotelp 12, 89-651 Gotelp 6. Zespół Obsługi Finansowej w Czersku, ul. Dworcowa 31, 89-650 Czersk 7. Szkoła Podstawowa nr 2 im. Jana Pawła II w Czersku, ul. Kościuszki 6, 89-650 Czersk, 8. Zespół Szkół w Łęgu, ul. Chojnicka 3, 89-652 Łąg, 9. Administracja Zasobów Komunalnych, ul. Dworcowa 31 89-650 Czersk, 10. Szkoła Podstawowa nr 1 im. Janusza Korczaka w Czersku, ul. Dworcowa 8,89-650 Czersk, 11. Przedszkole Samorządowe nr 2 im. Jana Brzechwy w Czersku, ul. Chojnicka 5, 89-650 Czersk 12. Zespół Szkół w Rytlu, ul. Ks. Kowalkowskiego 6, 89-624 Rytel 13. Przedszkole Samorządowe w Rytlu, ul. KS. Kowalkowskiego 11, 89-624 Rytel 14. Zespół Szkół w Rytlu – Filia Krzyż, Krzyż 12, 89-642 Rytel 2. Pozostali ubezpieczeni: 1. Ośrodek Kultury w Czersku, ul. Szkolna 11, 89-650 Czersk 2. Ośrodek Kultury w Łęgu, ul. Chojnicka 30, 89-652 Łąg 3. Ośrodek Kultury w Rytlu, ul. Ks. Kowalkowskiego 11, 89-642 Rytel Szkodowość zgodnie z tabelą nr 8 w załączniku nr 6
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 66510000-8
II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: No information
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information