Remont Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3414110)

Client
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu
State
wielkopolskie
Address
63-800 Gostyń, Wrocławska 247
Phone
65 322 42 60,
Fax
65 322 42 78
www
www.gostyn.psp.wlkp.pl
E-Mail
kppspgostyn@psp.wlkp.pl,
Created
2018-10-18

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu Wrocławska 247 63-800 Gostyń wielkopolskie tel. 65 322 42 60, fax. 65 322 42 78 REGON 410390475 www.gostyn.psp.wlkp.pl

I.2) Type of contracting: Administracja rządowa terenowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Remont Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie roboty budowlanej pn. "Remont Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu". Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na następujące części: Część A - Remont Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu - malowanie elewacji Część B - Remont Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Gostyniu - remont pomieszczenia magazynowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części A znajduje się w załączniku nr 3A do SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części B znajduje się w załączniku nr 3B do SIWZ oraz dla części A i B w specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45000000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information