Dostawa leków dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej (Pakiet nr 1 i Pakiet nr 12)

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3414117)

Client
SPZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej
State
śląskie
Address
43-365 Wilkowice, ul. Żywiecka 19
Phone
33 8122020 131
Fax
33 8123098
www
www.bip.szpital-kolejowy.com
E-Mail
biuro@szpital-kolejowy.com
Created
2018-10-18

SPZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej

Section I - The contracting

I.1) Name and address: SPZOZ Szpital Kolejowy w Wilkowicach-Bystrej ul. Żywiecka 19 43-365 Wilkowice śląskie tel. 33 8122020 131 fax. 33 8123098 REGON 010657175 www.bip.szpital-kolejowy.com

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa leków dla potrzeb Szpitala Kolejowego w Wilkowicach-Bystrej (Pakiet nr 1 i Pakiet nr 12)

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa leków dla potrzeb SPZOZ Szpitala Kolejowego w WilkowicachBystrej (Pakiet nr 1 i Pakiet nr 12) w asortymencie i ilościach określonych szczegółowo w załączniku nr 1 do siwz. 2. Zamawiający dopuszcza zaoferowania innej wielkości opakowania niż w opisie przedmiotu zamówienia z odpowiednim przeliczeniem wymaganej ilości. W sytuacji gdy przy przeliczeniu wychodzą niepełne opakowania leku należy zaokrąglić ilość w górę do pełnego opakowania. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia w trakcie realizacji określonego w załączniku nr 2 zakresu dostaw, jeżeli wystąpią niemożliwe do przewidzenia w chwili wszczęcia postępowania okoliczności powodujące, że wykonanie określonej części zamówienia nie będzie ze względów ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżało w interesie Zamawiającego. 4. W ramach przedmiotowego zamówienia Zamawiającemu przysługiwać będzie prawo opcji, tj możliwość zwiększenia ilości niektórych pozycji asortymentowych przy równoczesnym zmniejszeniu ilości innych pozycji asortymentowych, z zastrzeżeniem, iż łączna wartość zamówień realizowanych na podstawie umowy z uwzględnieniem prawa opcji, nie przekroczy łącznej wartości umowy 5. Przez dostawę leków Zamawiający rozumie cykliczną dostawę leków w okresie trwania umowy zgodnie z zamówieniami składanymi przez Zamawiającego. Zamawiający będzie dokonywał zamówień leków w formie zamówień planowych oraz tzw. zamówień na „cito”. Dostawy na „cito” maksymalnie do 24 godz. 6. Wszystkie oferowane leki muszą posiadać aktualne świadectwa rejestracyjne dopuszczające je do stosowania i musi to być zaznaczone na opakowaniach, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie. 7. Przedmiot i warunki realizacji niniejszego zamówienia winny być zgodne z ustawą z dnia 6 września 2001 roku Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz.U. z 2017 r., poz. 2211) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. 8. Termin realizacji zamówienia: od 9.11.2018 r. do 8.11.2019 r. 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. 10. Zamawiający zastrzega, że dostawy mogą odbywać się w godz. pracy Apteki Szpitalnej tj. od godz. 7:00 do godz. 14:30 w dni robocze. Dostawy na cito tzw. Leki na ratunek będą odbywały się zgodnie z każdorazowo uzgodnionym terminem pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. 11. Oznaczenie CPV: 336 000 00-6, 336 100 00-9, 336 120 00-3, 336 211 00-0 12. Przedmiot zamówienia został podzielony na pakiety. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne pakiety. W ramach pakietu należy zaoferować wszystkie wymienione pozycje. Nie wypełnienia którejkolwiek pozycji w ramach pakietu będzie skutkowało odrzuceniem oferty na określony pakiet. 13. Ofertę każdy z Wykonawców może składać w odniesieniu do jednej części, kilku części lub wszystkich części zamówienia.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 33600000-6

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information