Wykonanie robót remontowo-budowlanych w ramach projektu pn. Kształcenie zawodowe w 3D

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3414121)

Client
Zespół Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku
State
warmińsko-mazurskie
Address
14-200 Iława, ul. Kopernika 8a 8
Phone
089 6492670
Fax
089 6496173
www
www.zsilawa.pl
E-Mail
zsilawa@powiat-ilawski.pl
Created
2018-10-19

Zespół Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Zespół Szkół im. Bohaterów Września 1939 Roku ul. Kopernika 8a 8 14-200 Iława warmińsko-mazurskie tel. 089 6492670 fax. 089 6496173 REGON 51945594800000 www.zsilawa.pl

I.2) Type of contracting: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Wykonanie robót remontowo-budowlanych w ramach projektu pn. Kształcenie zawodowe w 3D

II.1.2) Type of contract: Construction works

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót remontowo-budowlanych w ramach zadania pn. Kształcenie zawodowe w 3D. Przedmiot zamówienia nazwany jest w dalszej części Instrukcji dla Wykonawców „robotami” lub „przedmiotem zamówienia”. 2. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 1) część 1 - roboty remontowo-budowlane ZS - zadanie obejmuje w szczególności wykonanie robót w budynku ZS im. Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie w przy ul. Kopernika w Iławie w szczególności: a) roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe, b) remont sufitów, c) obróbka drzwi wewnętrznych, d) roboty wykończeniowe ścian i sufitów, e) roboty naprawcze posadzek, f) roboty elektryczne i teletechniczne (tablice TE, WLZ, korytka kablowe, pomieszczenie dydaktyczne, roboty elektryczne i telekomunikacyjne sale 7, 8, 6i oraz 4i) g) dostawa dwóch umywalek z bateriami i fartuchem glazurowanym szerokości 60 cm i wysokości 160cm, w klasie nr (7-8) – 1 szt. oraz (6i-4i) – 1szt. wraz z wykonaniem przyłączy i podejść wod.-kan. 2) część 2 - roboty remontowo-budowlane PCKP - zadanie obejmuje w szczególności następujące roboty remontowe budynku Powiatowego Kształcenia Praktyczne w Iławie: a) dostawa i montaż rolet zewnętrznych z napędem elektrycznym, b) wykonanie ściany przeszklonej wewnętrznej z parą drzwi przesuwnych, c) wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej, d) wykonanie wewnętrznej instalacji gniazd wtykowych 230V i 440 V, e) wykonanie instalacji oświetlenia wraz wykonaniem pomiarów elektrycznych f) roboty tynkarskie i malowanie, 3. Nazwa kodu dotyczącego przedmiotu zamówienia określona we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 45453000-7 roboty remontowe i renowacyjne, 45111100-9 roboty w zakresie burzenia, 45421132-8 Instalowanie okien, 45421131-1 instalowanie drzwi, 45262522-6 roboty murarskie, 45324000-4 roboty w zakresie okładziny tynkowej, 45442100-8 roboty malarskie, 45310000-3 roboty w zakresie instalacji elektrycznych. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu dla części 1 i 2 został zawarty w dokumentacjach projektowych, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), przedmiarach robót, SIWZ, wzorze umowy wraz załącznikami. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia dla części 1 i 2 na podstawie dokumentacji projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), SIWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego oraz przedmiarami robót, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną, wraz z okresem gwarancji i rękojmi. Podstawą sporządzenia oferty są dokumentacje projektowe, STWiORB oraz udzielone odpowiedzi na zapytania w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiary stanowią tylko materiał pomocniczy. 6. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane. 7. W przypadku wskazania w dokumentacjach projektowych, STWiORB, przedmiarach, SIWZ - znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, a także norm, aprobat technicznych oraz systemów odniesienia, Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej, STWiORB, przedmiarach oraz SIWZ pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót w zgodzie z dokumentacjami projektowymi, STWiORB, przedmiarami, zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, STWIORB, przedmiarach, oraz SIWZ oraz będą zgodne pod względem: 1) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne oraz liczba elementów składowych), 2) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), 3) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), 4) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, charakterystyki liniowe, konstrukcje itd.), 5) parametrów bezpieczeństwa użytkowania, 6) standardów emisyjnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia materiały, elementy, systemy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego oraz zwrócić się z zapytaniem czy Zamawiający uzna zaproponowane rozwiązania za równoważne przy współudziale autora dokumentacji projektowej i /lub inspektora nadzoru. 8. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 30 ust. 8 ustawy Pzp wymagania, o których mowa w przywołanym przepisie, Zamawiający określił w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących załącznik do SIWZ. W przywołanych w opisie przedmiotu zamówienia norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust.1-3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w/w dokumentach. 9. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 10. Wykonawca ze środków własnych zakupi i dostarczy na budowę wszelkie elementy, urządzenia i materiały konieczne do wykonania robót budowlanych, instalacji, jak również przeznaczone do robót przewidzianych w dokumentacjach projektowych dla części 1 i 2. 11. Zamawiający informuje, że zawarte zostaną dwie odrębne umowy z następującymi podmiotami: 1) umowa nr 1 na realizację części 1 z Zespołem Szkół Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie, ul. Kopernika 8A, 14-200 Iława, 2) Umowa nr 2 - na realizację części 2 z Powiatowym Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie, ul. 1 Maja 8A, 14-200 Iława, 3) Zamawiający informuje, że rozliczenia i płatności dokonywane będą osobno pomiędzy wykonawcą a wymienionymi wyżej podmiotami. 12. Zamawiający prowadzi przedmiotowe postępowanie zgodnie z art. 16 ust.1 ustawy Pzp. Zespół Szkół Bohaterów Września 1939 Roku w Iławie, ul. Kopernika 8A, 14-200 Iława jest uprawniony do przeprowadzenia postępowania przetargowego w imieniu Powiatowego Centrum Kształcenia Praktycznego w Iławie, ul. 1 Maja 8A, 14-200 Iława. 13. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia dla części 1 i 2 polegających na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu prac: roboty rozbiórkowe, wyburzeniowe, remontowe, malarskie, wykończeniowe, roboty elektryczne i teletechniczne, montażowei inne roboty, o których mowa w dokumentacjach projektowych i STWiORB na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy. 14. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa wyżej oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa wyżej oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zostały zawarte w załączniku nr 6 wzór umowy dla części 1 i 2.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 45453000-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information