Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3422076)
I.1) Name and address: GMINA CZERMIN - 140 39-304 Czermin podkarpackie tel. 17 77 40 246 fax. 17 77 41 921 REGON 690581896
I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa
II.1) Definition of contract object
II.1.1) Name of order: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Czermin
II.1.2) Type of contract: Services
II.1.3) Definition and size or range of contract: 1. Przedmiotem zamówienia jest odbieranie, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych , na których powstają odpady komunalne z terenu Gminy Czermin . Zakres zamówienia dotyczy odpadów niesegregowanych (zmieszanych) o kodzie 20 03 01 zbieranych z częstotliwością 1 raz na 4 tygodnie, a w okresie od 1 czerwca do 31 sierpnia 1 raz, co 2 tygodnie, odpadów zbieranych selektywnie - 1 raz w miesiącu: papier, tektura, metal ( kod 20 01 01, 15 01 01, 15 01 04, 20 01 40), tworzywa sztuczne oraz opakowania wielomateriałowe ( kody 20 01 39, 15 01 02, 15 01 05), szkło bezbarwne i kolorowe ( kod 20 01 02, 15 01 07) oraz odpadów zielonych ( kod 20 02 01) 4 razy na rok po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym . Do obowiązku Wykonawcy należy odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych gromadzonych w Punkcie Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych oraz wyposażenie w/w Punktu w podstawowe kontenery KP-7 2 sztuki do gromadzenia odpadów budowlanych rozbiórkowych, i biodegradowalnych. Pojemniki 1100 l ( 5 sztuk) ; szkło okienne i drzwiowe(1 szt) , a odpady niebezpieczne powstające w gospodarstwach domowych ( 4 sztuki). Wszystkie kontenery powinny być zamykane od góry. Wykonawca zobowiązany jest do systematycznego odbioru odpadów komunalnych gromadzonych w kontenerach z taka częstotliwością aby nie dopuścić do ich przepełnienia. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia ewidencji odbieranych odpadów z punktu z uwzględnieniem rodzaju i ilości odpadów w tym również kart przekazania odpadów. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym zobowiązany jest również zorganizować w okresie obowiązywania umowy 2 razy zbiórkę odpadów wielkogabarytowych oraz 2 razy zbiórkę zużytych opon w formie zbiórki mobilnej odpadów zgromadzonych przy nieruchomościach na trasie analogicznej do trasy, w przypadku odbierania odpadów zmieszanych. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do odbioru, transportu i zagospodarowania wynosi 1300 Mg w okresie 12 miesięcy. Szacunkowa ilość nieruchomości zamieszkałych przewidzianych do obsługi wynosi około 1622. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i jego realizacji zawiera załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia.
II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90500000-2
II.1.5) Whether submitting a partial offer: no
II.1.6) Whether submitting a variant offer: no
II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no
III.1) Conditions relating to the contract:
Security deposit: Wykonawca zobowiązany jest wnieść, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 10.000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy). Przy wnoszeniu wadium należy podać znak sprawy: In. 271.6.2018. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku nas
IV.1) Contract awarding procedure: open tender
IV.2) Tender evaluation criteria:
IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information
IV.2.2) An electronic auction will be used: no
IV.3) Administrative information:
IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information
IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information