„Dostarczenie pojemników oraz odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych wraz z selektywną ich zbiórką z obszaru Gminy Kocierzew Południowy w 2019 roku”

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3422082)

Client
Gmina Kocierzew Południowy
State
łódzkie
Address
99414 Kocierzew Południowy, Kocierzew Południowy 83
Phone
0-46 838-48-25
Fax
0-46 838-48-25
Created
2018-11-14

Gmina Kocierzew Południowy

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Kocierzew Południowy Kocierzew Południowy 83 99414 Kocierzew Południowy łódzkie tel. 0-46 838-48-25 fax. 0-46 838-48-25 REGON 54781000000

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: „Dostarczenie pojemników oraz odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych wraz z selektywną ich zbiórką z obszaru Gminy Kocierzew Południowy w 2019 roku”

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi polegającej na: 1) odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy oraz z nieruchomości nowo zgłoszonych, na których nie zamieszkują mieszkańcy Gminy Kocierzew Południowy, 2) dostarczeniu worków do selektywnej zbiórki odpadów, określonych w opisie przedmiotu zamówienia, 3) dostarczeniu pojemników określonych w opisie przedmiotu zamówienia na czas realizacji umowy. 1. Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie zmieszanych i selektywnie zebranych odpadów komunalnych z terenu Gminy Kocierzew Południowy od 3799 mieszkańców wraz z dostarczeniem pojemników określonych przez Zamawiającego na czas realizacji umowy o zamówienie publiczne. 2. Wykonawca zobowiązany jest do: - odbierania i zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów komunalnych zbieranych w sposób selektywny: papier, metale, tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, szkło, - dostarczeniu pojemników o wielkości 120 l lub 240 l do każdej zamieszkałej nieruchomości wskazanej przez Zamawiającego w ilości jak poniżej w tabeli. 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia: 1) Dostawa przez Wykonawcę pojemników o wielkości 120 l lub 240 l do każdej zamieszkałej nieruchomości wskazanej przez Zamawiającego w ilości: Lp. Miejscowość Liczba koszy o pojemności 120 l Liczba koszy o pojemności 240 l Razem 1004 szt. 731 273 2) Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych z pojemników o wielkości 120 l i 240 l wg powyższego zastawienia. Pojemniki będą odbierane raz na cztery tygodnie sprzed danej posesji, z miejsca zapewniającego bezpośredni dojazd pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów. 3) Dostarczenie przez Wykonawcę zielonych, niebieskich i żółtych worków do każdej zamieszkałej nieruchomości, w odpowiedniej ilości. 4) Odbiór i zagospodarowanie worków w kolorze zielonym o pojemności 120 l zawierających szkło, wystawianych przed posesją, w miejscu zapewniającym bezpośredni dojazd pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów, jeden raz na trzy miesiące. Zawartość zielonego worka to szkło bezbarwne i kolorowe: (butelki i słoiki po napojach i żywności, butelki po napojach alkoholowych, szklane opakowania po kosmetykach i szklanki). 5) Odbiór i zagospodarowanie worków w kolorze żółtym, o pojemności 120 l zawierających metale i tworzywa sztuczne (butelki po napojach, opakowania po chemii gospodarczej, opakowania po produktach spożywczych, plastikowe zakrętki, torebki, worki, reklamówki, plastikowe opakowania posiadające symbol recyklingu i chemiczną nazwą tworzywa PET, PE-HD, PELD, PP i PS), metale (puszki po napojach i sokach, puszki z blachy stalowej po żywności, drobny złom żelazny i metale kolorowe, kapsle z butelek, folia aluminiowa), opakowania wielomateriałowe (kartony po płynnej żywności, kosmetykach i farmaceutykach) wystawionych przed posesją w miejscu zapewniającym bezpośredni dojazd pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów, jeden raz na cztery tygodnie. 6) Odbiór i zagospodarowanie worków w kolorze niebieskim, o pojemności 120 l zawierających papier (gazety i czasopisma, katalogi, prospekty, foldery, papier szkolony i biurowy, książki i zeszyty, torebki papierowe, papier pakowy, pudełka kartonowe, tektura) wystawionych przed posesją w miejscu zapewniającym bezpośredni dojazd pojazdów przeznaczonych do odbioru odpadów, jeden raz na cztery tygodnie. 7) Zorganizowanie jeden raz w okresie trwania umowy odbioru odpadów wielkogabarytowych (w tym m. in. mebli i zużytych opon) bezpośrednio sprzed poszczególnych posesji zamieszkiwanych przez mieszkańców Gminy Kocierzew Południowy. Termin ten zostanie z 14 dniowym wyprzedzeniem podany przez Zamawiającego. 8) Wykonawca obowiązany jest zapoznać się z topografią gminy, stanem i szerokością dróg oraz samodzielnie ustalić odległości pomiędzy poszczególnymi miejscowościami. Harmonogram odbioru poszczególnych frakcji odpadów Wykonawca zobowiązany będzie uzgodnić z Zamawiającym przed podpisaniem umowy na realizację przedmiotu zamówienia. 9) Przygotowanie i dostarczenie mieszkańcom informacji – harmonogramu w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej Zamawiającemu, o terminach zbierania odpadów zmieszanych i posegregowanych. 10) Pojemniki i worki muszą być dostarczone do wszystkich zamieszkałych gospodarstw domowych, wskazanych przez Zamawiającego w ciągu 7 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz dostarczonych pojemników i worków. 11) Pojemniki określone w przedmiocie zamówienia muszą spełniać normę PN-EN - 840 i muszą być wyposażone w system jezdny i klapę. 12) Pracownicy Wykonawcy będą prowadzić kontrolę zawartości odpadów zebranych w sposób selektywny. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na właścicielu nieruchomości w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się z obowiązku selektywnego zbierania odpadów Wykonawca nie odbiera odpadów naklejając informację o przyczynie braku odbioru na worku. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 3 dni roboczych od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną powiadomienia Zamawiającego o nie wywiązywaniu się z obowiązku segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. 13) Wykonawca zobowiązuje się do posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej związanego z przedmiotem umowy przez cały okres jej realizacji. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kopię umowy ubezpieczenia (lub polisy) przed podpisaniem umowy. W przypadku gdy umowa obejmuje okres krótszy niż okres realizacji umowy Wykonawca obowiązany jest do zachowania ciągłości ubezpieczenia na wymaganą kwotę oraz przedkładania kopii kolejnych umów (polis) najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień ustania ochrony ubezpieczeniowej. W przypadku nieprzedłożenia umowy ubezpieczenia (polisy) o której mowa w zdaniu 1, Zamawiający uprawniony jest do zawarcia umowy ubezpieczenia na koszt Wykonawcy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 90513100-7

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących fo

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information