Dostawa oraz montaż mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3422096)

Client
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
State
wielkopolskie
Address
61875 Poznań, al. Niepodległości 10
Phone
061 8569000, 8569500
Fax
618 543 988
www
http://ue.poznan.pl/pl/
E-Mail
tomasz.lulka@ae.poznan.pl
Created
2018-11-14

Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu al. Niepodległości 10 61875 Poznań wielkopolskie tel. 061 8569000, 8569500 fax. 618 543 988 http://ue.poznan.pl/pl/

I.2) Type of contracting: Inny

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Dostawa oraz montaż mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

II.1.2) Type of contract: Deliveries

II.1.3) Definition and size or range of contract: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż, dostarczenie wraz z rozładunkiem (w tym: wniesienie) do miejsc wskazanych przez Zamawiającego oraz montaż mebli biurowych dla jednostek organizacyjnych UEP – zgodnie z opisem i wykazem zawartym w załączniku nr 8 do SIWZ. Zamawiajacy podzielił niniejsze postepowanie na następujące części: Część I: Fotele i biurko. Część II: Stoły laboratoryjne i krzesła do laboratorium. Część III: Krzesła. Przez montaż należy rozumieć instalację kompletnych i gotowych do użycia mebli z uwzględnieniem ich dostosowania do pomieszczeń, w których będą użytkowane oraz do elementów znajdujących się w tych pomieszczeniach. Montaż będzie polegał w szczególności na ustawieniu lub powieszeniu, skręceniu, złożeniu, wypoziomowaniu poszczególnych elementów wyposażenia będących przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga wyrobów fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, wysokiej (bezspornie dobrej) jakości, w pierwszym gatunku. Wszystkie ich elementy powinny być przygotowane na intensywną eksploatację i w związku z tym muszą być wykonane w sposób gwarantujący trwałość. Wyposażenie lub wszystkie jego elementy składowe muszą spełniać wszystkie parametry i wymagania wyszczególnione przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 8 do SIWZ oraz być dopuszczone do użytkowania i obrotu na rynku polskim, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami. Zamawiający zastrzega, iż wskazane w opisie kolory stanowią wytyczne kolorystyczne, a Wykonawca przed rozpoczęciem produkcji zobowiązany jest do ich ostatecznego uzgodnienia i uzyskania akceptacji. Wymiary mebli podane w załączniku nr 8 do SIWZ są przybliżone. Zamawiający dopuszcza możliwość zaproponowania mebli z niewielkim odstępstwem (rzędu 2%), jeżeli określone w formularzu cenowym miejsce użytkowania będzie na to pozwalało i za wyjątkiem tych mebli, które stanowią doposażenie. Zamawiający wymaga, aby meble stanowiące doposażenie, były maksymalnie zbliżone stylowo, konstrukcyjnie, kolorystycznie i materiałowo do już użytkowanych. Szczegółowy wykaz mebli, wymagania techniczne, ilość określa Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Cena oferty musi zawierać wliczone wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym m.in.: koszty dostawy – transportu przedmiotu zamówienia do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu (w miejsce wskazane przez Zamawiającego) koszt rozładunku, wniesienia, montażu, ustawienia, a także uwzględniać podatki oraz rabaty, upusty, itp. W związku z tym Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego pokrycia jakichkolwiek kosztów dodatkowych. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia niezwłocznie podpisze umowę, po uprawomocnieniu wyboru, w terminie ustalonym z Zamawiającym. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia – po podpisaniu umowy – Wykonawca dokona obmiaru z natury i uzgodni z użytkownikiem: precyzyjne wymiary mebli, odcień materiałów tapicerskich i okleiny płyt meblowych (z podaniem numerów symboli i producenta) - w tym celu przedstawi min. trzy wzorniki oklein płyt meblowych oraz fabryczny próbnik tkanin tapicerki do wyboru. Istotne ustalenia zostaną ujęte w formie notatki akceptowanej przez przedstawicieli obu Stron. W przypadkach, gdy: a) w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia; b) Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym; c) nastąpiło ewentualne wskazanie produktów poprzez zamieszczone rysunki i zdjęcia poglądowe wyrobów należy rozumieć, iż mają one na celu jedynie przybliżyć wymagania, których nie można było opisać przy pomocy dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne prezentowanym. Zamawiający wymaga wyrobów fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji, wysokiej (bezspornie dobrej) jakości, w pierwszym gatunku. Wszystkie ich elementy powinny być przygotowane na intensywną eksploatację i w związku z tym muszą być wykonane w sposób gwarantujący trwałość. Wyposażenie lub wszystkie jego elementy składowe muszą spełniać wszystkie parametry i wymagania wyszczególnione przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia w załączniku nr 8 do SIWZ oraz być dopuszczone do użytkowania i obrotu na rynku polskim, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami i normami. Zamawiający wymaga gwarancji: co najmniej 60 miesięcznej na meble oraz co najmniej 24 miesięcznej na krzesła/fotele – okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający wyznacza Wykonawcy - na przystąpienie do usunięcia uszkodzenia/wady/różnicy termin do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia uszkodzenia/wady/różnicy mebla/krzesła. W przypadku ujawnienia w przedmiocie umowy wad jakościowych, różnic w parametrach w stosunku do wymaganych przez Zamawiającego lub odmiennych cech użytkowych, których nie można było stwierdzić w chwili odbioru, Zamawiający niezwłocznie po ich wykryciu powiadomi Wykonawcę o tym fakcie na piśmie lub drogą elektroniczną. Wykonawca zobowiązuje się do przystąpienia do usunięcia uszkodzenia/wady/różnicy do 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia, naprawy w ciągu 20 dni kalendarzowych liczonych od daty ich zgłoszenia oraz wymianę mebla/ krzesła/fotela na nowe po 3 naprawach gwarancyjnych danego mebla/krzesła/ fotela. Zamawiający wymaga, aby krzesła spełniały następujące normy oraz posiadały stosowne atesty / raporty wydane przez niezależne podmioty uprawnione do kontroli jakości i potwierdzające, że dostarczany produkt odpowiada określonym normom lub specyfikacjom technicznym / posiada: a) w cz. I  atest wytrzymałościowy dla poz. 1 i 4 – wynik pozytywny, (wg PN-EN 1022, PN-EN 16139, PN-EN 1728),  dla. poz. 1,2 i 4 - trudnopalności dla krzesła z układem tapicerskim (zgodnie, PN-EN 1021-2),  dla. poz. 1 i 2 - odporności na ścieranie: min. 160 000 cykli Martindala wg PN-EN 12947-2. b) w cz. II - dla. poz. 4 - trudnopalności dla krzesła z układem tapicerskim (zgodnie, PN-EN 1021-2), - w cz. II dla. poz. 4 - odporności na ścieranie: min. 160 000 cykli Martindala wg PN-EN 12947-2. c) w cz. III  dla. poz. 1 i 2 - trudnopalności dla krzesła z układem tapicerskim (zgodnie z PN-EN 1021-2),  dla. poz. 1 i 2 - odporności na ścieranie: min. 160 000 cykli Martindala wg PN-EN 12947-2.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 39100000-3

II.1.5) Whether submitting a partial offer: yes

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information