Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowego deficytu oraz sfinansowanie zobowiązań z tytułu spłaty kredytów

Order Newsletter: 2018 Position: (oferta nr 3422113)

Client
Gmina Klwów
State
mazowieckie
Address
26-415 Klwów, Opoczyńska 35
Phone
48 6710010
www
http://www.klwow.pl/
E-Mail
zamowieniapubliczne@klwow.pl
Created
2018-11-14

Gmina Klwów

Section I - The contracting

I.1) Name and address: Gmina Klwów Opoczyńska 35 26-415 Klwów mazowieckie tel. 48 6710010 REGON 670223801 http://www.klwow.pl/

I.2) Type of contracting: Administracja samorządowa

Section II - Object of the contract

II.1) Definition of contract object

II.1.1) Name of order: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowego deficytu oraz sfinansowanie zobowiązań z tytułu spłaty kredytów

II.1.2) Type of contract: Services

II.1.3) Definition and size or range of contract: 1) Przedmiotem zamówienia jest udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 000 000 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu oraz zobowiązań z tytułu spłaty rat kredytów 2) Planowany okres kredytowania – Od dnia uruchomienia kredytu do dnia 31.12.2028 roku 3) waluta - PLN 4) oprocentowanie: zmienne -Stopa procentowa stanowi sumę stawki bazowej i stałej marzy banku. 5) Stopa bazowa do ustalenia oprocentowania - WIBOR 3 M . Do oferty należy przyjąć WIBOR 3 M z dnia 06.11.2018 r. ( tj. 1,72 ). 6) raty kapitałowe kredytu – płatne kwartalnie. Spłata kwartalnych rat kredytu - płatna w ostatnim dniu miesiąca kończącego kalendarzowy kwartał począwszy od I kwartału roku 2019 Liczba rat kredytowych – 40 , w tym: 1 rata 31 marzec 2019 - 50 000,00 zł, 2 rata 30 czerwiec 2019 - 50 000,00 zł, 3 rata 30 wrzesień 2019 - 50 000,00 zł, 4 rata 31 grudzień 2019 - 50 000,00 zł, 5 rata 31 marzec 2020 - 50 000,00 zł, 6 rata 30 czerwiec 2020 - 50 000,00 zł, 7 rata 30 wrzesień 2020 - 50 000,00 zł, 8 rata 31 grudzień 2020 - 50 000,00 zł, 9 rata 31 marzec 2021 - 50 000,00 zł, 10 rata 30 czerwiec 2021 - 50 000,00 zł, 11 rata 30 wrzesień 2021 - 50 000,00 zł, 12 rata 31 grudzień 2021 - 50 000,00 zł, 13 rata 31 marzec 2022 - 50 000,00 zł, 14 rata 30 czerwiec 2022 - 50 000,00 zł, 15 rata 30 wrzesień 2022 - 50 000,00 zł, 16 rata 31 grudzień 2022 - 50 000,00 zł, 17 rata 31 marzec 2023 - 50 000,00 zł, 18 rata 30 czerwiec 2023 - 50 000,00 zł, 19 rata 30 wrzesień 2023 - 50 000,00 zł, 20 rata 31 grudzień 2023 - 50 000,00 zł, 21 rata 31 marzec 2024 - 50 000,00 zł, 22 rata 30 czerwiec 2024 - 50 000,00 zł, 23 rata 30 wrzesień 2024 - 50 000,00 zł, 24 rata 31 grudzień 2024 - 50 000,00 zł, 25 rata 31 marzec 2025 - 50 000,00 zł, 26 rata 30 czerwiec 2025 - 50 000,00 zł, 27 rata 30 wrzesień 2025 - 50 000,00 zł, 28 rata 31 grudzień 2025 - 50 000,00 zł, 29 rata 31 marzec 2026 - 50 000,00 zł, 30 rata 30 czerwiec 2026 - 50 000,00 zł, 31 rata 30 wrzesień 2026 - 50 000,00 zł, 32 rata 31 grudzień 2026 - 50 000,00 zł, 33 rata 31 marzec 2027 - 50 000,00 zł, 34 rata 30 czerwiec 2027 - 50 000,00 zł, 35 rata 30 wrzesień 2027 - 50 000,00 zł 36 rata 31 grudzień 2027 - 50 000,00 zł, 37 rata 31 marzec 2028 - 50 000,00 zł, 38 rata 30 czerwiec 2028 - 50 000,00 zł, 39 rata 30 wrzesień 2028 - 50 000,00 zł, 40 rata 31 grudzień 2028 - 50 000,00 zł 7) odsetki od kredytu płatne będą w okresach miesięcznych w ostatnim dniu miesiąca kończącego dany miesiąc począwszy od stycznia 2019 r. Okres karencji wynosi 1 miesiąc – do końca 2018 roku 8) zabezpieczenie spłaty kredytu stanowić będzie weksel in blanco z deklaracja wekslową. 9) Kredyt zostanie przelany na konto wskazane przez zamawiającego w częściach, w zależności od potrzeb. Pierwsza część najpóźniej w terminie 6 dni od dnia zawarcia umowy.

II.1.4) Common Procurement Vocabulary (CPV): 66113000-5

II.1.5) Whether submitting a partial offer: no

II.1.6) Whether submitting a variant offer: no

II.1.7) Is expected to provide supplementary contracts: no

Section III - Information on legal, economic, financial and technical

III.1) Conditions relating to the contract:

Security deposit: No information

Section IV - The tender procedure

IV.1) Contract awarding procedure: open tender

IV.2) Tender evaluation criteria:

IV.2.1) Tender evaluation criteria: No information

IV.2.2) An electronic auction will be used: no

IV.3) Administrative information:

IV.3.1) The website address, which is available terms of reference: No information

IV.3.4) Time limit for receipt of requests to participate or tenders: No information